Capitolul 57

2K 118 3
                                    

        

           

      

                                                              Capitolul 57

      

”Too much of anything can make you sick

Even the good can be a curse, curse

Makes it hard to know which road to go down

Knowing too much can get you hurt”

                                                                 (Cheryl Cole-”Fight For This Love”)

-Din perspectiva lui Eve-

-Eve. O voce destul de groasă încât să pot spune că este a unui băiat se aude și mână care mă  zguduie ușor.

Deschid ochii încet ca să fiu întâmpinată de geamul rece pe care îmi este capul sprijinit și faptul că sunt într-o mașină și fața lui Niall este lângă mine,pe locul șoferului.

-Să mergem. Spune și deschide ușa ca să coboare,ca mai apoi să o închidă și să se ducă spre ușă.

Mă uit pe locul din spate să o găsesc pe Maia,zâmbesc ușor la ea. -Să mergem. Spun răgușit și cobor din mașină.

Nu sunt sigură de ceea ce fac,nu sunt sigură că vreau să îl văd pe Liam acum,rănile sunt încă proaspete...și totuși uite-mă aici,ajutându-l...

Închid ochii și trag puțin aer în piept înaine să deschid ușa casei și să intru în urma lui Niall,mă uit în urma mea să mă asigur că Maia este în urma mea,părul ei roșcat o dă de gol,spunându-mă că ea mă urmărește cu atenție.

-Eve,sigur vrei să faci asta? Mă întreabă,ochii ei încercând să îi scaneze pe ai mei după vreo emoție care să o deteremine să mp tragă de aici.Nu.nu vreau să fiu aici,mi-e frică. Într-o anumită măsură sunt aici pentru că nu vreau să se strice.....îl iubesc și asta înseamnă că vreau să îl protejez.

-Nu. Spun și intri în casă.

În fața unor scări,îl găsesc pe Niall cu brațele la piept și cu o privire de piatră pe chip,dar atunci când îmi vede tristețea se mai înmoaie.Îi zâmbesc foarte puțin și urc pe scările foarte cunoscute,spre camera lui Liam.Deja pot simți mirosul de alcool și spiritul său.Pașii mei mici mă car sper ușa camerei sale,care era deschisă.

Lângă pat,pe jos,cu privirea pe perete era un Liam care părea să fi înnebunit,cu o sticlă de bătură în mână și altele prin cameră.Pe jos erau diferite lucruri pe care le avea el pe noptiere,prin dulapuri.Lângă el zăcea  o poză pe care practic l-am obligat să o facă.

***FlashBack**

-O haideeee,Liammmm. Mă milogesc de el de mai mult de o oră să facem o poză și el pur și simplu nu vrea.Ugh.

-Am pus nu,Eve. Spune aceeași propoziție de nenumărate ori,ca și cum ar fi blocat pe aceasta.

-O haide,nu o să afle nimeni,promit! Spun și mă apropii de el sărutându-i maxilarul ca mai apoi să continui cu gâtul său.

-Ugh,bine....tu știi cum să mă faci să cedez.Te urăsc.

**FlashBack End***

-Liam?Vocea mea e mică și răgușită. 

Ochii lui se ridică de pe perete spre mine,pentru un moment zâmbește apoi zâmbetul îi pică.

Forever 2 (Liam Payne//Vampire FanFic)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum