Ep-7

3K 297 20
                                    

" Do Kyungsoo!!"

" ကိုကို..."

Min hyungကိုတြန္းကာ kyungsooလက္ကို အတင္းဆြဲေခၚသြားတဲ့ jonginကို ကန္တင္းထဲက လူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားၾကည့္ေနတယ္ဆိုတာ သိေပမယ့္လည္း ဂရုမစိုက္ႏိုင္..ကိုယ့္ကိုခ်စ္ပါတယ္ေျပာပီး တစ္ျပင့္တစ္ေယာက္ ရင္ခြင္ထဲေရာက္ေနတဲ့ ေကာင္ဆိုးေလးကို jonginခပ္ၾကမ္းၾကမ္းေလး အပစ္ေပးခ်င္သည္...Minဆိုသည့္ ေကာင္ေလးသည္ ကေလးရဲ႕ လက္ရွိရည္းစားမွန္း ဒီမနက္တင္ အမွတ္မထင္သိလိုက္ကထည္းက စိတ္ေတြရႈပ္ပီး စိတ္ေတြတိုေနခဲ့သည္..ဒါကို မ်က္စိေရွ႕တင္ ျမင္လိုက္ရသည့္ ျမင္ကြင္းေၾကာင့္ ေဒါသေတြက မီးေလာင္ရာ ေလပင့္သလို ထိန္းခ်ဳပ္မရေအာင္ ေပါက္ကြဲကုန္ေတာ့..

" အ..ကိုကို..အြန္း..ကို..အု...ကိုကို..ဟင့္..."

ခါးက်စ္က်စ္ေလးကို သူ႔လက္တစ္ဖက္က ခပ္တင္းတင္းကိုင္ပီး ေနာက္လက္တစ္ဖက္က ကေလးလည္တိုင္ေလးကို ကိုင္ကာ အသည္းပံုႏႈတ္ခမ္းအား အပစ္ေပးသည့္အေနျဖင့္ ၾကမ္းတမ္းစြာ ကိုက္ဆြဲေနမိသည္...သူ႔စိတ္ေတြ ဘာျဖစ္ေနမွန္းလည္း ကိုယ္ကိုယ္တိုင္ပင္မသိ..ကေလးရဲ႕ မ်က္ရည္ေတြ သူ႔ပါးေပၚျဖတ္သြားေတာ့မွ သူမွားမွန္းသိေတာ့သည္..

" ကေလး..."

ႏႈတ္ခမ္းထူထူေလးကိုလႊတ္ေပးလိုက္ေတာ့ ေခါင္းေလးငံု႔ကာ ခႏၶာကိုယ္ေလးကတုန္ယင္ေနသည္..ငိုေနသည္မွာ ရွိဳက္ေတာင္ ရွိဳက္လို႔..

" ကေလး..ကိုကို႔ကိုၾကည့္..."

ေျပာေတာ့လည္း မ်က္ရည္ေလးေတြနဲ႔ ေမာ့ၾကည့္ရွာသည္..ပါးေပၚက မ်က္ရည္စီးေၾကာင္းေလးကို လက္မေလးနဲ႔ ပြတ္သုတ္ေပးရင္း..

" ကိုကို႔ ကိုလန္႔သြားလား ကေလး..."

ခပ္ေျဖးေျဖး ေခါင္းေလးၿငိမ့္ျပေတာ့ မ်က္ဝန္းဝိုင္းေလးထဲက ေဝ့တက္ေနသည့္ မ်က္ရည္ေလးက ပါးျပင္ေပၚ ေျပးဆင္းလာသည္..ဒါကို သူကပင္ စိတ္မေကာင္းစြာ လက္မေလးျဖင့္ ပြတ္သပ္ေပးရင္း သူနမ္းလိုက္လို႔ ႏႈတ္ခမ္းေထာင့္နား ေသြးစို႔သြားသည့္ ေနရာေလးစီ အၾကည့္လႊဲရင္း..

" ကိုကို ခုလို ဘာလို႔လုပ္လည္း ကေလးသိလား.."

ေနာက္တစ္ႀကိမ္ေခါင္းထပ္ၿငိမ့္ျပျပန္ေတာ့ အသည္းယားစြာ ထူအုပ္အုပ္ဆံပင္ေလးကို ဖြေပးမိသည္...

သူဖြစ်နေ၍ ချစ်သည်..Where stories live. Discover now