(-Min-)
Jung HoSeok
---
Pá, 17:52
E.T: HoSeokkkkkkkie? ❤️❤️
🐴HorSSSeok🐍: Copak, lásko?
E.T: Mám takový problém...
🐴HorSSSeok🐍: Co se děje?
E.T: Jsme nadrženej jak malá děvka a nevím, co s tím... 💦
E.T: Daddy, potřebuji pomoc... 💦💦💦🐴HorSSSeok🐍: Tae, to není moc dobrej nápad, jsem ve studiu a Jimin sedí o několik židlí vedle...
E.T: Daddy, prosím!
E.T: Kurva, tak moc bych tě potřeboval cítit v sobě! 💦💦🐴HorSSSeok🐍: Tae, přestaň...
E.T: Copak, Daddy? 😈
E.T: Představuješ si to?
E.T: Já taky, daddy... 💦💦E.T: Jak ho do mě pomalu vsuneš a potom ze mě bez smilování vyšukáš duši...
E.T: Jak vzdychám tvoje jméno při každém přírazu...🐴HorSSSeok🐍: Tae, přestaň!
E.T: Kurva, Hobi, jsem tak tvrdý... 💦
E.T: Taky něco cítíš v kalhotách? 😈🐴HorSSSeok🐍: Za 5 minut končíme, takže jsem za chvíli doma...
E.T: Čekám, Daddy! 💦💦
*Zobrazeno*
---
Zabiju ho! Přísahám, že ho zabiju, až přijdu domů...
-----
Dojdu ke dveřím, přes rameno mám brašnu. Jelikož vím, že je odemčeno, moje ruka padne na kliku a dveře vystřelí do prostoru. V chodbě u botníku nechám ležet moji brašnu a začnu si vyzouvat boty.
Svleču si bundu, popadnu moji brašnu a jdu si ji odnést do ložnice.
Hodím ji do křesla a když se chci otočit někdo mě obejme zezadu. Uleknu se, ale jelikož si uvědomím, že to nemůže být nikdo jiný než Tae, zklidním se.
Začne mě líbat vzadu na krku a mě z toho zamrazí. ,,Pomůžeš svému vlhkému Taemu?" Zavrní mi do ouška a svojí chloubou se otře o můj vstup.
Otočí si mě k sobě a začne mě tvrdě líbat. Na okamžik se ode mně odpojí, stáhne mi tričko a znovu si přivlastní moje rty. Chytí moji ruku a přiloží ji ke svému tvrdému kamarádovi.
Když se konečně vzpamatuji, shodím ho na postel a nadvládu si přeberu já. Začnu se nohou přes jeho rifle otírat o jeho nedočkavého kamaráda. ,,Ah! Hobi, prosím!" Já mu nemůžu přeci říci ne, když si na mě tak poslušně počkal...
Začnu mu rozepínat rifle a stáhnu mu je i s boxerkami. Kleknu si k posteli a uchopím jeho chloubu do ruky. Po celé jeho délce přejedu rukou, potom ho olíznu od kořenu k špičce, než si ho celý vložím do úst. ,,Ah... Hobi!" Vzdychá jak malá kurva a to jsme ještě skoro nic neudělal.
Začnu rychle pohybovat hlavou nahoru a dolů. Vplete mi svoje dlouhé prsty do vlasů, tempo si neurčuje. Netrvá moc dlouho a udělá se mi do pusinky. Všechno to spolknu a chtivě si olíznu koutky.
Přetočí si mě pod sebe a začne mi tvořit značky po celé hrudi. Začne mi rozepínat rifle. Pomalu je stáhne a přes tenkou látku mých boxerek si začne hrát s mým kamarádem. ,,Ah... Tae..."
Stáhne mi rychlím tahem boxerky a následně si na mě sedne obkročmo. Můj penis nasměruje k jeho vstupu.
,,Bez přípravy?" Položím mu ruce na boky. ,,Neboj se, já jsme se připravil, než jsi přišel..." Dosedne a ruce si položí na moji hruď. Bože ten jeho výraz je tak sexy...
Znovu se nadzvedne a dosedne. ,,Ah!" Slastně přívře víčka a nezmůže se dalšího pohybu.
Opatrně ho přetočím pod sebe. Začnu pomalu přirážet. ,,Ah! Hobi..." Přidám na rychlosti.
S každým přírazem se moje rty dotknou jeho krku. Sakra, je tak úzký...
,,Ah! Ry-ah-chle-ji!" V rukách sevře prostěradlo. Začnu přirážet co nejrychleji umím. Moje ruce padnou na jeho boky, on obmotá nohy kolem mého pasu.
,,Už- Ah! Bu-budu!" Jakmile to řekne, udělá se na moje i jeho bříško. Dovede mě k vrcholu, udělám se hluboko do něj.
Vystoupím z něj a svalím se vedle něj. Tae spokojeně zavře oči a přitiskne se ke mně. Chvíli tam jen tak ležíme, ale potom vstanu a odnesu si ho v náručí do koupelny.
- The End -
No jo... Zase pozdě, co? Jsem stvůra...
Pokud se vám tento opožděný díl líbí, vote, komentář a klidně si ho přečtěte 100x...
ČTEŠ
ONE SHOTS [BTS] CZ
FanfictionONE SHOTS BOY X BOY 18+ --- První díl: 08/10/2017 Poslední díl: ??? --- -Min- & -Kim-