thewamps_ a ithafen..😎😎ithaf isteyenler yoruma...
-----
/bahar/
Başımı kaldırdım. Gördüğüm kişi ile ayağa kalktım. Hayır! Annemin burda ne işi vardı?
-Bahar!dedi annem yüzünde hafif yapmacık bir tebessüm ile.
-Anne ne işin var burda?
-Kızım. Asıl senin ne işin var burda!
Göz ucu ile yavuz a baktı.
-Ayrıca bu adam kim?
Yavuz ayağa kalktı. Annemin önüne geçti. Hafif tebessüm ile ellerini uzattı.
-Yavuz ben! Bahar Hanım ile kızım dans kursuna gittiği için tanışıyoruz.
Annem masamıza 'dan!' Diye oturunca bir an yavuz a baktım. Bir tebessüm ettim.
O da yerine oturdu.
-Şaşırtıcı!dedi annem önündeki peçete ile oynayarak.
-Ney şaşırtıcı annecim? Dedim ima ile...
Rahatsız olmuştum çünkü tam Sanem konusunu öğrenecek ve en azından cennete daha bir benimseyerek yaklasacaktim..
-Sen her dans kursundaki çocukların velileri ile bu kadar yakın mısın?
Anneme alttan hafif ayağım ile durdum.
-Ne münasebet Hanımefendi? Bahar Hanım benimle önemli bir mesele hakkında konuşmak istediğini söyledi. Bende kırmak istemedim. Ayrıca benim çocuğum var! Eşim var! Yanlış anlamayın yani...
Eşim dedi? Yaşamadığı halde sırf kızı için bu olanlara katlanıyordu...
Annem meydan okurmuşcasına sandalyesini ileri çekti ve oksurdu.
-Nerden bileceğiz? Belki kızıma gönlünüzü kaptırdınız. Kızımın bu aile meselelerine karışmasını istemem! Karınizi ya aldatıyorsanız?
Hızla anneme döndüm. Böyle bir şey söylememeliydi! Hayır! Hayır anne...Beni mahçup etme işte. Yapma bunu!
-Anne ne sacmaliyorsun ya?
-Sen sus Bahar! Ben baştan konuşuyorum ki başın derde girmesin!
Yavuzun gözleri sinirden kan çanağına dönmüştü. Damarları çıkmış idi. Mavi gözleri koyulaşmış,elleri yumruk halinde idi...
-Dua edin...Bir kadınsınız! Dua edin!dedi ve ayağa kalkıp ceketini sandalyenin başından aldı.
Ayağa kalktım öfke ile.
-Anne! Ne yapıyorsun sen? Ne yapıyorsun!
-Sen bu adamı mi seviyorsun? Evli ve çocuğu olan birini yani!
-Hiçbir şey bilmiyorsun. Ayrıca yazıklar olsun! Benim Annem olamazsın sen...Önce evden kov sonra gel kizim diyorsun! para için mi geldin? Sana anne demek hata! Dedim ve cuzdanimdan bir miktar para çıkarıp masaya koydum. Garsona masayı işaret edip çıkışa yoneldim.
Yavuz a çok ayıp olmuştu. Adamın karısı ölmüş idi! Ama Nilben Kutlunun Çenesi durmaz...
Koşarak çıkışa geldim. Tam çıkışa geldim. Yavuz taksiye bindi. Koşarak taksiye ulaştım ama taksi hareket etmeye başladı.
Allah kahretsin ya!
Ne diyeceğim şimdi ben? Mahçup oldum adama da!
Ofladim ve Kenardaki arabamın kilidini açıp bindim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIŞ GÜNEŞİ~YavBah-EyFet-NazAt
FanfictionŞimdi bana öyle bir şeyler,söyle ki durup dururken...Tam hayattan vazgeçerken beni aşka inandır..🌹