Heeey,
Voor dat mijn *Kuch* fantasierijke hersenen begin met werken om een hoofdstuk te schrijven *Kuch* wil ik eerst iets heel belangrijks doen aan mijn vriendin Denise die vandaag jarig is!!! Dus Denise wat er nu gaat komen is for you :D
***
Heyy,
Lieve, drukke, grappige, etende, skypende, pratende, watshappende, lachwekkende, wiskundeknobbel ja ff serieus wie haalt er nou een 9.7 was het geloof ik op Wiskunde OMG wiskundegenie. Denise waar ik altijd veel lol mee heb als we Skype.
SUPER DE PUPER GEFELICTEERD MET JE VERJAARDAG :)Ik denk dat je mijn berichtje op App al had gelezen zo niet, dan kan je hem hier lezen.
Er is er 1 jarig Hoera Hoera en dat ben jij! Dat vinden wij allen zo prettig ja ja en daarom zingen wij ei ei ei en we zijn zo blij want Denise is jarig en dat vieren wij. Geen idee of dit een verjaardag lied is ik heb echt geen idee de laatste keer dat ik dat zong zat ik in groep 6 ofzo van de bassischool en ik zit nu in de 3e. Dus je mag zelf gaan uitreken hoelang dat geleden is. Oja en Sorry als ik steeds liedjes ga onderbreken
2 violen en een trommel en een fluit want DENISE is vandaag jarig en de vlaggen hangen uit. ff serieus waarom hebben ze geen watshapp smileys hier :( zoals een vlag, viool en een trommel bij App werkte dat wel :(
Happy Birthday to you, Happy Birthday to you, Happy Birthday Happy Birthday, Happy Birthday to youuuuuu geen idee of ik het wel goed gespeld heb. (Engels)
Hanki Panki Shjang hai, Hanki Panki Shjanh hai, Hanki Panki, Hanki panki, Hanki Panki Shang Hai. (Japans of chinees) geen idee of dit wel Japans of chinees is. Mijn klas en ik moesten dat altijd zingen van onze juffen en geen idee of ik het goed heb gespeld. Mijn kennende niet. Oja als Japanners of Chinezen dit lezen en ik heb het verkeerd gedaan. SORRY Ik wil niemand discrimineren!! :(
Daar moet op gedronken worden HI HA HO, Daar moet op gedronken worden HI HA HO Wel kinder champagne ;)
Hoop dat ik mijn best heb gedaan om je te feliciteren :) XXX Marit
******Nu gaan we beginnen aan mijn verhaal :)
*****
-Hoofdstuk 5 Interview
Laura POV
'Schiet op!' roept Harry van onder aan de trap.
'Ja ik kom' roep ik en ik sprint van de trap af en val over iets. Gelukkig vangt Harry mij op. 'Zo dat noem ik nog is een entree' lacht Harry.
Ik trek snel mijn vans en jas aan en loop dan naar buiten. Ik loop naar de berijdingskant alleen Anna zit daar al. Dus moet ik achterin zitten.
Als Harry ook zit kunnen we. 'Waar gaan we naartoe?' vraagt Anna. 'Eerst gaan we naar Lou' zegt Harry.
'Yeahh naar Lou' roep ik.
'Pap mag de muziek op?' vraag ik.
'Tuurlijk' Harry zet de radio aan en Michel Búble-Feeling Good vult mijn oren met zijn prachtige stem.
Als we er zijn komt Lou met hele koffers aanlopen. Harry stapt uit en helpt Lou met haar make-up koffers en met de 3 kledinghoesen. Lou komt gezellig naast mij zitten en ze zet Lux op mijn schoot neer. Harry stapt ook in en we rijden naar de studio waar straks het interview wordt gehouden.
Sinds het liedje is uitgekomen van Harry en mij heb ik er meer dan een miljoen volgers erbij.
***
Als we de kleedkamer komen zie ik Louis en Eleanor.
'Eleanor' roep ik terwijl ik naar haar toe ren en haar knuffel.
'Harry' roept Louis op dezelfde toon als ik net deed.
'Larry' roep ik terwijl ik naar Louis en Harry toe ren.
'Nee gewoon niet'lacht Eleanor.
'Anna kom maar' roept Harry naar de deur. Harry loopt naar de deur en met Anna op zijn rug komt hij terug. Anna zwaait verlegen. 'Hoi Anna' egt Louis die zijn hand uitsteekt naar Anna.
'Hallo' zegt een Iers accent. Ik draai me om en zie Niall staan. 'Nialler' roep ik terwijl ik op zijn rug klim. 'Lau' roept Niall. Ik klim van zijn rug af en ga in de stoel zitten. Lou kamt mijn blonden haren en krult ze een beetje. Ze doet wat eyeliner, poeder, mascara en rode lippenstift op en Lou lakt nog even mijn nagels met mooie rode nagellak 'Loop maar even mee' zegt Lou. Ik sta op uit de stoel en Lou ritst een hoes open met een mooi rood jurkje net iets over je knie. 'Wow die jurk is super mooi' zeg ik. 'Weet ik, toen ik hem zag dacht ik meteen die gaat mee want Laura gaat die jurk aantrekken op het interview' zegt Lou. Dan pakt Lou een schoenendoos en maakt ze die open. Mooie hoge rode pumps zitten er in de doos. 'O MY FUCKING GOD' zeg ik terwijl ik de mooie pumps met mijn ogen scan. 'Ga je maar omkleden' zegt Lou die aan mij de jurk en de schoenendoos overhandigd. Als ik het jurkje en de hakken aan heb rits ik het gordijn open en kijkt iedereen me aan met grote ogen. 'Hier' zegt Lou die me een doosje geeft. Een mooie ketting met een klein zilveren Hartje zit erin. Lou doet het kettinkje om mijn hals. 'Nu ben je helemaal perfect' zegt Lou. die me een knuffel geeft.'Je bent prachtig' zegt Harry die me aankijkt.'Kijk Lau hoe vindt je mijn jurk?' zegt Anna die het pashokje uitstapt met een donker blauwe jurk en donker blauwe hakken. De haren van Anna zijn zijn gestyld. Meteen gaat alle aandacht naar Anna. 'Wow die jurk staat je super' zegt Caroline. 'Kunnen we?' vraagt Liam. Paul knikt. Ik haak mijn arm om de arm van Harry heen. 'Wacht Lau, Anna moet haar arm om die van Harry haken, dat vinden de mensen leuk loop jij maar naast Louis' zegt Paul. 'Doei Eleanor tot straks' zeg ik nog snel. Louis geeft Eleanor een kus en dan lopen we de studio in waar heel erg veel camera's zijn. 'Hallo ik ben Carmen Daiz jullie interviewster' glimlacht een vrouw met kort blond haar. 'We gaan beginnen' roept een man en de lichtjes van de camera's beginnen met filmen.
'Welkom bij Carmens Intervieuw met vandaag One Direction'
We klappen en Louis maakt een Yeah geluidje.
'En natuurlijk niet vergeten de dochters van Harry, Laura en Anna welkom' glimlacht ze. 'Mag ik eerst even zeggen wat een prachtige jurken jullie aanhebben' zegt Carmen. 'Draai is een rondje?' vraagt Carmen. Anna en ik staan op en draaien een rondje en gaan dan weer zitten. Het gaat allemaal over de tour en over de fans en het gaat ook over ons.
'En Anna vertel is hoe vind je het bij Harry en Laura?' vraagt Carmen aan Anna.
'Het is super leuk en ze zijn echt fantastisch' glimlacht Anna.
'En Laura hoe voelt het om er een zusje bij te hebben?' vraagt ze. Kut nu moet ik gaan liegen. 'Het is super leuk om er een klein zusje bij te hebben het is natuurlijk wel wennen' zeg ik met mijn grootste fake glimlach.
'En Harry hoe vind je dat je dochters het doen?' vraagt Carmen.
'Ze doen het super ik ben super trots op mijn meiden' glimlacht Harry die zijn armen om mij en Anna heen slaat.
Hoofdstuk 5 Alweer.
Wat vinden jullie ervan?
oja @lovedenise GEFELICITEERDDDDD!!!
Oja en mijn oom is ook Jarig maar die zit er toch niet op. Dat zou ook raar zijn WenkbrauwwiebelenVote?Comment?Follow
xxxx Marit
JE LEEST
I'm No Longer The Only Styles #2
ФанфикHarry is van plan om een nieuw iemand te gaan adopteren, maar Laura is het daar volkomen niet mee eens. Want straks krijgt die nieuwe alle aandacht en zal zij terug worden geplaatst in het weeshuis. Maar misschien valt die ''nieuwe'' wel mee... dit...