(-Min- & -Kim-)
Park JiMin
---
Pá, 20:46
Park Jiminnie: TaeHyungu?
Kim TaeTae: co chceš?
Park Jiminnie: Hej, upřímně, moc tě nemusím, ale můj a bohužel i tvůj nejlepší kamarád má v sobotu narozeniny...
Kim TaeTae: divím se
Kim TaeTae: že sis na kookieho vůbec vzpomněl 😑Park Jiminnie: Mám v plánu uspořádat přespávačku... Chceš mi pomoc?
Kim TaeTae: ne 😘
Park Jiminnie: Tak běž do prdele...
Kim TaeTae: fajn
Kim TaeTae: pomůžu ti 😑Park Jiminnie: Tak v sobotu večer u mě...
Kim TaeTae: proč u tebe?
Park Jiminnie: Tak bude ta přespávačka u tebe?
Kim TaeTae: to jsem neřekl 😐
Kim TaeTae: v kolik u tebe?Park Jiminnie: 16:00?
Kim TaeTae: proč tak brzo? wtf... 😲
Park Jiminnie: Musíme to ještě nachystat, debile...
Kim TaeTae: fajn
Kim TaeTae: mám něco vzít?Park Jiminnie: Vem si mozek...
Kim TaeTae: fajn plán 😑
*Zobrazeno*
---
Podívám se naposledy na zprávu od Kim TaeHyunga. Já už normálně vidím, jak zítra něco zase pokazí...
-----
Dívám se do skříně a zkoumám moje oblečení. Kdyby tu spal jen Kookie, tak bych si vzal prostě nějaké tričko a boxerky, ale on tu spí i TaeHyung. Jak se sním může Kook vůbec bavit?
Ozve se zvonek a ten mě vytrhne z myšlenek. Zavřu svoji skříň a vyběhnu z pokoje. Seběhnu schody a projdu dlouhou chodbou. Když se konečně dostanu k těm dveřím prudce je otevřu. Naskytne se mi pohled na asi o hlavu většího hocha, než jsem já. Má v puse lízátko.
,,Čau..." Vyleze ze mě a uhnu z cesty. On jen kývne na pozdrav a projde kolem mě. Porozhlédne se po mém bytě. ,,Ty tu bydlíš sám?" Vyndá si lízátko na chvíli z pusy a řekne onu větu. ,,Mám spolubydlícího, jmenuje se YoonGi, ale on je teď v Daegu..." Zaujatě kývne a strčí si lízátko zpátky do pusy.
,,Boty a bundu si dej sem..." Ukážu na botník a následně na věšák. Shodí si z ramene batoh a první si svleče bundu. Bez té bundy vypadá ještě vyšší...
Začne si rozvazovat tkaničky u svých bot a já ho celou dobu sleduji. Boty dá do botníku a popadne svůj batoh. Uvědomuji si, že je tu trapné ticho, ale co mám dělat - my si nemáme co říct...
ČTEŠ
ONE SHOTS [BTS] CZ
FanfictionONE SHOTS BOY X BOY 18+ --- První díl: 08/10/2017 Poslední díl: ??? --- -Min- & -Kim-