Buraya okumaya başlama tarihinizi yazabilirsiniz.Bu yola bir amaçla çıktım. Yanımda olduğunuz sürece daha güçlü olacağım.
Kelimelerim satırlarda filizlendi ama sizin hayal gücünüzde can bulacaktır.
Varlığınız ve desteğiniz için sonsuz teşekkürler.
Keyifli okumalar dilerim.İnstagram; golgeoyunlarioffical
#golgeoyunlari
Siz içeriye girenler, dışarıda bırakın her umudu!Karanlık, kötülükle harmanlamıştı o gece ve oluk oluk sızdığı toprağın her bir metrekaresinde yayılmayı başarmıştı insanoğlunun arasına. Şeytan avuçlarında beslediği oğlunu salmış ve hakimi yapmıştı yeraltı dünyasının. Hades eğilmişti onun önünde. Tüm yeraltı köle olmuştu, kanla bulanmış varise.
O varis gölge dedi kendine.
Alev harladı. Yangını cehennemin ıssız nehirlerinden çalmıştı.
Canları almak için ant içmişçesine harlanırken ağzını açmış alacaklarını bekliyordu alev, acıkmışçasına. Küller harmanlandı. Toprak şekillendirildi. Her biri tek tek fotoğrafları basılmış gerçekliğin silüetine büründü.
Alev harladı. Kavlanmış duvarların içinde varlığı haykırdı. Aç kalmış ağzı açıldı ve hazırlanmış her bir silüet kızgın nehirlerine sürüldü.
Saniyeler aktı. Kum saatine hapsolmuş kumlar uçurumdan aşağıya atladı ve zamana intiharını gerçekleştirdi. Alev bir kez daha harladı. Gerçekliğin isimsiz izleri doğdu. Kızgın nehirlerin yataklarından alındı. Fırça darbeleri her bir silüeti ete büründürdü. Gerçeklik minyatürleşti. Yıkımlarını beklemek adına da satranç tahtasında yerini aldı.
Ve geri dönüşü olmayan yol, ardında bıraktığı yolları eritti. Geçmiş geride kaldı. Şimdi kana bulandı. Gelecek alevin içinde yandı.
Dante yeniden haykırdı. "Siz içeriye girenler, dışarıda bırakın her umudu!"
Bir piyon öne çıktı. Bir beden düştü karanlıkta.
Kan yayıldı.
Kurtuluş artık imkansızdı, ölümün kendine pay biçtiği oyununda.
Ölüm kokan, yeryüzünün kollarında kendine yer bulmayı reddetmiş lanetli bedenlerin oyununda.
Gölge oyunlarında...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖLGE OYUNLARI
General Fiction#aksiyon 1 Karanlık kör bir kuyu gibi, Tenimde cehennemin alevi... Bir aşk ne kadar karanlık olabilir? Korkunun karşısında karanlığın kanatları altında nasıl nefeslenebilir? Denizi gözlerine hapsetmiş olan adam gözlerime baktığında elleri yanaklarım...