SELAM! GEÇEN BÖLÜM SON SAHNEDE YAVUZ BAYA TEPKI TOPLADI DIYE TAHMIN EDIYORUM. AMA YANI NAPALIM INSAN ÖKÜZ OLUNCAAĞ. HER NEYSE. BU BÖLÜME DE BOL OY VE YORUM ISTIYORUM. TEŞEKKÜRLER. İYİ OKUMALAR...Bu bölümü KiHongLeeMinho ya itaf ediyorum....
---
BAHAR
Koridorda yürüyüp kendi kendime konuşuyordum.
-Öküz! Hayır yani hem yaklaşıyor,dibime giriyor! Sonra da çekip gidiyor? Bu kaçıncı seviye! Sonomlo Goloto Kolosono çıktım! İlk önce beni öp. Sonra Sanem de! Dengesiz! Küstah! Terbiyesiz!
Boynumda bir nefes hissedince korkuyla arkami döndüm ve geriye sendeledim. Ta ki beni belimden tutana kadar...Gözlerimi açtım ve odunsu koku burnuma doldu. Bir çift mavi gözle karşılaştım o an. Yavuz...Kalbim yerinden çıkacak gibi atarken etrafta sadece ikimizin olduğunu düşünüyordum. Gözlerim onun mavilerinden ayrılmıyordu sanki. Beni belimden tutup kaldırdı. Öksürdüm. Yavuz kahkaha attı.
-İyi sövüyodun ya? Devam et bakalım.
Ofladim ve işaret parmağımı göğsüne bastirip ona yaklaşıp konuştum.
-Kara delik yutasica! Uzay boşluğundan düşesice! Burnu uzayasıca! Deyip yürüdüm ve gittim. Yavuz olduğu yerde kaldı. Sesini duydum.
-Kara delik yutasica? Uzay boşluğundan düşesice? İlginçmiş.
Cennet'in olduğu odanın kapısının önüne oturduk. Bana çarpık bir gülüşle bakıyordu. Bense kollarımı göğsümde bağlamış önüme bakıyordum sinirle.-Bu kadar sinirleneceğini tahmin etmezdim.
Alayla gülüp ona baktım.
-Aa eder misin hiç aptal sarışın! Cool olacağım diye dibime girip 'tovolotom goldo' diyen birinden bahsediyoruz şu an!
Güldü. Ben ona baktım. Sanki çok komik! Salak şey. Ama gülüncede yakışıklı oluyor ya. Tam izlenilesi manzara. Ay ne diyorum ben ya! Küstah şey...
-Ama ne yapayım ya? Tuvaletim gelmişti? Affet denizkızı...
"Denizkızı..."
Evet...Vurulmamdan sonra bana hep böyle hitap ediyordu . Neden hala onu çözemedim. Neyse...Gülümsedim. Ama ben bu kedi bakışlara dayanamam ki. Sert durman gerek Bahar! Katı ol! Hemen erime! Nasılsa odun? Yine aynı şeyleri yapar. Sinirlerim dabıl bozulsun istemiyorum..
-O biraz zor canım! Trip var! Erimek yok! Dedim. Ofladı.
Ardından hemşire odadan çıktı. Gülümsedi. Yavuz ayağa kalktı. Bende ayağa kalktım. Bu hemşire de neden bu Yavuza böyle bakıyor ya? Allahım yarabbim...
-Kızınız gayet iyi. Yarın sabah taburcu olacak. Bu arada...Çok güzel bir kızınız var. Kime benzediği anlaşıldı. Geçmiş olsun...
-Sağolun.dedi gülümseyerek.
Hemşire göz kirpip gidince sinirle Yavuzu ittim.
-Dibine girseydin kızın! Sapık!
Ofladı.
-Baharcım? Pardon da? Ne bu hareketler? Kiskandin mi beni? Yoksa bana aşık mısın.
Hemen durumu toparladim.
-N-ne aşık olmasi be saçmalama! Kıskanmak ne ya? Ben onun sözlük anlamını bilmiyorum bir kere.
Başını 'yav hehe' der gibi salladı ve Cennetin odasına girdi. Bende ofladim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIŞ GÜNEŞİ~YavBah-EyFet-NazAt
FanfictionŞimdi bana öyle bir şeyler,söyle ki durup dururken...Tam hayattan vazgeçerken beni aşka inandır..🌹