(J-Hope X Suga) Broken Heart

2.6K 92 14
                                    

(-Min-)

Min YoonGi

Opřu se o umyvadlo a dívám se na jeho lesklý povrch. V zadní kapse u kalhot mi zavibruje mobil a já se rozhodnu to ignorovat. Cítím, jak mi po tváři teče slza, dopadne do umyvadla a hned za ní další. Mobil zavibruje znova a já se naštvu. Vytáhnu si ho z kapsy a uvidím zprávy od NamJoona.

---

Pá, 12:14

Daddy: Kurva, já to chtěl normálně vyřešit! 

Daddy: Ty prostě zdrhneš...

Daddy: Ty vole...

Daddy: Kurva, odpověz!

*Zobrazeno*

---

Když si dočtu poslední zprávu pomalu vzhlédnu k zrcadlu, které je špinavé a popsané lihovými fixy. Přečtu si všechny vzkazy od studentů a potom se podívám na sebe. Jakmile uvidím svůj uplakaný obličej neskutečně se naštvu.

Napřáhnu se a mobil hodím na zrcadlo. Střepy se rozletí okolo a já se zůstanu dívat na jeden velký, který mi málem rozřízl nohu na půl. Fajn...

S kamenným výrazem se nahnu nad umyvadlo, pustím vodu, opláchnu si obličej a vydám se do mojí třídy. Jediné v co doufám je to, že nepotkám NamJoona...

-----

Stojím u mojí skříňky, hlavu mám zabořenou dovnitř a čtu si látku do chemie.

,,Hned jak zjistím, kdo to byl, tak bude vyloučen!" Uslyším řev našeho řiditele. Kurva, zrcadlo...

Vynořím hlavu ze skříňku a rozhlédnu se po chodbě. Uvidím o pár skříněk dál HoSeoka, JiMina, mého BÝVALÉHO přítele NamJoona a mého BÝVALÉHO kamaráda SeokJina. 

Když si mě Joon všimne, rychle zabořím hlavu zpět do mé skříňky. 

,,YoonGi!" Uslyším jeho hlas a cítím, jak mě začínají pálit oči. ,,YoonGi-" Uslyším Jinův hlas a přibližující se kroky. Začnu v sobě dusit pláč, dám si ruku před pusu a nevykukuji ze skříňky. ,,Prosím, YoonGi, jen protože ti to s Joonniem neklape, neznamená, že mi dva nemůžeme být kamarádi..." Vztekle zabouchnu skříňku.

,,Joonniem?" Šeptnu jeho směrem. Tváře mám mokré od slz, ale výraz klidný. Všichni to sledují, všichni. 

,,Ty- jedna malá- DĚVKO!" Vykřiknu a Jin se ulekne. ,,Podváděl mě s mým nejlepším kamarádem! Podváděl mě s tebou!" Vrazím do něj. ,,Podváděl mě od začátku školního roku! TŘI MĚSÍCE! Tři dementní měsíce tě s radostí píchal a já mu dovolil píchat mě!" Jin je celý rudý. 

Nechám Jina Jinem, batoh nechám ležet u skříněk a vydám se směrem k NamJoonovi. 

,,A ty!" On se usmívá?! ,,Ty jeden přizdisráči!" Zatnu ruce v pěst. Rozepnu si mikinu a shodím ji na zem. ,,Ve druháku jsme si spolu začali... To jsem tě omrzel po těch třech letech?" Zničeho nic si přetáhnu přes hlavu NamJoonovo tričko a hodím ho po něm. Mám pocit, že jsme se zbláznil...

,,Tři roky jsme spolu chodili a já se musím od TVÉHO NEJLEPŠÍHO KAMARÁDA dozvědět, že jsi mě podváděl?! -a ne jednou?!" Stojím tam do půl těla nahý, zajíkám se slzami a máchám okolo sebe rukama jak pomatený. 

ONE SHOTS [BTS] CZKde žijí příběhy. Začni objevovat