(-Min- & -Kim-)
Jung HoSeok
,,Ahoj!" Otevřou se dveře v kterých stojí usmívající se Jin. ,,Č-Čau..." Vyleze ze mně. ,,Díky, že jsi přišel tak brzy!" Uhne mi ze dveří, abych mohl projít.
,,A-" Začne ze mně svlékat bundu a dá ji na věšák. ,,A s čím potřebuješ pomoc?" Začnu si vyzouvat boty. ,,Nestíhám! Vůbec- nic- nestíhám!" Chytí se za hlavu. Odběhne do kuchyně. Když si vyzuji boty jdu za ním.
,,Tak se do toho pustíme, ne?" Usměji se a popadnu zástěru, která leží na kuchyňské lince. Jin kývne.
Jin začne hledat něco v šuplících a já na sebe narvu zástěru.
Kiss the Cook
Přečtu si nápis na zástěře. ,,Podal by si mi vařečku?" Řekne, když položí na sporák hrnec. Podívám se na něj a zrudnu. ,,Máš pěknou zástěru..." Co jsi to řekl?!
Dívá se mi do očí a potom jeho oči sklouznou na nápis na zástěře. Podívám se na vařečku, která leží na lince vedle mě. Popadnu ji a přistoupím k Jinovi. Nacpu mu vařečku před obličej a sklopím zrak k zemi.
Jin si ode mně vařečku vezme. Otočí se a chce někam jít, ale já ho zastavím. Chytím ho za zápěstí a přitáhnu ho k sobě. ,,Umíš číst?" Nenápadně kývne. Laškovně se usměji.
Nakloní se ke mně a dětinsky mě políbí. Když se chce odtáhnout, chytím ho za zátylek a políbím ho znova. Je to chtivý polibek.
Jin pootevře ústa a já se okamžitě chopím šance a v jeho ústech se ocitne můj jazyk. Moje ruce začnou putovat po jeho zádech. Chytím ho pod zadkem a vysadím na linku. Všimnu si, že Jin ve své levé ruce pořád svírá onu vařečku. Vytrhnu mu ji z ruky a hodím ji neznámo kam, to však udělá kravál.
Otočím se, abych se podíval, kde to skončilo, ale Jin mě chytí za tváře, otočí si mě k sobě a políbí mě. Své ruce posunu na lem jeho trička, který chytím pevně do ruk a přetáhnu mu ho přes hlavu. Rukou mu sjedu od hrudníku k podbříšku, až místečku na kalhotám, kde se začíná tvarovat pěkná boule.
,,Počkej! Tady ne..." Zastaví mě a sleze z kuchyňské linky. No super... A co mám dělat s tím stanem v kalhotách?
Pevně ho chytím za ruku a táhnu ho do obýváku, kde ho shodím na pohovku. Hlavu přemístím k jeho dokonalému hebkému krku a moje mrštné prstíčky si začnou hrát s dvěma kopečky tyčící se na jeho hrudníku.
Jeho kůži nasávám, cucám a občas i skousnu. Jin mi tiše sténá do ouška.
Zatím co já okupuji Jinův krk, on se pere se zavazováním zástěry. Když se mu to povede, a zástěra padne k zemi, další překážkou jsou knoflíky na mé košili. Proč jsem si sakra dnes musel vzít košili?!
Když mu to trvá moc dlouho, naštvu se a posledních pár knoflíků prostě utrhnu a košili hodím do rohu místnosti. Jin mě zděšeně sleduje. ,,Co kdyby si mi teď udělal dobře, medvídku?" Nahnu se k němu a skousnu mu spodní ret.
Kim SeokJin
Postaví se a rozepne si pásek. Postavím se taky a klesnu před ním na kolena. Stáhnu mu jeho rifle dolů i s boxerkami. Uchopím jeho chloubu do ruky a začnu si sní hrát. Hobi zakloní hlavu a tiše vzdychne.
Olíznu špičku jeho penisu a pár sekund po tom, přejedu po celé jeho délce. Nikdy jsem nikomu nevykouřil, ale budu to dělat tak, jak by se to líbilo mě...
Skoro celý jeho úd si vsunu do úst, zbytek si bude muset vystačit s mou rukou. Hobi okamžitě proplete svoje prsty v mých vlasech a začne si určovat tempo.
