(-Min-)
Min YoonGi
,,Ah-Ahh!" Sklopím zrak a začnu sledovat zem před notebookem.
Tae chytí moji čelit a donutí mě se podívat na obrazovku. ,,Jen se koukej, jak ho pěkně ošuká... Líbí se ti to? Líbí se ti, když spolu píchají dva kluci?" Z jeho slov musím být celý rudý.
Zavřu oči. ,,AH! Fuck! AHH! Yes!" Ozve se hlas chlapce z videa a já sebou celý cuknu. Tae se začne škodolibě smát.
,,Dívej se!" Hekne a silně stiskne moji čelist, v tu chvíli otevřu oči.
Teta má narozeniny a pozvala nás... Máš tam bratrance, bude to sranda... Začnu si vybavovat slova mojí matky, která vypustila z pusy dnes ráno.
Svojí ruku, ve které svíral moji čelist, začne pomalu posouvat dolů. Přejede s ní přes moji hruď, bříško a podbřiško, kde se zastaví.
,,TAE!" Heknu a chytím jeho ruku.
,,Nebraň se tomu, YoonGi... Minule se ti to líbilo..." Zašeptá těsně vedle mého ouška a já sebou cuknu.
,,Bylo mi 14 a byl jsme naivní blb..." Otočím hlavu jeho směrem.
,,Je ti 15 a pořád jsi naivní blb... Tak co se změnilo?" Ironicky se uchechtne. ,,YoonGi, jen- mi vykouříš, jako minule... Já na oplátku zase udělám dobře tobě..." Olízne si rty.
,,Ne..."
,,Jak chceš..." Shodí mně pod sebe a ruce mi uvězní vedle hlavy.
,,Tae, co to děláš?!" Začnu sebou cukat, ale on je silnější.
,,Když nezačneš ty, začnu já..."
,,NE!"
Proplete naše prsty a přisaje se mi na rty. V polibku samozřejmě nespolupracuji. Odvracím hlavu a vrtím sebou. ,,Ye-e-e-e-e-e-e-es!" Ozve se z notebooku.
,,YoonGi, neser mě!" Vlepí mi facku a já se úplně zaseknu. Začnu doslova hypnotizovat jeho oči.
Nakloní se ke mně a znovu mě políbí. Pustí moje ruce, při čemž jednu položí na moji tvář a druhou na můj krk. Tentokrát už se do polibku zapojím, protože se bojím.
Váhavě položím jednu ruku na jeho bok a ta druhá padne na jeho rameno.
Zakloní moji hlavu a přejede po mých rtech jazykem. ,,mh-" Přivřu víčka a pootevřu lehce ústa.
,,Mhhh... Tak je hodný..." Zašeptá, než do mých úst vnikne jazykem. Jeho ruce sjedou níž a jeho ledové prsty se dotknou mé rozpálené kůže na mém podbřišku. Pomalu vjede pod moje tričko a začne rukami přejíždět po mojí hrudi, zatímco moje ústa prozkoumává svým jazykem.
Prsty se začne nenápadně otírat o moje bradavky, než se jim začne plně věnovat a já v tu chvíli jemně skousnu jeho jazyk.
Tiše mu vzdychnu do úst a on se zasměje.
Odtáhne se ode mně a stáhne mi moje bílé tričko. Hodí ho vedle nás a začne hned rozepínat moje rifle. Podepřu se lokty a podívám se na něj.
Pomalu rozepne knoflík a potom uchopí mezi dvěma prsty zip. Pomalu ho rozepne.
Chytí spodní lem jeho trika a hodí ho k tomu mému. Chytí moji ruku a položí ji na svoji hruď. ,,Mh... Líbí se ti to? Líbí se ti, když se mně můžeš dotýkat a líbí se ti, když se dotýkám já tebe?" Skousnu si nervózně spodní ret, podívám se na moji ruku a sjedu s ní níž. Prsty se zaháknu za jeho pásek. ,,Moc..." Zašeptám a do mých tváří se nahrne červeň.
,,Tae-" Kouknu na něj a on na mě. Natáhnu ruku k notebooku a zaklapnu ho. Posadím se a přitáhnu si ho do polibku. Ze začátku to je jemný a nesmělý polibek, protože jsem ho vedl já, ale po chvíli se vlády ujal TaeHyung a změnil se v dravý a chtivý.
