Capitolul 62
Pages between us
Written with no end
So many words we're not saying
(One Direction-”Strong”)
-Din perspectiva lui Liam-
Știam că mama lui Eve o urăște pe mama.....bine și pe mine(nu că m-ar fi interesat până acum) dar nu aș fi crezut că ar fi fost capabilă să îi faca așa ceva propriei fiice.Sau poate că în același timp nici ea nu a ștut defapt și făcea ce este mai bine pentru Eve.Sau poate că doar karma se întoarce
Și uite aici sunt eu,încercând să găsesc o soluție prin care să o scap pe Eve de acolo,am încercat de nenumărate ori să o localizez prin impreganre (da,se poate așa ceva.Eu ca și băiat -ceea ce dacă nu sunt impregnat nu se poate întâmpla- am puterea să comunic cu ea atunci când este la îdepărtare,sângele ei este în al meu și este posibil...este ca și cum celulele mele le caută tot pe ale mele care sunt în sângele ei și pe cele care s-au contopit dintre ale mele și ale ei) ,ceea ce înseamnă că acel idiot a făcut-o slabă,iar asta implică că i-a făcut ceva grav,știu că este puternică și nu o ”dărâmă” orice.
-Liam,îmi pare rău să te pisez....dar ce dracului facem?Ar trebui să ne grăbim.Să o facem înainte să o facă ei.Selene vrea să îi ia puterile.Acum sigur încearcă să o facă slabă ca să poată fi vulnerabilă și să nu poată lupta atunci când îi ia puterile.
Allegra are dreptate,atunci când știi foarte ușor poți să te ”aperi” din a-ți fi luate puterile.Eve nu știe de asta,nu știe că Selene vrea să îi fure puterile,ca prin urmare să o ucidă.Poate că ar fi o idee ca roata să se întoarcă nu în favoarea lui Selene.Eve nu știe să se apere pentru asta.Și sigur că Madeline nu a învățat-o,pentru că Eve nu a vrut.
-Liam,menționez să spun că nu știu vraja. Adaugă punându-și mâna pe umărul meu să mă opresc din mersul meu de ici colo,mă miră că încă nu am făcut o groapă.
-Nici eu nu știu.Oftez. -Urăsc să spun asta,dar trebuie să îi fac o vizită mamei mele.Ugh.Cu toate că am o vagă impresie că nu o să rezolve asta nimic....dar poate poate avem noroc.
** ** **
I-am cerut Allegrei să nu vină cu mine.Știu că dacă aș fi cu cineva nu aș reuși să o fac pe mama să se răzgândească.Cu siguranță că dacă mă rog eu de ea,în modul meu nu am să dau greș,plus că nici nu vreau să mă vadă cineva în așa postură,e jenant.
Degetele mele fac contact cu suprafața de lemn a ușii, și bat de două ori la ușă.Câteva secunde mai târziu niște pași se aud pe podea și parchetul vechi al casei cum scârțâie.
Ochii căprui ai mamei ies la iveală și buzele ei se ridică într-un zâmbet cald atunci când mă vede.Îi răspund în același mod și o sărut pe obraz.Poate că face unele lucruri care mă enervează și poate că m-a făcut să mă mut din casa ei,dar asta nu înseamnă că nu este mama....și că nu țin câtuși de puțin la ea.
CITEȘTI
Forever 2 (Liam Payne//Vampire FanFic)
FanfictionCartea 2 Puterile lui Eve devin din ce în ce mai puternice iar unii se tem de ea,deaceea consideră că trebuie distrusă.Relația lui Liam și a lui Eve este din nou pusă la încercare,tot ce se va intampla o să îi aducă mai aproape sau o să îi despartă...