-Prolog

7.4K 155 12
                                    

        

           

      

                                                              Prolog

     

”O,lasă-mi capul meu pe sân,
 Iubito,să se culce
Sub raza ochiului senin
  Și negrăit de dulce; ” 

                                                                           ( ”Luceafărul”-Mihai Eminescu)

-Din perspectiva lui Eve-

Liam se așază pe pat și își dă jos prezervativul aruncându-l pe podea.Strâmb din nas și el se uită la mine chicotind.

-Asta e scârbos. Spun și strâmb din nas ca el să chicotească din nou. -Puteai să te ridici să îl arunci la gunoi.

El nu spune nimic,doar râde ușor și mă trage de talie mai aproape de  el,capul meu se odihnește pe pieptul lui Liam.Cu bătăile inimii sale constante și respirația lui care se sparge pe capul meu îmi simt pleoapele cum devin din ce în ce mai grele,ador cum todeauna,după momente din acest gen,brațul său este  pe talia mea ți cum se plimbă ușor pe spatele meu coborând pe coapsă apoi refăcându-și  drumul.Cum cealaltă mâna a sa stă în jurul umerilor mei și degetele sale se joacă cu o șuviță  a mea de păr.Modul în care el mă ”umple” și trupurile noastre devin unul.Cum buzele sale sunt peste ale mele într-un mod tandru și frumos și cum limba sa todeauna pătrunde în gura mea și duce un război cu limba mea,același război pe care el todeauna îl câștigă.

Dacă mi-ai fi spus acum 3 luni,pe când Liam doar se holba la mine precum un obsedat că eu am să fiu împreună cu el,că tot cu el am să îmi pierd virginitatea,că tot cu el am să îmi petrec cel mai mult timp,că tot cu el am să mă văd pe la spatele mamei....nu aș fi crezut,cred că aș fi râs cu lacrimi la chestia asta.

Totul pare să fi reveni la normal în viața mea și a lui Liam,aici mă refer la faptul că nu am mai văzut urmă de Harry și nici nu l-am mai simțit prin preajmă,deasemenea știu că ei încă sunt pe urmele mele și nu mă pot culca pe o ureche,dar nu pot sta cu fica în sân cât timp nu o să se întâmple.

A trecut destul timp de când Harry și Selene m-au răpit și am decis (și aceea a fost mama,nu eu) să mă reîntorc la școala normală.Îmi este dor de tot ceea ce însemna școală,până și profesorii retardați...sau cred că de cum o să înceapă să mă enerveze am  să îi urăsc din nou.

Poate profesorii o să mă plictisească dar prietenii mei cu siguranță nu.Îi ador și îmi lipesc enorm de mult.

**                      **                             **

 Ceasul meu sună din nou și rutina mea de școală începe ca de obicei,un mic duș,spălatul pe dinți,aranjatul părului,îmbrăcatul puțin machiaj și gata.

-Eve!Acuum!Vocea mamei se aude și eu îmi dau ochii peste cap și îmi iau hana neagră și geanta din piele înainte să cobor.

Mă pun la masă și îmi mănânc cerealele,și mama și tata se uită la mine cu atenție,de parcă aș fi vre un criminal sau ceva.Atunci când le arunc o privire ei își mută privirea unul la celălalt ca și cum ar vrea să pornească o discuție,dar nu se aude nimic,decât sunetul tacâmurilor lovindu-se de farfurii.Simt telefonul bâzâind în buzunar și zâmbesc.

Mă ridic de la masă și duc bolul gol în chiuvetă și murmur către ai mei un salut,prin care le spun că am plecat și îmi iau hanca ca să ies pe în aerul rece al Londrei,abia aștept să vină vara...

**                       **                  **

Liam îmi deschide ușa mașinii sale și îmi oferă mâna sa ca să pot coborâ,lucru pe care îl accept cu cea mai mare plăcere.De cum am coborât îmi apucă mâna și mergem împreună spre intrarea școlii,câștigând o grămadă de priviri de la elevii curioși și bârfitori.

Intrăm în școală și Liam se oprește.Mâna sa se ridică spre obrazul meu ,pe care îl mângâie ușor.

-Eve,trebuie să te duci pe la directoare,ești scăpată de faptul că nu ai venit la școală și bla bla bla...dar totuși vrea să te vadă,eu nu pot veni....vorbim mai târziu,da? Spune și mă sărută.

-Okay. Spun și îi zâmbesc,lucru la care el îmi răspunde în aceeași modalitate.

-Să nu faci nimic prostesc.Și ai grijă. Spune și de îndepărtează,dar totuși fața sa e spre mine,eu îmi dau ochii peste cap la faptul că todeauna îmi spune să am grijă de mine,de parcă eu nu aș avea sau ceva de genul... -Hei,am văzut asta. Spune și îmi zâmbește eu scot limba la el copilărește și merg spre biroul directoarei.

_______________________

Nu m-am putut abține să nu îi pun pe Liam și pe Eve,îmi pare rău că nu am găsit un edit cu Liam în care are look-ul mai recent dar merge :)

Și sper să citatul dinaintea capitolului v-a plăcut,pentru că așa vor începe capitolelefie cu un citat din ceva,fie cu versuri din melodii,fie cu citate spuse de cineva.

#Ella

Forever 2 (Liam Payne//Vampire FanFic)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum