HERKESE MERHABAĞ. YİNE BEĞN. BÖLÜMLER FAZLACA İÇİME SİNİYO. KİTAPTAN CENNETİ ÇIKARTMAYI DÜŞÜNÜYORUM. SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ ÖNEMLİ. HAYDİ SATIR İÇİ YORUM VE VOTELARI ARTTIRIN BARİM. İYİ OKUMALAĞĞ.
-----
Hepsi Tahire baktı. ne diyordu bu deli..
-Kuzen sen ne diyon..Oha vallah çok mutlu oldum. gel yengecim öpim..der Bahar.
-Dur Bahar. ev halki sindiremedi daha. anama bakun azcuk küt diye giduverdi haluya.dedi tahir.
-ay yengem boşver sen şimduk ananu. siz şimdi nefesle evleniyo misunuz..yaşaduk vallahi. ama ben ne dedum. tam baa layuk elti dedum. şimdu sıra yavuz ve bahardadur..dedi asiye.
Bahar Asiyeye dirsek atar.
-Asiye abla,ne demek o ya..
Asiye sinsi bir şekilde güldü.
-Nefes ve Tahirde öyle diyıdı ama bak şimdu evleniyolar. hem evlenmenun neresu ayup. asıl ayup olan sevgiyu saklamaktur. insan sevgisinu içunde tutmamalu yengem.
Eylem Fethiye baktı.
-öyle...dedi fethi başını öne eğerek. eylem ofladı.
-Fethi konuşalım mı biraz.
-Konuşacak bir konumuzun olduğunu düşünmüyorum..dedi Fethi sert bir şekilde. eylemin yüzüne bile bakmıyordu. Nazlı gülümsedi. Ateşin elini tuttu.
-sıra bizde yanlız gençler. dedi nazlı tahir ve nefese bakarak.
-e bizde çifte düğün yaparuk..dedi asiye gülerek.
Bahar Yavuza baktı. hala utanıyordu.
-Ben bir odama gideyim..
Bahar yukarı çıktı. yavuzda peşinden gitti.
-öpüşme meselesi oldu da...dedi ateş.
-uuuuuu...dedi asiye.
-----
Yavuz Baharın odasına girdi.
-Pardon acaba girerken izin aldın mı..
Yavuz Bahara bir adım daha atınca bahar geri gitti.
-Korkma öpmeyeceğim..dedi gülerek.
-Sen öpmeye kalk da bak o kalın kafana napıyorum..
güldü yavuz. bahar ciddileşti.
-neden öptün beni...
yavuz durdu. bunu söylemesi gerekiyodu. bahar reddedecekti.
-Boşluğuma geldi..
Baharın gözleri doldu. Kullanılmış hissetti. o an erkeklere olan güveni eksilere ulaştı. Yavuza sert bir tokat attı. yavuz bir tepki vermedi. yanağını tuttu sadece..bahar haklıydı o da biliyordu..
-Allah belanı versin senin. Uzak dur benden...dedi ve odada ağlayarak çıktı. yavuz gözlerindeki yaşı silerek oturdu.
-üzgünüm bahar...çok üzgünüm..
bahar ağlayarak salona geldiğinde herkes şaşırdı.
-BAHAR..
-kuzen..dedi tahir ve baharın yanına gitti.
-neyin var senin...
-hiç bir şeyim yok tahir. sen nefesin yanına git..bak gerçekten iyiyim ben.
-yüzün öyle söylemiyor ama..
-tahir yalnız kalsam daha çabuk toparlanabilirim..hadi,lütfen..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIŞ GÜNEŞİ~YavBah-EyFet-NazAt
FanfictionŞimdi bana öyle bir şeyler,söyle ki durup dururken...Tam hayattan vazgeçerken beni aşka inandır..🌹