Bu bölüm acayip şeyler olabilir. Ay selam demeyi unuttum. Her neyse Selam. Okuyun işte eheheh. Yorumlarınızı eksik etmezseniz çok sevinirim. Iyi okumalar.----
BAHAR
Gülümseyerek,elimdeki çikolatayı Cennet'e verdim. Başımdaki bandana dikkatini çekmiş olmalıydı ki kahkaha atarak bandanama bakıyordu. Gülümsedim ve başını okşadım. Çikolataya büyük bir hayranlıkla bakıyordu. Hastane kokusundan küçüklükten beri nefret ederdim. Yaklaşık 1 hafta önce Cennet hastaneye getirilmişti . Bizde telaş içinde hastaneye gelmiştik. Ardından iyileşmesi için 1 haftadır hastanedeydik. Nazlı,Ateş, Fethi ve Eylemi ise eve göndermiştim. Çünkü zaten çok yorulmuşlardı. Dinlenmeye ihtiyaçları vardı hem. O yüzden bizim eve gitmişlerdi. Yavuz tuvalete gittiği için Cennet'in yanında oturmuştum. O da 1 haftadır düşünceliydi. Sevdiği insanları kaybetmesi düşüncesiyle...Yavuz içeri girdi. Sonra Cennetin çikolatalı ağzına bakıp kahkaha attı ve yanına gidip ona bir öpücük attı. Ayağa kalktım. Kollarımı göğsümde birleştirdim ve gülümseyerek onları izledim. Gülümsedim. O gerçekten çok iyi bir babaydı. Hatta hayatımda görüp görebileceğim en iyi babalardandı. Bir an babam ve benim nasıl sarılıp,parkta oynadığımız aklıma geldi. Keşke hep çocuk kalsaydım... hemşire içeri girdi.
-Sizi dışarı alabilir miyiz lütfen? İğne yapıp uyutmamiz gerekiyor.
Cennet tatlı bir şekilde elimi sıkınca durmak zorunda kaldım.
-Yaa.Bahar abya ikidiy bu iğneyi yapiyoylay, çok koykuyoyum.
Gülümsedim ve Yavuza baktım. O da gülümsedi. Ardından Cennetin yanına gittim ve alnına bir öpücük kondurdum.
-Canım benim. Ama senin iyileşmen için bu iğne sana yapılmak zorunda. Uyuman gerek. Sabaha kadar aralıksız . Bu yüzden bu iğne sana yapilicak. Ayrıca bir an önce hastaneden çıkıp babayla lunaparka gitme fikrinin gerçekleşmesini istiyorsan da bu iğne yapılmalı. Tamam mı peri kızı?
Gülümsedi.
-tamam ama lunaparka sende gelirsen!
Yavuza baktım. Bize etkilenmiş gibi bakıyordu.
-Iııı gelirim tabi. Hadi şimdi biz gidiyoruz. Sende güzel güzel uyuycaksin. Ve hastaneden çıkıp lunaparka gidicez.
Başını salladı. Yavuzun yanına gittim. Yavuzun yorgun yüzünü görünce ofladim.
-Biraz dışarıya gidip, hava alalım mı? Sonra içeri gireriz.
Başını salladı.
-Olur...
Gülümsedim ve odadan çıkıp dışarı çıkmak için yürüdük.
----
EYLEM
Oflayarak elimdeki kitabı okumaya çalışırken televizyonun sesini son ses açmış,maç izleyip küfür eden,öküz gibi cips yeyip yere döken Fethi ve ateşe baktım. Nazlı da benden farksızdı. Sosyal medyadan moda haftasını takip ettiği için dikkatini veremiyordu. Nazlı ve ben birbirimize bakış attık. Ayağa kalktım ve Fethinin önünde durdum. Ellerimi belimde birleştirdim. Elimi uzattım.
-Eylem çık kızım ya! En heyecanlı yerinde. Televizyonu kapladin zaten!
Önünden çekilmedim.
-Bana bakın! Bu cipsleri yere doktunuz ya. Yerden yalaya yalaya yiceksiniz onları! Biz sizin pisliginizi temizlemek zorunda miyiz be hayvanlar! Dedi Nazlı cirtlak sesiyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIŞ GÜNEŞİ~YavBah-EyFet-NazAt
FanfictionŞimdi bana öyle bir şeyler,söyle ki durup dururken...Tam hayattan vazgeçerken beni aşka inandır..🌹