Capitolul 52
"Dintr-un parc, un film din patul cu trandafiri
Viata este o poveste ce o scrii chiar si azi
Insa nimeni n-o citeste daca n-o-mpart "(”Dragostea învinge”-Deepcentral)
-Din perspectiva lui Liam-
**FlashBack***
Totul devine din ce în ce mai sinistru,dispariția lui Diana este din ce în ce mai dureroasă și am o vagă sezație că Alexander are de-a face cu asta,doar că Jim nu mă lasă nici să mă apropii de el.Știe că dacă am să îl văd nu o să mă pot stăpâni și sincer dacă aș fi în locul lui și eu aș face la fel.
Sunt mai mult de două sptămâni de când o caut,singurul lucru care îmi spune că este în viață este doar impregnarea noastră,oriunde ar fi este slăbită...foarte.Și îi fac rău,asta o pot simți foarte clar.
Diana este prima fată în fața căreia i-am spus adevărul despre mine și m-a acceptat în cel mai normal mod,singura fată de care m-am impregnat vreo dată.De asta o iubesc.
-Liam.Louis mă bate pe umăr și atunci când îmi arunc privirea la el îmi face semn spre Ed,unul dintre cei care lucrează pentru Alexander.
Și eu și Louis coborâm rapid din mașină și fugim spre Ed,care nu pare să aibă nici cea mai mică idee despre ce se întâmplă în spatele lui.
Louis și Niall îl prind de umeri și îl prind de un perete.Eu vin în fața lui,pregătit să rezolvăm asta frumos....-Ed?Știu că știi unde este Diana. Ridic sprâncenele la el încrezător.
-N-Nu știu despre ce vorbești.
Pufnesc puternic și pumul meu face contact cu maxilarul lui -Scuze,ce spuneai?
-A-m spus că nu știu. Mormăie și din nou pumnul meu face contact cu maxilaru lui,de această dată un mic firicel de sânge ieșindu-i din buză,în mod normal colții mei deja erau la vedere pregătiți să intre în gâtul lui,dar nu și de această dată,sunt lucruri mai importante decât să îmi hrănesc demonul.
-Sigur că știi. Pumnii mei fac contact de mai multe ori cu stomacul lui și cu are părți ale corpului său,simt sângele cum îmi curge prin vene datorită acstui lucru,sunt sigură că mi-au luat-o pe Diana,și nu mă voi opri până ce nu o voi scoate de acolo,orice lucruri i-ar face acele javre.
-L-Liam,o să îl omori. Vocea lui Niall puțin speriată se aude din spatele meu,nu dau nici cel mai mic bănuț pe acest tip,trebuie să știe că nimeni nu se pune cu mine,indiferent că trebuie să ucid pe cineva sau nu.
-Asta cauți? O voce diferită decât cea a băieților se aude și mă opresc cu pumnii plini de sânge și cred că un Ed leșinat.
Arunc o privire de după umăr să îl găsesc pe Alexander cu o mână în părul lung al Dianei și în cealaltă mâna a sa ținând un pistol aproape de capul ei.Simt cum totul devine negru și mă ridic repede mergând spre el.
-Ne.Ne.Ne.Încă un pas Payne și fetița ta moare. Mormăie cu un rânjet și eu mă dau câțiva pași înapoi.La asta nu mă așteptam.
CITEȘTI
Forever 2 (Liam Payne//Vampire FanFic)
FanfictionCartea 2 Puterile lui Eve devin din ce în ce mai puternice iar unii se tem de ea,deaceea consideră că trebuie distrusă.Relația lui Liam și a lui Eve este din nou pusă la încercare,tot ce se va intampla o să îi aducă mai aproape sau o să îi despartă...