Epilog

1.5K 96 3
                                    

Po zeznaniach Roxy, a także przesłuchaniu wszystkich pokojówek pracujących w rezydencji Nanase został wszczęty proces przeciwko matce dziewczyny. Nawet tak wpływowa osoba jak ona nie mogła tego zatuszować.

W całej Japonii było głośno o sławnej pani dyrektor znęcającej się nad własnym dzieckiem. Firma Nanase podupadła, a wszystkie układy z innymi zostały zerwane. Ludzie nie chcieli kupować jej produktów, ale trudno się dziwić.
Kobieta w akcie zemsty wydziedziczyła Roxy, ale dla dziewczyny to akurat był najmniejszy problem. W końcu z jej osiągnieciami mogła dostać się na każdą uczelnię.

Różowowłosa do osiągnięcia pełnoletności zamieszkała u Midori Gurono. Kobieta była dla niej ogromnym wsparciem od początku do końca. Możnaby rzecz, że traktowała licealistkę jak młodszą siostrę.

Związek Roxy z Seijuro kwitnął. Mimo iż ciągle się sprzeczali oraz dokuczali to gołym okiem można było zauważyć jak bardzo im na sobie zależy.

Nanase kochała Akashiego z całego serca. Możnaby rzecz, że wręcz uzależniła się od jego osoby. Nikogo nie zdziwiło, że kiedy się jej oświadczył powiedziała głośno “TAK!!!”

Teraz planują ślub, który będzie ogromnym wydarzeniem. Wszystko już załatwione pozostało tylko poczekać na ten wyjątkowy dzień.

Niewątpiwie spotkanie Akashiego Seijuro było najważniejszym wydarzeniem w jej życiu.

~**~

Witam was wszystkich po raz ostatni w “Diablicy”. To już druga książka jaką skończyłam i tak samo głównym motywem jest Akashi. Miłość na zawsze!

Statystyki na dzień dzisiejszy (10.10.2017) wynoszą:

Wyświetlenia: 15 000
Gwiazdki: 1630
Komentarze: 598

Jedno wielkie WOW! Jestem niezmiernie wam wdzięczna! Arigatou!!!

Szczerze wam powiem, że jestem zadowolona z tego projektu. Jednak to do was należy ocena książki. Byłabym niezmiernie wdzięczna jeżeli ktokolwiek napisałby mi recenzję ^.^

A dla wielkich fanów Kuroko no Basuke mam dwie mega wiadomości!

• Na Shindenie wyszła kinówka - Kuroko no Basuke: The Last Game z polskimi napisami!

• Jest wysokie prawdopodobieństwo, że wyjdzie 4 sezon Kuroko no Basuke!
A o to dowód ↓

• Jest wysokie prawdopodobieństwo, że wyjdzie 4 sezon Kuroko no Basuke!A o to dowód ↓

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Awww! OMG! Już czuję w powietrzu ten fangirling xD

Pozdrawiam wszystkich!

_Hattsu_

Diablica - Akashi x OC » zakończoneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz