(RM X JungKook) Night Full of Orgasm

2.7K 73 1
                                    

(-Kim-)

Jeon JeongGuk

Ničitel: Ahoj, Kookie <3

Ten nejlepší: Co chceš? .___.

Ničitel: Tebe <3

Ten nejlepší: Teď nemůžu...

Ničitel: Ale no ták, zrovna mám na tebe chuť :P

Ten nejlepší: Já teď nemůžu, musím za Taem...

Ničitel: Proč? :c

Ten nejlepší: Sešity na opsání :)

Ničitel: Tak jinak... Buď mi uděláš dobře teď, nebo večer tvojí prdel ojedu tak, že už si nikdy nesedneš :) 

Ten nejlepší: ...

NičitelNo? :P

Zahodil jsem mobil na druhou stranu postele a přemýšlel, co udělám. Vážně si ještě zítra chci sednout, ale zase si musím dopsat látku. Vezmu proto mobil a odepíšu pro mě asi tu horší správu. 

Ten nejlepší: Musím jít za Taem, ahoj...

Ničitel: Uvidíme se večer, zlato... :* :)

*Zobrazeno*

*****

,,Ahoj!" Naposledy zamávám mému kamarádovi a vydám se domů. Úplně jsem zapomněl na NamJoona... 

Když konečně stojím před domem, pořádně se nadechnu a přemýšlím, že se asi otočím na zpáteční cestu a dnes přespím u Taeho. Však vtom ucítím obrovskou bolest na temenu hlavy, víc si nepamatuji.

*****

,,Lásko, vstávej..." Uslyším mužský hlas, který moc dobře znám. Chci otevřít oči, ale mám je zavázané šátkem a ruce mám v poutech, nohy taky.

Začnu sebou šít tam a zpátky, abych se dostal z pout, ale místo toho uslyším smích. ,,Z toho se jen tak nedostaneš..." Pohladí mě po tváři. 

,,NamJoone, to si jednou nemůžeme užít normálně?" Zeptám se vystrašeně. ,,Nemůžeme, zlatíčko, ošklivě si mě odhodil, tak já ošklivě ošukám tu tvojí překrásnou prdelku..." Zašeptá mi u ouška. Jeho ruce spočinou na mých bocích. 

Tričko mi vyhrne až ke krku a začne mi sázet malinké pusinky po celém mém hrudníku. ,,Joone..." Vydechnu slastí jeho jméno. Pomalu mi stáhne mé kalhoty až ke kotníkům. ,,Copak chceš, zlato?" Zašeptá a já pociťuji, jak se celý klepu.

,,Chci tě cítit v sobě..." Vzdychnu a hlavu zakloním dozadu. Jeho ruce spočinou na mých ztvrdlých bradavkách. ,,To bych ti tak rád splnil, ale zasloužíš si test..." Zavrní mi do ucha.

,,Musel jsem si opsat látku do chemie, víš jak by moje matka vyváděla..." Vydechnu a lehce se kousnu do rtu, abych nevzdychal, jak levná děvka.

,,Tak nemáš být příště nemocný..." Vysměje se mi a lehce mě zatáhne za mého kamaráda.

,,Joone, p-prosím..." Vzdychnu a pohnu se pánví. Chytí mojí chloubu a začne s ní pohybovat mučivě pomalu tam a zpátky. ,,Už-ah... budu hodný..." Potlačím v sobě sten.

Lehce olízne mého kamaráda a jeho tři prsty mi strčí do pusy. Okamžitě začnu spolupracovat.

Cítím, jak si do pusy strčí celou mojí chloubu. Ucítím vibrující věc u mého vstupu. ,,Nam-NamJoone..." Vzdychnu s prsty v puse.

Ani si to neuvědomuji a strčí do mě velký vibrátor. ,,AHH! NAMJOONE!" Snažím se to vydržet, ale přivádí mi to takovou slast. A ještě k tomu, když mě uspokojuje ze předu.

Prsty mi vydělá a začne mi si kreslit na mé tělo. Za chvíli se mu udělám do pusinky a on to všechno poslušně spoliká.

,,Slibuješ, že mě příště poslechneš?" Zavrní mi u ouška a já se trochu vylekám. ,,Ah- ano!" Řeknu. Jsem celý nesvůj, když mám doslova v prdeli vibrátor.

,,Fajn..." Usměje se a vibrátor uvnitř mě nechá na svém místě. ,,Ale to nemění nic na tom, že nebudeš mít trest..." Slyším kroky. ,,Jdu si lehnout..." To si dělá prdel! Začnu sebou cukat.

,,NamJoone! Pro-Ah! Sím!" Já to nepřežiju! ,,Měj se..." On se mi dokonce vysmívá?! ,,Nam-Ah... Joone!" Ani nemám energii na to řvát. Zaslechnu zavření dveří a nakonec zámek.

Tak moc ho teď nenávidím...

-----

Nevím kolik by tak mohlo být... Půl hodina, co odešel? Už asi po sedmé, co jsem se udělal. Bolí mě celé tělo. Stačí, abych se jen pohl a můj zadek vyjeví bolest. Naštěstí ta věc uvnitř mě zpomalila, protože ji dochází baterie.

Uslyším odemykání a následně otevření dveří. Jsem unavený zpocený a špinavý. ,,Zase ti stojí..." Zývne si a dojde ke mě. To si dělá prdel! On vážně spal?!

,,Jak to šlo?" Přísahám, že až mě rozváže ufiknu mu jeho penis!

Raději nic neříkám, jen v tichosti vzdychám. ,,Ale no ták..." Sundá mi šátek a mě oslepí světlo, co je v místnosti. Na tváři se mi objeví grimasa, když se chci na něj podívat.

,,Nenávidím tě..." Řeknu naštvaně. ,,Už budu jemný... Slibuji..." Jasně... Jemnost u něj znamená rychle a tvrdě... Cítím, jak pomalu ze mě vyndává hračku. Syknu bolestí a čelisti přitisknu k sobě.

Začne mě jemně líbat na mém krku, což se divím. Pomalu slíbá mé ruce, celé bříško a slíže i mé zaschlé semeno z mého podbříška. Pomalu se dostane na stehna, kde udělá to samé. Dostane se, až ke kotníkům a zpátky.

Lehce zatlačí na můj vstup. ,,Ah..." Potichu vzdychnu. Vůbec tohoto Joona nepoznávám... Je jemný, jak říkal. Začne přirážet, ale né moc rychle ani tvrdě.

Po chvíli začnu vzdychat slastí. ,,Rych-Ah... Leji..." Vzdychnu a prohnu se v zádech. NamJoon se toho hned chytí a začne do mě rychle a tvrdě přirážet, přesně tak, jak jsem zvyklí a on taky. Netrvá to dlouho a asi po osmé se udělám.

Však vzdychám dál, jelikož Joon se ještě neuspokojil a tak stále přiráží. Však zanedlouho ucítím v sobě tekutinu.

,,Jsi dokonalý..." *Líbne mě a rozváže mě.

,,Už nikdy mi tohle nedělej..." Řeknu. Joon se svalí unaveně vedle mě. ,,Neboj..." Uchechtne se.

*The End*

Ahooj! :D tak tady je nový díl! Snad se vám líbí... Trochu jsem byla zlá, ale co už... Tak vote a koment :D děkuji...


ONE SHOTS [BTS] CZKde žijí příběhy. Začni objevovat