(-Kim-)
Park JiMin
,,Jdeme na bazén!" Hekne nadšeně Tae a já jej napodobím. ,,Jo!" Zaraduji se. YoonGi nás jen otráveně sleduje. ,,Konečně volno! Žádný koncert ani nic podobného..." Řekne pobaveně NamJoon. ,,HoSeoku?! Jdeš?" Křikne Tae nad nás.
Mám takový divný pocit, že mezi nimi něco je... Nějak moc se v poslední době k sobě nějak mají...
Ani né za pět vteřin se HoSeok oběví na schodech se slunečními brýlemi s úsměvem a taškami v rukou. ,,Jop!" Seskočí zbylé schody a vyběhne ven. Kouknu na Kookieho, který vypadá naštvaně.
Že by kvůli Taemu? Naše vztahy jsou tak divný... Všichni jedou po všech...
Jen si povzdechnu a chytím Kookieho za ruku a táhnu ho ven. ,,Jdete?" *Kouknu na ostatní. ,,Ale- agh... Fajn... A- si tam lehnout?" Zeptá se YoonGi. No jo- klasika...
,,Tak už pojďte..." Řekne pobaveně Jin a balí ještě jídlo do krabiček a poté do tašek.
*****
,,Tae! Pojď na tobogán!" Hekne JungKook a chytí ho. HoSeok chtěl taky něco říct, ale Kookie byl přece jen první. Odtáhne Taeho po schodech na tobogány a YoonGi míří do výhřivky, HoSeok naštvaně na lehátko a Jin do plaveckého bazénu. NamJoon jde pomalu ke mě.
,,Jdeš na tobogán, nebo tu budeš stát?" Proč je tak vysoký?! AH- to si říkám vždy, když se mnou mluví. ,,Pojď..." *Řeknu pobaveně a rozběhnu se ke schodům.
Na tobogánu kolem nás zrovna projede Tae s Kookiem. Musím s tomu zasmát. Joon mě však plácne přes prdel, když jdu před ním. Trochu nadskočím. ,,Dobrá prdel Jimine..." Řekne spíše flirtovním hlasem, než pobaveně. ,,Co děláš?!" Heknu na něj zakryjí si svojí zadnici.
Jen protočí očima. ,,Na který?" Kouknu na tři tobogány. ,,Ten?" Koukne na zelený a přejde k němu. Já jen kývnu. ,,Pojedeme vláček?" Zeptám se pobaveně. ,,Tak jo, ale- jedeš předemnou..."
,,Fajn..." Uchechtnu se a Sednu si na kraj. Joon si sedne za a chytí mě pod pažemi a položí si mě do klína. Trochu zčervenání, když ucítím jeho chloubu tlačit na můj vstup.
,,Zelená!" Hekne a rozjede se. ,,Wooow!" Vypísknu nadšeně a ucítím na svém zadečku jeho ruce, které ho silně zmáčknou. Vyjeknu a instinktivně nadskočím. To se ale bouchnu hlavou do stropu tobogánu.
Joon mi začne stahovat plavky a já se jen divím. ,,Co děláš?!" Heknu na něj naštvaně a rozjedu se, abych byl co nejdál od něj. Za chvíli jsme oba na konci. Rychle vyběhnu ven a poupravím si plavky.
Co to do něj vjelo?! Mám se ho bát? Je jen nadržený? Bože... Joone...
,,Jimine?" Houkne na mě Kookie. ,,Jdeme s Taem na záchod, tak nás nehledejte..." Řekne a hned zmizí. Jen nechápavě kývnu a Joon se postaví za mě. ,,Co kdyby jsme šli taky na- záchod?" Zavrní mi do ouška. ,,Co- to- děláš?!" Heknu ustrašeně a odskočím od něj.
,,Jdu za- YoonGim..." *Řeknu a rozejdu se k výhřivce. NamJoon sleduje mé kroky. Proč?! Proč je tak úchylný?!
,,Už jsem tu to sice říkal, ale já se nedokážu nabažit... Dokonalá prdel Jiminnie..." Zašeptá těsně mého ucha a já se zase leknu. ,,NamJoone! Dost!"
Sednu si vedle YoonGiho, který- spí... Achjó!
Samozřejmě si Joon sedne vedle mě a položí mi ruku na stehno. Jen se to snažím ignorovat a začnou bublat bublinky na má záda, ruce a mé přirození. Jó... To bych si nechal líbit každý den...
Však bublinky nejsou jediné, co mě "uspokojují". Jeho dlaň, co spočívala na mém koleni se začne pomalu pohybovat víš.
Jen se na něj otráveně kouknu a když chci oddělat jeho ruku, zmáčkne můj rozkrok. ,,Hmm..." Neslyšně vzdychnu. Do výhřivky začnu chodit i další lidé.
,,Nam-NamJoone... Co to d-děláš?" Chytím jeho ruku, ale neoddělám ji.
,,Chci poznat, jaká je tvoje prdelka Jiminnie..." Zašeptá mi do ouška a když se rozhlédni YoonGi se na nás divně kouká. ,,Takže né jen Tae a HoSeok, ale i vy dva?" Zeptá se a poposedne si.
NamJoon si lehne normálně, ale svou ruku nechá na mém kamarádovi. To však nikdo nevidí, protože bubliny!
Hlavu si opřu o kachličky a zavřu oči. Jeho ruka vjede pod mé plavky a začne kroužit dvěma prstami nad mým Jiminem juniorem. Chytím jeho ruku na znamení, aby přestal, protože mě to neskutečně vzrušuje.
Jimine! Je to kluk! Přestaň! Uteč nebo- udělej cokoliv... Jen si nenech omrdat prdel!
Jeho ruce však sjedou ještě níž. ,,J-Joone..." Zakoktám, když chytí můj úd do ruk.
,,Ano?" Optá se, jakoby nic. ,,Prosím..." Zašeptám směrem k němu. ,,Hmmm... Ne..." Zasměje se a začne mi pomalu honit. On se mi ještě směje?!
,,Jo- hm..." Ani nedokážu mluvit, jelikož vždy, když otevřu ústa, tak vzdychnu. Sa- kra!
,,Nechceš jít na záchod?" Závrní mi do ouška. I bez odpovědi, vytáhne svou ruku a odtáhne mě pryč. Přesněji- záchody.
Když se dostaneme do jedné z kabinek, přivlastní si mé rty. ,,Nam-NamJoone!" Heknu mezi jeho tvrdými polibky, ale nic. Spíše dostanu silnou facku. ,,Už kurva spolupracuj!" Zařve na mě a zádami mě praští o železnou stěnu kabinky.
Zase se vrhne na mé rty a rukou mi začne stahovat plavky. S nechutí se přidám. Raději budu psolupracovat, než mít nějaké následky...
,,Moc hodný..." Zašeptá mi do ouška a otočí mě čelem ke zdi. Rukami se zapřu a vydechnu přebitečný vzduch. ,,Budu hodný..." Zašeptá mi do ouška a prsty sjede po mých zádech, až k mému vstupu. Vnikne do mě jedním prstem.
Fajn.. Tohle je něco, co jsem nikdy nedělal, ale vzrušuje mě to! A i když to dělá on- je to skvělé!
Ani si to neuvědomuji a přidá další prst. ,,Ah..." Slastně vzdychnu. Jeho velká dlaň obklopí mého kamaráda a začne mi honit ve stejných intervalech.
Jeho celé tělo se natiskne na to mé a já, jako bych byl utlačovaný.
,,Líbí se ti to?" Zavrní mi do ouška onu větu a po zádech mi přejede mráz. ,,A- ano..."
,,AH!" Heknu, když do mě vnikne tvrdě jeho penis. ,,A teď?" Začne přirážet.
Nevím, jestli se víc děsím téhle jeho stránky, nebo mě to spíš vzrušuje...
,,Kdo je má kurva?!" Zařve po mně a zatáhne mě za vlasy. ,,Agh! Já!"
Udivuje mě, že sem může někdo kdykoliv přijít a Joonovi to vadit nebude...
,,Vzdychej pro mě, ty má kurvo!" Hekne nahlas a já jako na povel, začnu vzdychat. ,,AH!" Tvrdě do mě začne přirážet.
,,Nam-NamJoone- j-já... Už- b-budu!" Vzdychnu a Joonnie zrychlí svou rukou. ,,Udělej se pro mě Jiminnie..." Zašeptá a zrychlí. Konečně se dočkáme toho blaženého pocitu a udělám se. Hned po mě i Joon.
,,Musíme si to někdy zopakovat, lásko má..." Musím uznat, že i přes mé vzdory, to bylo hustý...
*The end*
Doufám, že se líbilo :)
Vy víte: vote, koment a hlas!Komentář Min: Čórla mi to... -_- NamMin jsme měla psát já! XDDD
ČTEŠ
ONE SHOTS [BTS] CZ
FanfictionONE SHOTS BOY X BOY 18+ --- První díl: 08/10/2017 Poslední díl: ??? --- -Min- & -Kim-