HERKESE MERHABA. KIŞ GÜNEŞİ GERÇEKTEN ÇOK SEVİLDİ. BU BANA GÜZEL HISSETTIRIYOR. HEPINIZE TEŞEKKÜR EDERİM. ŞAKA MAKA 20.BÖLÜME GELDİK. GÜZEL...SATIR İÇİ YORUM YAPIN VE OYLARI UNUTMAYIN. HAYDİ İYİ OKUMALAR.Yagmur eşliğinde yazdım bölümü eueheh.----
Yavuz,Baharın kafasına gelen kurşun ile düşüşünü şok içinde yaşadı. Baharın düşen bedenini kolları arasına aldı ve yere oturdu. Baharın gözleri yarım yamalak açıktı. Kafası kaniyordu. Beynine gelirse...ölebilirdi. Yavuz Vedata baktığında Vedat çoktan kaçmıştı. Tahir de yavuz gibi diz çöktü.
-Bahar! Bahar uyan da , uyan. Dedi sesi titreyerek. Yavuz ağlıyordu.
-O piçi bulun!
Ateş ambulansı aradı.
-Tamam,ambulans geliyor! Sakin ol abi...
Fethi Ateşin kolundan tuttu.
-Sinirli şu an dur..
Ateş geri çekildi. Yavuz Baharın saçlarına ve yüzüne dokundu.
-Bahar! Bahar uyan lütfen. Lütfen bırakma beni. Nerde kaldı lan o s*ktiğimin ambulansı!
Tahir Yavuzun sırtına dokundu.
-Sakin ol yavuz!
Bahar yavaşça gözlerini açtı.
-Beklemeyin boşuna...
-Ne demek beklemeyin! Bahar bak böyle konuşma! Dedi yavuz.
Bahar başını iki yana salladı. Ara vererek konuşuyordu.
-Kurşun...Çoktan..Beynime...İlerlemeye...B-başlamiş olabilir.
Yavuz acı çekerek konuştu.
-B-bahar yalvaririm sus. Kurtulucaksın sus!
Bahar başını iki yana salladi.
-Yavuz..Seni gerçekten sevdim. Ama işte. Kaderimiz buymuş.
ambulansin sesleri geldiğinde baharın kafası yana düşmüştü.-Bahar! Bahar aç gözlerini,ambulans geldi aç lütfen o gülünce kısılan gözlerini...Hadi Baharım! Hadi...
Baharı sedyeye koydular. Yavuz Ateşe sarıldı.
-Ben kimseyi sevmemeliyim ateş. İki oldu bu.
-Abi böyle deme lütfen. Hadi bak,sevdiğin kadının yanında dur. Güç ver ki uyansin. Umut hep vardır. Hep!
Yavuz başını salladi. Ambulansin içine bindi. Baharın ellerini tuttu.
-iyi olacak mı diye sordu hemşireye.
Hemşire başını iki yana salladi.
-Şu an durumu cidden çok kötü. Bilemiyoruz. Belki...Dayanamayabilir, Üzgünüm...
-Elinizden geleni yapın!
Yavuz Baharın elini bırakmıyordu. Sımsıkı tutmuştu. Baharı bir daha birakmiycakti.
-
Hastane
Eylem,Nazlı, Asiye,Saniye,Mustafa,Tahir,Ateş, Fethi hepsi gelmişti. Eylem koşarak Yavuza sarıldı. Ağlamaya başladı.
-Yavuz...O iyi olucak mı?
Yavuz ağlayarak Eyleme sarıldı.
-Bilmiyorum...Bilmiyorum Eylem...Kafasından vuruldu...Nasıl iyi olsun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIŞ GÜNEŞİ~YavBah-EyFet-NazAt
FanfictionŞimdi bana öyle bir şeyler,söyle ki durup dururken...Tam hayattan vazgeçerken beni aşka inandır..🌹