Hoofdstuk 44 Tatoeage

7.8K 356 58
                                    

Laura POV

Ik loop de keuken in en maak een ontbijtje voor mezelf. Anna komt ook de keuken binnen gewandeld en begroet me gapend. 'Goedemorgen' begroet ik haar. 'Zal ik ook een ontbijtje voor je maken?' vraag ik. Anna knikt en springt op het kookeiland. 'Ga daar is heel snel van af' roep ik. 'Nee' zegt Anna. 'Jawel anders Brand je je billen' zeg ik terwijl ik naar de knopjes die op het kookeiland wijs waarmee je de pitten aan kan zetten. 'Nee, ik ga er al af' zegt Anna die van het kookeiland springt. Ik lach en ga verder met de ontbijtjes.

Anna en ik zitten uitgebreid te eten en we kletsen over van alles. 'Goedemorgen' begroet Darcy die een arm om Damien heeft. 'Is het weer aan?' vraag ik. 'Ja gisteravond na onze Real kus heeft Damien me gevraagd' zegt Darcy terwijl haal mondhoeken omhoog krullen. Ik sta op en ren naar Darcy en Damien toe die ik allebei omhels. 'Gefeliciteerd' zeg ik vrolijk. Ik laat Damien en Darcy los en ga dan weer op mijn plek zitten en ga verder met mijn croissantje. 'Heb je geen ontbijt voor ons gemaakt?' vraagt Darcy die bij de tafel komt staan. ik schud mijn hoofd. 'Wat ben jij voor een asociale vriendin' roept Darcy. 'Nou ja zeg, ik ben een vriendin die anders wel op de kosten van haar vader/vriendje Damien hiernaartoe heeft gevlogen' zeg ik. 'Oh ja even vergeten' grijnst Darcy. 'Nog bedankt daarvoor' zegt Damien.  'No problem' zeg ik. 'Nou Darc, ik maak wel een ontbijtje' zegt Damien. 'Kijk dat is nou een voordeel van een Vriendje' glimlacht Darcy die naast me gaat zitten. 'Ik heb nog veel meer voordelen' zegt Damien met een grijns. 'Ja, er zit nog een meisje genaamd "Anna" hier aan de tafel die ook oren heeft' zeg ik. 'Vies kind denk jij daar nou meteen aan' roept Damien die me met een vies gezicht aankijkt. 'Ehh.... Ik dacht dat je het daarover had' zeg ik starend naar mijn rode gelakte nagels. Darcy en Damien lachen en ik lach nerveus mee.

Als ik mijn ontbijt op heb en alles is opgeruimd,Alleen mijn spullen ik ga namelijk niet de spullen van iedereen opruimen, ik ben toch niet gek. Pak ik het ontbijt dat ik voor Harry heb gemaakt en loop ik zachtjes de trap op en duw zachtjes de deur van Harry open, het zachte gesnurk van Harry vult de kamer en ik sluip zachtjes naar zijn bed toe. Ik leg het dienblad op het nachtkastje en klim zo voorzichtig mogelijk-Hoor de sarcasme. Op Harry's bed en laat me met mijn volle gewicht op Harry's buik vallen. 'Verdomme Louis ga van me af!' snauwt Harry met zijn ogen gesloten. Ik grinnik en geef Harry een kus. 'Gadverdamme Louis, donder op, Doe dat lekker bij Eleanor niet bij mij' roept Harry die me van zich afduwt en zijn wang schoon veegt met nog steeds zijn ogen gesloten. 'Okay dan, dan eet ik het zelfgemaakte ontbijtje wel alleen op' zeg ik nep beledigend. 'Laura?' kreunt Harry die zijn ogen opent. 'Nee Louis ben ik nou goed' zucht ik. 'Ik dacht dat je Louis was' zegt Harry. 'Nou ik wordt met veel mensen vergelijken maar ik ben nog nooit vergeleken door Louis' zeg ik grijnzend. Harry lacht.

'Ja het schilt alleen maar een paar tatoeages' zegt Harry grinnikend. 'Over tatoeages gesproken' zeg ik serieus. 'How wat bedoel je?!' vraagt Harry die recht op gaat zitten en me naar zich omdraait. 'Nou eh... Hoe leg ik dit uit' zeg ik. 'Laura Styles heb jij gewoon een fucking tatoeage gezet zonder mijn fucking toestemming!' schreeuwt Harry die me stevig vast pakt bij mijn armen. 'Sssttt er slapen nog mensen' fluister ik. 'Jammer dan' roept Harry. 'Harry bek dicht, er willen mensen slapen' schreeuwt Zayn vanuit zijn slaapkamer dje hij deelt met Perrie. 'Ok' roept Harry terug. 'Niet gaan Ok'en Styles' roept Liam. 'Liam bemoei je er niet mee, ik heb nu belangrijker dingen aan mijn hoofd' roept Harry geïrriteerd.  'Zoals?' vraagt Louis die zich er ook mee bemoeit. 'Gaat je niks aan Tomlinson' roept Harry terug. 'Alles gaat mij aan' roept Louis terug. Harry negeert het en stapt zijn bed uit, smijt zijn deur dicht en kruipt weer zij zijn bed. 'Kan het nog harder' roept Niall. 'Ja dat kan en als jullie nu niet kappen dan gooi ik hem nog harder dicht' roept Harry. 'Iemand is hier ongesteld' lacht Niall. Harry zucht en kijkt me aan met zijn groene ogen. 'Gewoon negeren' mompelt Harry in zichzelf.

I'm No Longer The Only Styles #2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu