BEN GELDİM. BOL BOL OY VE YORUM ISTIYORUM. EN ÇOK DA YORUM. IYI OKUMALAR...BU ARADA MULTIDEKI KLIBI IZLEYIN DERIM
---
Yavuz şok ile tahire bakıyordu.
-Ne d-diyosun sen saçmalama!
Tahir sinirle herkese baktı.
-Bu kiz en son kimun yanundaydu.
Eylem ve Nazlı gözleri dolu dolu konuştular.
-Bizim! Ama bahar biraz dolaşicam,yanlız kalmak istiyorum dediği için bıraktık biz onu.
Yavuz sinirle Eyleme ve Nazliya baktı.
-Ya siz nasıl onu tek başına bırakırsınız!
Nefes başını iki yana salladı.
-Bizim yüzümüzden..Vedat seni tehdit edicek Tahir. Ya Bahar,ya Nefes diycek. Tahir ver bizi. Bak bahara benim yüzümden bir şey olsun istemiyorum.
Tahir ofladi.
-Başımun dibunde rivriv etma Nefes!
Nefes başını öne eğdi. Yavuz ne yapacağını bilmeden odanın içinde volta atıyordu.
-Yok ben Çıldıracağım! Ya bu kızı nasıl kaçırır? Nereye götürür? Diye sordu.
-Abi sakin ol.dedi Ateş Yavuzun omzuna dokunarak .
-Sakin olamam ben! Baharı bulmaya gidiyorum!
-Dur yavuz! Daha bir plan yapmaduk.
-Ne planı? Sence bizim o kadar vaktimiz var mı? O herif bahara bir şey yapabilir. Dedi Fethi.
-Hele bir yapsın! Yemin ederim Karadenize gömerim o herifi! Dedi yavuz. Asiye kızları işaret etti.
-Bakun azcuk sakin olun da. Kurtulir benim Baharum. Cesaretlidur o!
Ateş Yavuz'un omzuna dokundu. Hep birlikte oturup düşünmeye başladılar. Eylem ve Nazlı ise çok Üzgünlerdi.
---
Bahar gözlerini açtığında bir odanın içindeydi. Duvarları tahtadan bir oda, penceresi yoktu. Ağzının kapalı olduğunu fark etti. Sonra bir adamın ağzına bez tuttuğunu hatırladı. Bağırmaya başlayınca içeri bir adam girdi. Baharın ağzını bastirmaya çalıştı. Ardından içeri vedat girince bahar ona baktı ve sustu.
-Aç şunun ağzını! Dedi. Adam baharın ağzını açtı. Bahar ona pis bir bakış attı. Adam odadan çıktı. Kapıyı kapattı.
-Ne istiyosun hayvan herif!
-Benim ne istediğim gayet açık küçük hanım. Ben karımı ve oğlumu istiyorum. Sen hiç merak etme canım. O çok sevdiğin kuzenin tahiri ve yavuzu öyle bir çıkmaza sokucam ki.
Bahar kahkaha attı. Vedat ona delirmiş bu der gibi baktı.
-Birincisi;küçük hanım sensindir! İkincisi;nefes senin karın deil,yiğit de oğlun deil. Eğer karın olmuş olsaydı ona tecavüz etmezdin. Kendi rızası olmadan ona dokunmazdın! Üçüncüsü;Tahir,Yavuz Ve diğerleri beni asla bırakmaz! Nefesi de sana asla vermez! Bu da sana benden kapak olsun!
Vedat sinirlenmişti ve Baharın saçlarından tutup arkaya doğru çekti. Bahar hafifçe inledi.
-Bana bak! Bence bana atar yapma. Burda leşini bırakıp çeker giderim. Kimsenin ruhu duymaz! Sen hani böyle çok cesur cesur konuşuyorsun ya,ondan dedim!deyip saçını hızla bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIŞ GÜNEŞİ~YavBah-EyFet-NazAt
FanficŞimdi bana öyle bir şeyler,söyle ki durup dururken...Tam hayattan vazgeçerken beni aşka inandır..🌹