10-}"İlk Filizlenmeler!❤"

870 74 20
                                    

          Iyi okumalar. Sizleri çok seviyorum. Görüşürüz.

kalpatisiclub
aytol_yavbah
yarenaltnk34
KiHongLeeMinho
Uzaydakialiselin
Nevbaharmeryem
Queen_Pelinia
Cemrealkan029
AzraAzra34_56

Okuyup oy verin canlar!
----

/bahar/

Elime mısır dolu kaseyi aldım ve salona geri döndüm. İki kaseyi de masaya koydum. Nazlı ilk kaseyi eline aldı ve tabiri caizse aç inekler gibi avuç avuç alıp hepsini ağzına attı.

-Nazlı insan gibi ye ya şunu! Diye tepki gösterdim.

Eylem omzunu yukarı kaldırdı gülerek. Nazlı da cevap verdi. Hazırcevap ne olacak?

-Ya kızım! Biz bizeyiz niye Kibarlık yapıyorsun. Ayrıca Mısır tadı öyle çıkmaz. Böyle çıkar! Dedi ve bir kez daha o iğrenç hareketi yaparak kasenin yarısını bitirdi.

Eylem kahkahalar arasında zar zor konuştu.

-Baharey! Bence sen gidip tekrar mısır patlat! Baksana Nazlı birini bitirdi.

-Alakası yok kozom! Dedi Nazlı.

-Ağzını kapat ağzını! Diyerek mutfağa girdim. Ardından mısıri yavaşça tavaya döktüm. Mısır patlaklari bir anda üzerime döküldü. Kahretsin ya!

-Aaa!imdaaağğtt!diye çığlık atıyordum.

Eylem ve Nazlı anında geldi. Eylem bunu görünce eline masadaki kitabı alıp hafifçe attı.

-Pislik! Odumuz koptu.

-Ya! mısır yaktı kızım. Üzerimde patladı mısır.

Nazlı hızla tavanin altını kapattı.

-Bahar ya! Şunu yapamadın ya helal olsun sana yemin ediyorum!

Ofladim. Ardından telefonum çaldı. Masadan telefonu aldım. Kızlar merak ile telefonuma baktı. Nazlı güldü.

-Oo yavuz ha! Aç özlemiş olabilir sonuçta.

Omzuna geçirdim.

Sonra Öksürdüm ve telefonu açtım.

-Alo? Efendim yavuz!

-Bahar rahatsız ettiğim için Üzgünüm. Ama Cennetin biraz ateşi çıktı. Ben ne yapacağımı bilmiyorum! Bahar abla gelsin deyip duruyor. Bahar, eğer musait isen gelebilir misin?

-Aslında...

-Neyse! Akşam tabi.isin vardır senin! Görüşürüz.

-Dur dur kapatma ya! Geliyorum! Yarım saate orda olurum. Görüşürüz. Dedim ve kapattım.

Nazlı ve eylem öyle bakıyordu.

-Kızım konuş! Ne oldu!

-Cennet in ateşi çıkmış. Beni istiyormuş. Yavuz da ne yapacağını bilememiş tabi!

-Ben bir şey söyleyeyim mi? O minik kız sizin aranızı yapacak!

-Salak salak konuşmayı kesin eylem ve Nazlı! Ben üzerime bir şeyler giyineyim.

KIŞ GÜNEŞİ~YavBah-EyFet-NazAtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin