yarenaltnk34 ithafen...❤
sozstartv ithafen..
profeysinil ithafen
KiHongLeeMinhoHastayım nolur bol oy ve yorum lütfen, yorum lazım.
-----
/bahar/
Eylem bana anlamaz gözler ile bakıyordu.
-Ne oldu Bahar?
-O kadın. Yavuzun karısı imiş ve ölmüş!
-----
1 hafta sonra...
/bahar/
Tam tamına 1 hafta geçmiş, Nazlı hastaneden çıkmış, ben öğrendiğim şeyleri araştırmaya devam ediyordum. Üstelik Cennet ile bugün dans provası yapacaktık!
Sadece ikimiz...Onun için evden çıktım ve dans kursuna arabami sürdüm. Gelmiştim birkaç dakika sonra...
İçeriye girdim. Yine her zamanki gibi Aysu ve bir tane öğrencimin annesi...
Aysun un yanına gittim.
-Hoşgeldiniz Bahar Hanım! Bugünkü programiniz oldukça boş. Sadece cennet Karasu var...Bir de bir çocuğun velisi gelmiş. Ilgilenseniz iyi olacak..
-Tamam!sen işine bak.dedim ve kadının yanına gittim..
-Merhaba Bahar Kutlu ben!
-Merhaba. Esma Kaya. Memnun oldum!
-Ne için gelmiştiniz..
-Ben Nazlının annesiyim..
-Nazlının öyle mi! Aa! Memnun oldum gerçekten. Kızınız çok başarılı.
-Teşekkür ederim ama...Ama artık devam edemiycek..
-Neden? Bir sorun mu var...
-Şey. Nasıl söyleyeceğim bilmiyorum ama. Biliyorsunuz biz göç ettik. paramiz kalmadı. Ne miras ne bir şey! Hiçbir şey kalmadı elimizde..para sorunu. Evime yemek alamıyorum. Artık olmayacak.
Aklıma eski fakir olduğumuz anlar geldi.
-Üzüldüm. Gerçekten! Çünkü bende bir zamanlar Nazlı gibiydim..Annem beni almıştı parası olmadığı için kurstan..içimde hep bir ukte kaldı. Sonra! Sonra kendi ayaklarım üzerinde durdum 16 yaşında! Dansa başladım.Bircok şey yaşadım ama..Anlıyorum!
-Ne yapacağımı bilmiyorum..
O sırada arkadan bir ses geldi.
-Hanfendi!
Yavuz du bu..
-Buyrun?dedi kadın.
-Parasal sorun yaşıyorsunuz değil mi?
-Evet!dedi başını sallayarak.
-Ben size yardımcı olmak istiyorum! Deyince gözlerim açıldı. Yavuz cebinden bir zarf çıkardı ve verdi.
-Ne zamandır birine yardım etmek istiyordum. Size nasipmiş, güzel günlerde kullanın. Kızınızın dans kursundan gitmesi gerekmez. Devam edebilir!
Ayrıca evinize de ekmek var..Kadın Yavuzun elini opecekti ama yavuz izin vermedi.
-Hayır! Hayır! Asla...Teşekküre gerek yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIŞ GÜNEŞİ~YavBah-EyFet-NazAt
FanficŞimdi bana öyle bir şeyler,söyle ki durup dururken...Tam hayattan vazgeçerken beni aşka inandır..🌹