" ကၽြန္ေတာ္ ကိုကို႔ကို တကယ္ခ်စ္တာ..."
Jonginတစ္ေယာက္ အံ့ဩလြန္းသျဖင့္ kyungsooကို မယံုၾကည္ႏိုင္စြာ ၾကည့္ေနသည္ကို kyungsooက ေနာက္တစ္ေခါက္ ထပ္ေျပာေလသည္...
" က်စ္...kyungsooကြာ..မင္း ငါ့အေၾကာင္း ဘာသိလို႔..မင္း ငါ့ကို ခ်စ္တယ္လို႔ လာေျပာရတာလည္း.."
" ဟင့္အင္း...ကၽြန္ေတာ္ ကိုကို႔အေၾကာင္း ဘာမွမသိခ်င္ဘူး..စိတ္လည္း မဝင္စားဘူး..ဒီအတိုင္း ကိုကို႔ကို ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္တာ.."
မေျပာခင္တုန္းကေတာ့ kyungsooကိုယ့္ကိုယ္ကို ယံုၾကည္မႈရွိလြန္းခဲ့သည္..ဒီလိုအေျခအေနမ်ိဳးကိုလည္း kyungsooခန္႔မွန္းထားသည္..ဒါမယ့္ သူ႔ကိုကိုရဲ႕ ဒီေလာက္ထိ စိတ္ပ်က္ေနမည့္ မ်က္လံုးေတြကိုေတာ့ kyungsooမခန္႔မွန္းမိ..ဒါေၾကာင့္လားပင္မသိ..kyungsooေျခဖ်ား လက္ဖ်ားေတြ ေအးလာသည္..kyungsooဘယ္ေလာက္ပဲ ရဲတင္းလြန္းေနပါေစ..ဒါ kyungsooအတြက္ေတာ့ ပထမဦးဆံုးအႀကိမ္ ဖြင့္ေျပာဖူးျခင္းပင္..ဒါကလည္း jonginဆိုသည့္ သူ႔ကိုကို ကို ခ်စ္လြန္းအားႀကီးေၾကာင့္မို႔...
" ဟူး..."
Jonginတစ္ေယာက္ ခုအေျခအေနမ်ိဳးမွာ သက္ျပင္းသာ ခ်ႏိုင္ေတာ့သည္...
" ခ်ာတိတ္..မင္းအသက္ ဘယ္ေလာက္လည္း.."
" ေနာက္ႏွစ္လဆို ၁၇ႏွစ္ျပည့္ပီ..."
" ငါက ၂၇ရွိပီ..."
" ကၽြန္ေတာ္ေျပာပီးသားေလ..အာ့ေတြ စိတ္မဝင္စားဘူးလို႔.."
" မင္းစိတ္မဝင္စားလို႔ မရဘူး ခ်ာတိတ္...ဒီေက်ာင္းစည္းကမ္း မင္းသိပါတယ္..ဘာလည္း??ငါေျပာျပရဦးမလား.."
" ကၽြန္ေတာ္ အာ့ေတြ ဂရုမစိုက္ဘူး ကိုကို..."
" ခ်ာတိတ္ကြာ..မင္းနဲ႔ေတာ့ ခက္တယ္..ငါမင္းကို ငါ့တပည့္တစ္ေယာက္ဆိုတာထက္ မပိုဘူး..ေနာက္ပီး မင္းနဲ႔ငါ ဘယ္လိုမွမျဖစ္ႏိုင္ဘူး.."
ဘာေၾကာင့္ဆိုတာကို kyungsooသိခ်င္ေပမယ့္ ထုတ္မေမးမိ..သူေျပာပီးသား...စိတ္မဝင္စားဘူးဆိုတာကို...
" hk..okေလ..ကၽြန္ေတာ္ကလည္း ကိုကို ဘာေျပာေျပာ စိတ္မဝင္စားဘူး..ေနာက္ပီး ကိုကို ေစာင့္ၾကည့္ေန...ကၽြန္ေတာ္ ကိုကို႔အခ်စ္ကိုရဖို႔ ဘယ္ေတာ့မွလက္မေလၽွာ့ဘူး..ကၽြန္ေတာ္ သြားပီ..."