Ep-2

4K 355 49
                                    

Jonginတစ္ေယာက္ သူ႔အတန္းခ်ိန္လည္းေရာက္ပီ ျဖစ္ေနတာေၾကာင့္ လိုအပ္မည့္စာအုပ္ေတြကိုယူကာ သူစာသင္ရမည္ျဖစ္သည့္ အခန္းထဲဝင္လာလိုက္သည္...

" good monring class..."

အတန္းထဲဝင္ဝင္ျခင္း ႏႈတ္ဆက္လိုက္သည္ေၾကာင့္ ဆူညံေနသည့္အသံမ်ား ခ်က္ခ်င္းလိုလိုတိတ္သြားပီး jonginကို ျပန္ႏႈတ္ဆက္ၾကသည္...

" good morning teacher..."

အတန္းက လူေတာ္ေတြပဲစုျပံဳေနသည့္ အခန္းမဟုတ္ေသာ္ညား ဒီလိုယဥ္ေက်းမႈရွိေနေသးသည္ေၾကာင့္ jonginစိတ္ထဲ မွတ္ခ်က္ခ်မိသည္..'ဘယ္ဆိုးလို႔လည္း'ဆိုပီးေပါ့..ေနာက္ပီး jonginစာသင္သည့္အတန္းေတြႏွင့္ယွဥ္လၽွင္ ဒီအတန္းသည္ ေတာ္ေတာ္ကို အဆင္ေျပသည္ဟုဆိုရမည္..ဒုတိယအႀကိမ္ေျမာက္ သင္ဖူးသည္သာဆိုေပမယ့္ တျပင့္အတန္းက ကေလးမ်ားသည္ ဆရာလာလၽွင္ေတာင္ အသိအမွတ္ျပဳသည္မဟုတ္..သူတို႔ဘာသာ လုပ္ခ်င္တာလုပ္ေနၾကသည့္ လူစားေလးေတြပင္...

" မေန႔က အိမ္စာေပးလိုက္တာ ဆရာ့ခံုေပၚ အခုလာထပ္က်..စာအုပ္မထပ္တဲ့သူေတြကို ဆရာမွတ္ထားမယ္..ဒီထဲမွာ နာမည္စာရင္း အကုန္ရွိတယ္ေနာ္..ခုလာတဲ့သူေတြ နာမည္အရင္ေကာက္မယ္.."

Jonginထိုသို႔ေျပာအပီး အတန္းထဲက အိမ္စာမလုပ္လာသည္ဟုထင္ရသည့္သူမ်ား အသံေသးေသးေလးေတြ ထြက္လာတာေၾကာင့္ ခုနက jonginတစ္ေယာက္ ခ်ီးမြမ္းထားသည္မ်ားကို တစ္ဝက္ျပန္ရုပ္သိမ္းလိုက္သည္..'အစဆိုေတာ့လဘ္း ဒီလိုပဲေပါ့..ေနာက္မွ ေျဖးေျဖးျခင္း ညႇိယူရမယ္'ဆိုပီး စိတ္ထဲေတြးကာ နာမည္စာရင္းေကာက္ဖို႔ ေက်ာင္းသားေတြရဲ႕ နာမည္မွတ္တမ္းစာအုပ္ကို လွန္လိုက္သည္..သူလည္း ထိုေက်ာင္းသားေတြရဲ႕ နာမည္နဲ႔ လူပံုစံကို သိသင့္သည္ မဟုတ္လား...

" kyungsoo ya..ငါ အိမ္စာေတြ အကုန္မပီးေသးဘူး..ညက လုပ္ရင္း အိပ္ေပ်ာ္သြားလို႔..မင္းေရာ ပီးပီလား.."

" of course!!"

ဒီသခ်ာၤဆရာ့အခ်ိန္ေရာက္ထည္းက တက္ႂကြေနသည့္ kyungsooအား baekhyunအျမင္ကပ္လာသည္..

" ထူးထူးဆန္းဆန္း ေသာက္ပိုေတြလုပ္လို႔.."

" what???"

" ya..မင္းစကားကို လူလိုေျပာလို႔မရဘူးလား.."

" borr..ငါ လူကိုမေျပာလို႔ ေခြးလို႔ေျပာေနလို႔လား..."

သူဖြစ်နေ၍ ချစ်သည်..Место, где живут истории. Откройте их для себя