Občas mi svou chloubu zarazí až do krku, při čemž se zakuckám a tím způsobím vibrace kolem jeho penisu, potom vzdychá ještě víc. Tak nádherně vzdychá... Stačí už jen párkrát pohnout hlavou a Hobi se mi udělá do pusy. Vše poslušně spolykám a abych to ještě završil, olíznu si špinavé koutky.
Hobi si sedne a já se postavím. ,,Pojď sem, medvídku..." Jak řekne, tak učiním. Přistoupím k němu a on mi začne rozepínat kalhoty. Pomalu je stáhne, ale boxerky mi nechá.
Shodí mě na pohovku a uvězní mě pod sebou. Začne mi okusovat moje nateklé rty a přes tenkou látku mých boxerek si hraje s mým nedočkavým kamarádem. ,,Dovol mi to... Dovol mi tě ošukat!" Trošku se zarazím nad tím, jak to řekne. Podívá se mi do očí. ,,Bude se ti to líbit..." Prsty zajede za lem mých boxerek, ale nic víc neudělá. ,,Dovol mi si vzít tvoje tělo!"
,,V-vezmi si mě! Vezmi si mě celého!" Jak mile to řeknu, jedním rychlím tahem mi stáhne boxerky a přisaje se k mým rtům. Jedou rukou si hraje s mojí bradavkou a druhá ruka si hraje s mým kamarádem.
Moje nohy si položí na svoje ramena, aby měl lepší přístup. Nasliní si tři prsty. Zavřu oči a zakloním hlavu. Bojím se, tak neskutečně se bojím!
Vnikne do mě jedním prstem, a já zasténám. Když se uklidním slyším jeho hlas. ,,Můžu?"
,,Můžeš-" Druhý prst jde ještě hůř. Svými nehty se zaryji do pohovky a zakňučím. ,,Neboj se, já počkám..." Řekne a druhou rukou mě začne hladit po stehně. ,,Můžeš-"
S dalším prstem zasténám doopravdy nahlas. ,,To bolí!" Zatnu zuby a snažím se uklidnit. Kývnu a on prsty začne přirážet a různě je od sebe roztahovat.
Jung HoSeok
Když začne vzdychat slastí, chopím se šance a moje prsty vystřídá moje chlouba. Uvidím, jak se mu do očí nahrnou slzy. Je mi ho tak líto!
,,Vydrž to pro mě!" Pohladím ho po tváři. Bojím se cokoliv udělat, bojím se, že mu ublížím...
Kim SeokJin
Přirazím proti němu a Hoseok se toho okamžitě chopí. Ze začátku přiráží pomalu a opatrně, potom nabere tempo, které mu vyhovuje, ale mě to pořád nestačí. ,,Rych-le-ji!" Vyleze ze mě. Nohy obmotám kolem jeho pasu. ,,Jsi tak úzký!" Zavrní mi do ucha.
,,Kurva! Hobi, chci ví-víc!" Nehty se zaryji do jeho zad.
S každým přírazem se jeho rty letmo dotknou mého krku. Jednou rukou uchopí mou chloubu a začne pumpovat. Vzdychám doopravdy nahlas. Hobi se už taky neudrží a začne vzdychat se mnou. Pár posledních přírazů a Hobi se do mě udělá. Já se udělám na moje i Hobiho podbříško.
Svalí se na mě a oba začneme vydýchávat. ,,Byl jsi úžasný!" Pohladím ho po vlasech.
,,Přišel jsem, aby jsem ti pomohl uvařit a místo toho jsme si to rozdali na gauči..." Uchechtne se.
,,Jak vysvětlíme klukům, že jsme to nestihli?" Zeptá se. ,,Něco objednáme, toho si nikdo nevšimne..." Řeknu a začnu mu přejíždět rukou po zádech.
,,Všimne, ty vaříš líp..." Usměje se na mě. ,,Měli by jsme se umýt, než přijdou kluci..." Úplně změní téma. Když ze mě vysune svojí chloubu syknu bolestí. Chci vstát, ale neskutečně to bolí. Vezme si mě do náruče a vydá se do druhého patra, kde mám koupelnu.
- The End -
Tak jo... Tohle byla týmová práce! Huh! Něco napsala jedna a něco ta drhá...
Doufám, že se díl líbí, já jsem totiž rudá až na prdeli...
ČTEŠ
ONE SHOTS [BTS] CZ
FanfictionONE SHOTS BOY X BOY 18+ --- První díl: 08/10/2017 Poslední díl: ??? --- -Min- & -Kim-