Moje ruka pomalu sjede na místo, kde byla předtím. Rozepnu mu pásek a vjedu s ní jak pod látku jeho riflí, tak pod látku boxerek.
,,Chceš, abych ti ho narval do držky?" Ruku mi vplete do vlasů a zatahá za ně. Pootevřu ústa a kouknu na něj. Tak sakra moc se mi líbí, když tohle dělá... Dělal to i minule...
,,Ah, moc..."
,,Promiň, nerozuměl jsem ti..." Škodolibě se usměje.
,,Ano, daddy..." Dělal to i dřív, nenechal mě se udělat, dokud mu tak neřeknu a nepoprosím. Vím přesně, co chce.
,,Mh... Když si to moje malá kurvička přeje..." Obě ruce položí na moje ramena. ,,Ale musíš si mě svléct..." Zašeptá a já mu okamžitě začnu rozepínat rifle. ,,Tenhle přístup se mi líbí..."
Když mu kalhoty stáhnu spolu s boxerkami podívám se na jeho tvrdého kamaráda. Zatlačím Taeho do sedu a opřu ho o postel, zatímco já si kleknu mezi jeho nohy.
Skloním se a pokrčím jeho kolena. Jednu ruku mu položím na koleno a ta druhá uchopí jeho tvrdý úd.
Naposledy se na něj podívám. ,,Dělej-" Hekne a jednu ruku mi vplete do vlasů, při čemž za ně zatahá.
,,Eh-" Hned si ho vezmu do úst co nejdál to jde. ,,Uhm-hm... Tak je je hodný..." Narve mi ho do pusy úplně na doraz a já začnu kašlat, protože se ozve můj dávicí reflex.
,,A-ah-" Zakloní hlavu. Když se uklidním, začnu hlavou pomalu pochybovat dopředu a dozadu. ,,Ahh..." Zatahá mě za vlasy a já zavřu oči.
,,Yo-YoonGi-" Cukne sebou a zarazí mi ho dozadu do krku. ,,Agh..." Začnu kuckat, jenže tím se nenechám odradit a přidám na rychlosti.
,,Ah! A-ano! Ah!" Zapojím i zoubky. Začnu různě natáčet hlavu.
,,YoonGi!" Nějakou dubu mu ještě kouřám, než se s hlasitým výkřikem mého jména udělá do mojí pusy. Odtáhnu se a od pusy se mu táhne slina smíšená s jeho spermatem až k jeho špičce. Začne zhluboka dýchat a já taky.
,,Polkni to..." Podívám se na něj a zavrtím hlavou. ,,Dělej!" Hekne, uchopí moji čelist a přitáhne si mě k sobě.
Z čistého strachu to polknu a ošiju se. ,,Hodný..." Povolí stisk a pohladí mě.
Jeho ruka sjede dolů a začne mi stahovat moje kalhoty i s boxerkami, jenže v tom ho něco přeruší.
,,Tae, přišel JungKook!" Jeho pohled střelí ke dveřím. Hned si to začnu zase natahovat, ale on mě zastaví. Vezme si pásek od jeho kalhot a chytí moje ruce.
Začnu sebou šít. ,,Tae!" Heknu, ale on už mě přiváže k rámu jeho postele. ,,TAE!"
Nahl se ke mně a políbil mě. Potom si vzal rifle, oblékl si je a následně na to triko. ,,Pusť mě!"
,,Neboj se... Za chvíli jsme zpět, i s JungKookem..." Vytřeštím oči.
Postaví se a já poraženě sklopím hlavu. Ještě se ke mně skloní. ,,Neboj se, teď to bude ještě lepší, jen si tě budeme muset víc roztáhnout..." Začne mi bít srdce, jakoby se splašilo a já sebou zase začnu šít. On se jen zasměje a vydá se ke dveřím.
-To be continued-
Jako ten konec, sorry? XD
ČTEŠ
ONE SHOTS [BTS] CZ
FanfictionONE SHOTS BOY X BOY 18+ --- První díl: 08/10/2017 Poslední díl: ??? --- -Min- & -Kim-