yavbah_aytol habişime ithafen..
/bahar/
Kırmızı perdenin açılmasına az bir süre vardı. Heyecanım her geçen saniye daha da artıyordu..Herkesin içinde ilk dansımı yapacaktım. Bu çok heyecanlı ve bir o kadar da zor idi. Ellerim titriyordu. Bu işi başarılı bir şekilde tamamlarsam dans hocalığı işini tamamen almış bulunacaktım. Dans hocası annem Nilben'e ispat etmeliydim! Saniyeler kala menajerim Aysu geldi.
-Bahar Hanım! Vakit geldi..
Hızla nefes alıp verdim. Oldukça zordu.
-Vakit geldi mi? Ne kadar çabuk! Biraz daha dursak..
-Olmaz Bahar Hanım! Nilben Hanım sizi sahneye davet etti. Seyirci bekliyor. Gelmeniz lazım!
Başımı yukarı aşağı salladım. Yapabilirim! Bu işi alabilirim!
Kendimden emin bir tavır ile ayağa kalktım ve adımlarımı perdeye yönlendirdim. Perde henüz açılmamış idi..
Perde açılmadan anneme son bir kez baktım. Sessizce konuştu.
-Yapamiycaksın Bahar! Yol yakınken vazgeç. Başaramazsan büyük kazanç gidecek!
-Yapacağım! Olacak anne!dedim.
Birkaç saniye sonra kırmızı perde açıldı. Büyük bir nefes aldım. Beni izleyen onca yüz! Onca gülümseyen surat...Eylem ve Nazlı! Gülümsedim onlara.
'Başaracaksın!' Der gibi baktılar bana...Kendi annemden çok bana güveniyor idiler...
Ben duvara baktım ve odaklandım.
Arkadan müzik çaldı. Dansım başladı. Arkadan iki kişi çıktı ve bana eşlik ettiler. Ben hoş bir şekilde devam ediyordum. Seyircilere gözüm kaydığında memnuniyet ile bakıyordular bana.
4 dakikanın sonunda dans gösterisi bitti. Seyirciye baktım. Bir sürü alkış koptu!
Gözlerim jürilere döndü.
Sunucu konuştu.
-Bahar Kutlu'nun dans performansını nasıl buldunuz Naz Hanım?
Naz Hanım gülümseyerek bana baktı..
-Güzel iş çıkardın Bahar! Tebrik ediyorum seni! Azim bu hayattaki en iyi şeydir..Azimli olduğunu görebiliyorum! Tam puan! Dedi...
-Teşekkür ederim Naz Hanım!
Diğer jürilere baktım. Erkan Bey bana bir puan eksik verdi. Elyas Hanım tam puan verdi! İşin sonunda kazanmıştım! Evet olmuştu!
Oldu! Başardım.
Mutluluk ile odama girdim. Üzerimi değiştirdim. İçeri Eylem ve Nazlı girdiler...Sevinç ile onlara sarıldım.
-Kızlar başardım! Başardım! Dansçı oldum artık!
-Çok iyiydi Bahar! Dedi Nazlı gülümseyerek...
-Müthişti gerçekten. Dedi eylem..
Birbirimize bakarak gülümsüyorduk!içeri annem girene kadar...
Odaya girdi.
-Kızlar çıkar mısınız? Kızım ile yalnız kalmak istiyorum bu özel günde. Malum! Her dakika onunlasınız! Annesi olan sizsiniz herhalde..
Eylem ve Nazlı ya baktığımda oldukça Kırgın bir Tavırları vardı.
Anneme sinirle baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIŞ GÜNEŞİ~YavBah-EyFet-NazAt
FanfictionŞimdi bana öyle bir şeyler,söyle ki durup dururken...Tam hayattan vazgeçerken beni aşka inandır..🌹