7-}"Baba Kokusu✴💫💦"

801 64 28
                                    

 İyi okumalar....

sozstartv
yarenaltnk34
thewamps_
@Cemrealkan029
@AzraAzra34_56
@Uzaydakialiselin
delibirdahi

  /bahar/

Öylece kaldım! Ne yapmıştım ben? Resmen adamın en değerli varlığı olan karısından tek kalan hatırayı yok etmiştim galiba!

Çünkü karşıma dikilip öfke ile bana bakması başka bir şey düşünmeme izin vermiyordu. Hesap sorarcasına işaret parmağını bana doğru salladı.

Zaten hesap sormuyor muydu!?

-Sen nasıl yaparsın! Nasıl?

-Be ben...Ben korktum. Seni görünce elimden kaydı!

-Yalancı! Senin yüzünden Sanemin canı yandı...dedi elindeki fotoğrafa bakarak...

Öylece kaldım. Benliğini kaybetmiş olmalıydı. Koltuğa çöktü ve ağlamaya başladı. Şu an kendinde değildi. Küçük bir travma yaşıyordu.

Yanına gittim ve oturdum...

-iyi misin?

-Bırak! Sanem....Sanem! Hayır. Geçti tamam sevgilim. Geçti!

-Sakin ol...dedim...

O ise deliler gibi ağlıyordu. Büyük travma yaşamasına izin veremezdim..

Yanına oturdum ve kendime çekip sarıldım. Sakin olması için bunu yapmam gerekiyordu. Yavuz a baktığımda küçük ve masum bir çocuk gibi gözleri kapanmış,sakinleşmeye çalışıyordu.

Muhtemelen beni Sanem sanıyordu! Çünkü böylesine bırakmazdı kendini kollarıma...

Yavuz çok güzel kokuyordu..ve bu sebepsizce hoşuma gitmişti.

Bende gözlerimi kapattım ve yıllar sonra babamın kokusuna benzeyen bu naif kokuyu içime çektim.

Belki baba kokusunun yerini tutmazdı ancak kendi ile uzun yıllardır görüşmüyorduk.

Belkide içimi yakıp kavuran baba özlemi azıcık azalabilirdi...

Umudu ile...

Ama tutmuyordu.

Ben şu an ne yapıyordum? Açıkçası onu bile bilmiyordum...

Biz ne ara bu duruma düştük?

Birden yavuz geri çekildi. Kendine gelmiş olmalıydı...

Ayağa kalktı.

-Ne yapıyorsun!?

-Sen...Sen çıldırmış gibiydin Yavuz! Başka türlü sakin olamıyordun! Kendini kaybetmiş bir haldeydin. Başka çare bırakmadın ki bana...

-Sen nasıl bana sarılırsın ya? Sen nasıl benim Kokumu içine  çekersin. Bu koku Saneme ait! Sanem birtek koklar...

-Ben...Beni yanlış anladın!

-Evimden Defol git!

-Benimle böyle konuşamazsın sen! Tamam anlıyorum..sevdiğin birini kaybetmenin acısını çekiyorsun! Anlıyorum...

-Sen benim neler hissettiğimi tahmin bile edemezsin!

-Bende sevdiğim birini kaybettim Yavuz! Neler hissettiğini,kendine nasıl öfke dolu olduğunu anlıyorum. Tamam mı!? Ama yardım etmek bile yaramıyor sana...Evine gelmek hataydı!

KIŞ GÜNEŞİ~YavBah-EyFet-NazAtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin