(RM X V) Learning

3.4K 89 7
                                    

(-Kim-)

Kim TaeHyung

,,Pink? Ping?" Řeknu se sešitem angličtiny v ruce. ,,Já to vzdávám!" Zařvu unaveně přes celou místnost. Sešit hodím někam za sebe a koukám do stropu. ,,Jak to ti angličané rozeznávají?! Pink-růžová a ping-prase..." Řeknu otráveně a přemýšlím nad věcmi, který by mě obvykle nenapadly. ,,Prase není ping, ale pig..." Ozve se za mnou Joon, který ze země zvedá svůj sešit z angličtiny. ,,Jestli chceš, můžu tě doučovat..." Usměje se a sedne si ke stolu. Ležím na zemi jako rozpláclá žába a pozoruji jej.

,,Umíš se alespoň představit?" Zeptá se mě. ,,Hello, I'm V!" Usměji se a udělám pravou rukou mé typické gesto. NamJoon zalistuje v sešitu a poté se podívá na mě těma čokoládovýma očima. 

Kim NamJoon

Je tak sexy, když má na sobě jenom boxerky... ,,Umíš počítat do dvaceti?" Podívám se zpátky do sešitu. Když dlouho neodpovídá, zase promluvím. ,,Jak je anglicky 5?" 

,,K čemu mi to bude?" Ozve se otráveně. ,,To jsou základy..." Podívám se zpět na Taeho, který se pomalu zvedá ze země. ,,Nevím... Eh... Fift?" Zasměji se, jelikož ani toto neví. ,,Five..." Opravím ho, na rtech se mi vyrýsoval pobavený úsměv. Tae si sedne na postel a do rukou si vezme polštář. ,,Jak se řekne, miluji tě?" Zeptám se nenápadně. Všimnu si, že Tae trochu zčervená, když se zeptám. ,,I lov ju..." Zašeptá tak potichu, že ho ani moc neslyším. 

Seberu mu jeho polštář a začnu ho s ním mlátit o hlavu. Mezi tím vybírám, na co dál bych se mohl zeptat. ,,Teď přelož, I realy want you, Taehung..." Chvíli přemýšlí, ale pak se zarazí. 

,,Vážně tě chci, Tae?" Zeptá se a trochu si přesedne dozadu. ,,Ehm... You are mine..." Podívám se na něj a pokrčím obočí. "Jsi můj..." Ucítím nepříjemný tlak v kalhotách. Ne, ne! Teď ne! Lehni! Polštář si položím do klína, aby to nebylo vidět.

Kim TaeHyung

 Začervenal jsem se, když jsem viděl, že se mu postavil. Myslí si, že to nevím, ale opak je pravdou. ,,Dej mi ten polštář..." Řeknu jak malé dítě a pomalu se rukou blížím k polštáři v jeho klíně. ,,Ne?" Zní to, jakoby se ptal. Svůj sešit pustí na zem a je plně rozhodnut, si ten polštář nechat. ,,Dej mi ho!" Řeknu trochu naštvaně. "Co za to?" Ozve se Joon. "Nezmlátím tě..." Řeknu s klidem a dívám se na něj s kamennou tváří. 

Spatřím, že Joonovi trochu povolil stisk polštáře, tak jej popadnu a vytrhnu mu polštář z ruk. Zčervenám ještě víc, když spatřím velkou bouli na jeho kalhotách. Oba zaraženě sedíme a nic neděláme.

,,Tae, nechceš- m-mi pomoc?" Vykoktá ze sebe. 

Kim NamJoon

Už dlouho ho mám rád, to je pravda, ale bál jsem se mu to říct... Bál jsme se mu říct cokoliv... Jediný, kdo o mých citech, které chovám k Taemu ví, je Jimin... Řekl jsme mu to... S Jiminem si často povídáme o našich problémech a navzájem si radíme... 

Myslel jsem si, že je na holky, když jsem ho jednou načapal u lesbického porna... Nedával jsem si naděje, i když mi Jimin radil, že bych mu to měl říct...

 Tae na mě jen zaraženě koukal. Vzal jsem proto jeho pravou ruku a položil ji na mojí bouli. ,,Koukej, co se mnou děláš..." Žádná odpověď se ke mě nedostane, jelikož mě Tae políbí. Udiveně koukám, než si uvědomím, co se právě děje. 

ONE SHOTS [BTS] CZKde žijí příběhy. Začni objevovat