Ep-9

2.9K 255 21
                                    

" အ...."

" အြန္း...ႏိုးလာပီလား ကေလး..."

ရင္ခြင္ထဲက ကေလးကို ငုပ္ၾကည့္ပီး နဖူးေပၚ အနမ္းေႁခြကာ sleepy beautyေလးအား ႏႈတ္ဆက္လိုက္သည္...

" ဟုတ္ ကိုကို..."

" ကိုယ္ ညက အရမ္းၾကမ္းသြားလား ကေလး.."

" ဟင့္အင္း...ကေလး သေဘာက်တယ္..."

" ကေလးဆိုးကြာ..ညက ကေလးတကယ္ဆိုးတယ္...ကိုယ့္စိတ္ေတြ ထိန္းလို႔မရတဲ့ထိကို ကေလးအရမ္းဆိုးတယ္..."

" ဟီး..ကိုကို႔ ကို ခ်စ္လို႔ေလ..ကိုကိုလည္း သေဘာက်တာႀကီးကိုး..ဟြန္႔.."

" ခု ကေလး နာေနပီမလား..ကိုကိုက ကေလးအတြက္ စိတ္ပူလို႔ပါ.."

" molarr..."

တစ္ဖက္ကို လွည့္သြားသည္က စိတ္မဆိုးတတ္ပဲ စိတ္ဆိုးခ်င္ေနသည္ ဆိုသည့္ သေဘာ...သေဘာက်စြာ ရယ္ပီး ေက်ာေပးေနသည့္ ကေလး ပုခံုးသား ျဖဴျဖဴေလးအား ညကေပးထားသည့္ အနီေရာင္အမွတ္အသားအေပၚကို ထပ္၍စုပ္ယူမိေတာ့...

" ထိနဲ႔.."

ေျပာလည္းေျပာပီး သူ႔ခႏၶာကိုယ္ေလးအား ေမွာက္ယက္ ျဖစ္ေအာင္လုပ္လိုက္ျခင္းက jongin သူ႔ကေလးပုခံုးေပၚက အနမ္းကို ေဝးကြာသြားေစသည္..

ခ်စ္တယ္လို႔ ဝန္ခံပီးသည့္ေနာက္မွာ..'တကယ္ခ်စ္ရင္ သူ႔ကို သိမ္းပိုက္ပါ'ဆိုသည့္ ကေလးစကားတစ္ခြန္းနဲ႔ ညက လူကိုရူးမတတ္ျဖစ္ေအာင္ ဆြဲေဆာင္ခဲ့သည့္ ကေလးသည္ ခုလည္း စိတ္မဆိုးပဲ ဆိုးခ်င္ေယာင္ေဆာင္ေနျပန္သည္..လူကို မရိုးရေအာင္ အမ်ိဳးမ်ိဳးျပဳစားလြန္းသည့္ ကေလး..

" အဟင္းး..."

ေမွာက္ယွက္ျဖစ္ေနသည့္ ခႏၶာကိုယ္ေလးအေပၚ jonginသူ႔ခႏၶာကိုယ္ ထပ္လွဲခ်ပီး ေဘးေစာင္းထားသည့္ ေခါင္းလံုးလံုးေလးအား အနမ္းျဖင့္ လိုက္ေခ်ာ့ေနမိသည္..စူထြက္ေနသည့္ ႏႈတ္ခမ္းဖူးဖူးအား အသည္းယားစရာ အနမ္းအသံေတြထြက္သည့္အထိကို ကေလးအား လိုက္စေနမိေတာ့ နဂိုစိတ္မဆိုးသည့္ကေလးသည္ တခစ္ခစ္ျမည္ေအာင္ သေဘာက်ေနျပန္သည္..

" ကဲ...စိတ္မဆိုးေတာ့ဘူးမလား..ဟမ္..."

" molar...ဖယ္ပါ..သူ႔ခႏၶာကိုယ္ႀကီးနဲ႔ ကေလးအေပၚကို..."

သူဖြစ်နေ၍ ချစ်သည်..Where stories live. Discover now