Capitolul 53
"Before you get too heated and turned on
(This guy)
You should've learned your lesson all in times before
You've been bruised, you've been broken"
("Red blooded woman"-Kylie Minogue)
-Din perspectiva autoarei-
Muzica pompa la maximul în difuzoare,fete sumar îmbrăcate deja dansând pe mese,iar petrecerea abia a început.
Figura lui Liam apare pe ușă și toată lumea îi scanează numele în scot sunete de întâmpinare pentru el.În urma sa se aflau prietenii lui,Zayn,Niall și Louis.Deasemenea cei care l-au și convins să vină,cei care i-au dat ideea ca Marcus să aibă grijă de Eve câteva ore,cât Liam este la petrecere.
Liam nici nu își mai amintește de cât timp a fost la o petrecere pe bune,de cât timp nu a mai fumat un joint sau de cât timp nu a mai băut ceva tare.Dar știa că nu poate face toate astea acum,știa că trebuie să aibe grijă de cea pe care o iubește.Este aici doar pentru aparențe.
Harry scutură din cap către Ally iar ea la rândul său scutură la Delia.
Ally ia un pahar cu ceva de băut și merge către Liam alături de un zâmbet ștrengăresc,pe care îl poartă de fiecare dată.
-Liam? Se preface șocată Ally,defapt știe foarte bine că Liam nu bea pentru că nu vrea să întreacă măsura....pentru Eve o face. -Nu bei nimic?Scumpete nu se poate asta.
-Ally cară-te,pe bune. Vorbește iritat înainte să se întoarcă către băiatul cu care vorbea ca înainte să îi întrerupă.Ally nu se lasă și înfige gentil unghiile în brațul lui Liam ca să îl câștige atenția.-Ally,pleacă dracului de aici. Mormăie Liam .
-O haide,scumpete,nu vrei ceva de băut?Adică tu todeauna aveai cel puțin două pahare până acum.Ce-i cu tine?Apropo,unde este prietena mea Eve?Sau deja ai gonit-o ca și pe celelalte? Știa că vrea doar să îl enerveze....dar nu îi va cădea în plasă,este mult mai deștept decât atât.
-Liam,nu bea nimic? Ally spune mai tare și Liam pune o mână peste gura ei ca să o oprească.
-Dacă am să iau paharul acela nenorocit ai să taci dracului din gură? Întreabă și ea scutură din cap fericită.El ia paharul de la ea și își ia mâinile de pe ea.
Dar Ally nu pleacă.
-Ce?Poți pleca.
-Bea,mai întâi.
Liam își dă ochii peste cap și se uită în paharul roșu,care era plin pe jumătate,ia o gură din el lăsând lichidul arzător să îi curgă pe gât.Ally zâmbește victorioasă apoi pleacă,știe că ce tocmai a făcut o să îl readucă în brațele sale.Știa că totul o să redevină la normal și că o să scape de Eve pentru todeauna,totul datorită lui Harry.
Paharul din mâna lui Liam se termină repede,deja crescându-i pofta pentru un alt pahar,pe care îl ia repde de pe masă lăsându-i lichidul să îi curgă din nou pe gât și alte câteva pahare.Acum totul era pregătit....planul lui Harry poate intra în desfășurare.
CITEȘTI
Forever 2 (Liam Payne//Vampire FanFic)
FanfictionCartea 2 Puterile lui Eve devin din ce în ce mai puternice iar unii se tem de ea,deaceea consideră că trebuie distrusă.Relația lui Liam și a lui Eve este din nou pusă la încercare,tot ce se va intampla o să îi aducă mai aproape sau o să îi despartă...