Capitolul 58

1.7K 109 17
                                    

        

           

      

                                                              Capitolul 58

        

Yeah, it's plain to see (plain to see)
That baby you're beautiful
And there's nothing wrong with you
(nothing wrong with you)
It's me, I'm a freak (yeah)
But thank you for lovin' me
Cause you're doing it perfectly
(it perfectly)

                                     (Adam Lambert - ”Whataya Want From Me ” )

-Din perspectiva lui Liam-

Niște apă rece trece imediat peste fața mea,trezindu-mă imediat.

La câteva secunde soarele puternic intră în ochii mei,făcâdu-mă să gem puternic.O duerere de cap puternică îmi străbate corpul iar când vreau să îmi pun mâinile peste față ca să blochez ,doar că una dintre mâinile mele rămâne ridicată în aer și o durere trece prin încheietura mea alături de un clinchet.

Îmi ridic ochii obosiți să îmi găsesc mâna prinsă cu niște cătușe de pat.Când dracului s-a întâmplat asta?Cine dracului a făcut-o.

-Într-un final te-ai trezit. O voce joasă se aude iar eu îmi duc privirea spre sursă ca  să îi găsesc pe Louis și pe Niall uitându-se la mine ,amândoi.

-Pot să știu și eu de ce DRACULUI SUNT LEGAT DE PAT? Ultima parte o țip la propriu și ignor senzația de vomă pe care o am și durerea insuportabilă de cap,cred că în curând voi vomita pe ei dacă nu îmi dau drumul.

-De o săptămână ești beat în continuu,aseară,defapt noaptea trecută am adus-o pe Eve să vorbească cu tine....și în schimb ce ai încercat tu?Să o violezi.Liam,toate astea trebuie să se termine. Niall ridică mâinile în aer exasperat și eu sunt blocat pe cuvintele lui....am încercat să o violez pe Eve?Asta este imposibil....

Sunt unele lucruri pe care în această viață cu siguranță nu am să le fac.....decât dacă aș fi al dracului de beat sau al dracului de drogat-sau în cel mai rău caz ambele-  să lovesc o fată,sau să violez una.......oricât de mult aș vrea nu aș putea.Dar niciodată nu arăt asta.

-U-unde este Eve acum? Întreb iar Niall îmi evită privirea în mii de feluri....nu.Nu.Nu.Nu. -Niall.....te mai întreb încă o dată.Unde este Eve? De data aceasta întreb mai clar,simt cum durerea de cap este înlocuită de nervi.Nu pot să cred ce se întâmplă.

-Vezi tu Liam.....poveste amuzantă.... Își scarpină ceafa în timp ce care un mic contact vizual cu mine apoi își mută privirea în altă parte. -Eve...a cam fugit după ce ai făcut aia....mă rog.....am vrut să o duc acasă pentru că așa îi promisesem....i-am spus să mă aștepte în mașină ca să te pot lega și tu să nu faci cine știe ce dacă o auzi....și știi tu să îi faci ceva.

-Și de asta sunt eu legat? Întreb iar el răspunde scuturând din cap că da.-Bun.....și pe Eve ai lăsat-o singur netrebnicule? Am întrebat simțind cum sângele începe să fiarbă cu fiecare răspuns pe care îl dă el.

-Nu,era cu o prietenă a ei,Marie,sau ceva de genul.Marie?Nu am auzit de nici o prietenă a ei....dacă a răpit-o din nou idiotul acela de Styles,jur că am să îi ucid pe toți trei....Harry,Selene și Niall.

Harry pentru că e Harry....Selene pentru că vrea să o ucidă și Niall pentru că a băgat-o în gura lupului,când i-am dat ordine stricte să aibă grijă de ea,pentru că ea nu o să mă lase......în modul în care suntem acum.

-Și cu tine ce-i aici?

-I-a fost frică să te trezească singur.

Îmi dau ochii peste cap deja enervat pentru că nu știu de siguranța lui Eve ,pentru că i-am putut face rău,pentru că idiotul acesta i-a riscat siguranța pentru mine.

Niall vine rapid spre mine ca să îmi desfacă cătușe și imediat palma mea dreaptă face contact cu ceafa lui.-Asta este pentru că ai pierdut-o pe Eve.Ai face bine să vii cu o idee unde este.Alfel te crăp.Mormăi și mă duc spre baie.

Dau drumul apei și imediat intru în duș,lăsând să pice apa peste pielea mea transpirată....durerea de cap a mai trecut la fel și senzația de a vomita,probabil pentru că sunt îngrijorat de moarte pentru Eve.Dacă retardații ăia doi deja au luat-o?

-Din perspectiva lui Eve-

Un mic geamăt involuntar....îmi deschid ochii să fiu întâmpinată de întuneric și de o durere insuportabilă de cap,alături de o stare de vomă insuportabilă.Dau să ridic o mână să mi-o duc la cap ca să îmi masez tâmplele în ideea de a-mi mai diminua durerea,dar mâna mea este strâns legată,alături de cealaltă.

Mă încrunt și îmi îndrept spatele să fiu întâmpinată de un stâlp.În mintea mea apar evenimente înainte să adorm ,sau mai bine spus să fiu drogată de Harry.

O ușă se aude deschidzându-se și o lumină puternică îmi apare în față.

-Oh,frumoasa adormită s-a trezit.

Băiatul cu părul creț intră în cameră și aprinde lumina.

Mijesc ochii la lumina puternică care îmi atacă ochii și îi pot simți atingerea lui scârboasă pe maxilarul meu.Degetele sale reci își coboară atingerea de pe linia maxilarului meu pe gât.Degetele sale reci îmi dau fiori de neplăcere din partea fiecărui nerv din corpul meu,ar fi o idee rea dacă aș țipa?

-Iubire,a trecut o vreme de când nu ne-am mai văzut.Știi....ți-am dus dorul. Zâmbește la mine  ”frumos”

-Ei bine,eu nu. Îi rânjesc în față,dar nu pare tocmai încântat de răspunsul meu.

-Din perspectiva lui Harry-

-Ei bine,eu nu spune cu un zâmbet,zâmbet în spatele căruia pot  vedea frica,o pot simți o pot mirosi.

 Oh scumpa mea Eve....dacă ai ști ce te așteaptă

 ____________________

Capitolul 57,din două am făcut unul așa cum am promis.

P.S. vreau să văd comentariile voastre despre capitol și ce o să se întâmple....chiar sunt curioasă.

Forever 2 (Liam Payne//Vampire FanFic)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum