Ep-19 (extra)

2.3K 166 64
                                    

" minjin ya...သက္သာသြားပီလား.."

" အြန္း..ဒါနဲ႔ ငါ့အသည္းေလး kim jonginေရာ.."

ခပ္ရြဲ႕ရြဲ႕ေမးခြန္းကို သူ႔အုပ္စုက သတိမထားမိပဲ..

" aww..သူလား..ငါတို႔အခန္းက ေျပာင္းသြားပီ.."

" ဘာလို႔??"

" မသိဘူး..သူ႔ပစၥည္းေတြယူပီး ထြက္သြားတာပဲ.."

" hk..ငါတို႔လုပ္တယ္ဆိုတာ သူမေျပာလိုက္ဘူးမလား.."

" ေအ့ကြ...ငါတို႔က သူေျပာျပလိုက္မယ္ထင္ေနတာ.."

" ဒီည ငါသူ႔စီထပ္သြားမယ္.."

" yaa!!Saung Minjin!!!"

သူ႔အုပ္စုထဲကတစ္ေယာက္ ေအာ္လည္း minjinကေတာ့ ဂရုမစိုက္..သူ႔မ်က္ႏွာကို ရစရာမရွိေအာင္ လုပ္ခဲ့သည့္ jonginကို သူတစ္ခုခုျပန္လုပ္ရမွေက်နပ္မည္..ခုေတာ့ ေထာင္အလုပ္ေတြကိုလုပ္ဖို႔သာ ျပင္ဆင္လိုက္သည္..

အေနာက္ကေန ေျခသံေတြ ခပ္လၽွပ္လၽွပ္ၾကားတာမို႔ jonginလွည့္ၾကည့္လိုက္ေတာ့. .

" aww..မင္း မေသေသးဘူးကိုး.."

Jonginလက္ေဆးရင္း ခပ္မဲ့မဲ့ေမးခြန္းကို minjinက ဗိုက္ႏွိပ္ရယ္ကာ..

" ကိုယ့္အသည္းေလးေတာင္ ကိုယ့္ဟာရဲ႕ဒဏ္ကို ခံႏိုင္ရွိမွေတာ့ ကိုယ္ကလည္း အသည္းရဲ႕လက္စြမ္းေၾကာင့္ ေသမလား..."

Minjinတစ္ေယာက္ ပါးစပ္အရသာခံေျပာရင္း သူ႔အုပ္စုကို မ်က္ရိပ္ျပလိုက္သည္..jonginလက္ေဆးပီးေတာ့ သူ႔လက္ကို ႏွစ္ေယာက္က လာခ်ဳပ္ကာ ပါးစပ္ကိုလည္း အဝတ္တစ္ခုျဖင့္ စည္းလိုက္တာမို႔ ဝူးဝူးဝါးဝါးအသံမ်ားသာ ထြက္လာျပန္သည္..ရုတ္တရက္ဆန္သည့္ အျဖစ္ေၾကာင့္ jonginလန္႔သြားမိသည္..ဒါ...သူ႔အတြက္ ဒုတိယအႀကိမ္ ဘဝပ်က္ကိန္းလား..

" ကဲ..ဒီတစ္ခါေတာ့ ငါ့အေကာင္ေတြကို ငါ့အသည္းလးရဲ႕ ခနၶာကိုယ္ကို ေပးျမည္းမယ္ကြာ..ဘယ္ေလာက္ေကာင္းလည္းဆိုတာ မင္းတို႔စားၾကည့္..ငါက ထိုင္ၾကည့္ေနမယ္..."

လက္ရဲဇာတ္ရဲႏိုင္လွသည့္ minjinတို႔အုပ္စုက တစ္ေယာက္ဟာ ႏႈတ္ခမ္းသပ္ရင္း jonginအက်ႌ ေဘာင္းဘီေတြကိုဆြဲျဖဳတ္ဖို႔ ႀကိဳးစားေတာ့သည္..jonginေခါင္းကို ျပဳတ္ထြက္မတက္ခါရင္း ပါးစပ္ကေနလည္း မလုပ္ဖို႔..သူ႔ကို တစ္ေယာက္ေယာက္ကကယ္ေပးဖို႔ အသံျပဳသည္...ဒါမယ့္ သူတို႔ေရာက္ေနတဲ့ေနရာက လူအလာနည္းတဲ့ေနရာ..အမွန္က ဒီေနရာကို jonginတမင္သက္သက္လာျဖစ္ျခင္း..ပထမတစ္ခါ ေစာ္ကားခံပီးထဲက လူေတြမ်ားတတ္သည့္ အိမ္သာ ေရခ်ိဳးတဲ့ေနရာေတြကို ေရွာင္မိျခင္းေၾကာင့္သာ..

သူဖြစ်နေ၍ ချစ်သည်..Donde viven las historias. Descúbrelo ahora