Harry POV
Ik loop de kamer van Anna in en een klein gilletje verlaat mijn mond, maar gelukkig herstel ik me snel weer. 'Pap, je laat ze schrikken.' Ik loop naar het bed van Anna en kniel erbij neer. Anna zit op haar bed en voor haar ligt Molly met een nest jonge kittens. 'Zijn die van Molly?' fluister ik. Anna knikt, 'Molly slaapt altijd op mijn bed en vanmorgen werd ik wakker van gemiauw.' 'Maar hoe? Hoe komen hier opeens 5 jonge kittens?' 'Pap, ik ga jou niet uitleggen hoe je kinderen krijgt, dat is jou taak om aan mij uit te leggen, niet andersom.' Ik grinnik om Anna's antwoord en Molly kijkt me aan. 'Gefeliciteerd.' fluister ik. 'Pap, Molly is een poes, ze kan niet praten. Moet ik je nu alles gaan uitleggen?' Ik schiet in de lach en aai Molly over haar hoofdje. 'Pap,' 'Ja Ann?' 'Mag ik ze houden alsjeblieft?' smeekt ze. 'Anna, dat kan niet, ik heb twee dochters en een poes en ik heb het mega druk, jij moet naar school en Laura is ook erg druk met school.'
'Wat is er met mijn na-' 'Holy Molly.' 'Hoe komen die katjes hier?' 'Dat weet jij best, jij hebt biologie op school.' grijnst Anna.
---
Ik heb Anna uitgelegd dat we de katjes gaan verkopen als ze oud genoeg zijn. Gelukkig heeft ze zich er bij neer gelegd. Anna en Laura maken samen een grote picknick, ik kwam al zeg ik het zelf op het geniale idee om een picknick te gaan houden in de tuin. Okay veel van mijn ideeën zijn briljant maar dit idee is gewoon geniaal.
Ik loop de keuken in om te kijken of de keuken nog niet is afgebrand. 'Ik ruik iets aangebrand.' probeer ik zo serieus mogelijk te zeggen. 'Volgens mij ruik je je bovenlip.' kaats Anna terug zonder me aan te kijken. 'Anna, je hebt je erbij neergelegd dat we die katjes van Molly gaan verkopen als ze oud genoeg zijn. Of ben je opeens van gedachten veranderd.' Anna draait me naar zich om en kijkt me kwaad aan. 'Ja ik Changed My Mind. hoe zou jij het vinden als Laura en ik opeens worden meegenomen door de kinderbescherming en je ons daarna nooit meer ziet. Hoe vindt je dat?!' Ik loop naar Anna toe en ik ga op mijn hurken zitten om Anna aan te kijken. Ze slaat haar armen om mijn nek heen en ik hoor haar huilen in mijn nek. 'Het is al goed.' sus ik haar. 'N-Nee papa, M-Molly gaat haar kindjes missen als ze weg zijn,' stottert ze. Ik duw Anna een stukje van me af en kijk haar aan in haar bruine betraande ogen. 'Lieverd, Molly herinnert ze niet meer als ze weg zijn, echt waar.' 'H-hoe weet je dat?' vraagt ze als ze haar tranen wegveegt. 'Omdat ik alles weet.' griuns ik. 'Overdrijven is ook een vak, pap.' lacht Anna. Ik sta op en sla haar handen om haar middel heen. 'Geloof me, we doen er goed aan, anders heb ik 5 katten en twee apen hier in huis, waarvan er eentje studeert. ' 'Ik ben geen aap.' roept Anna. 'Oh wat ben je dan wel?' 'Anna Styles, de dochter van Harry Styles en Lou-' 'Niks' lacht ze. 'Gek kind.' 'Weet ik toch.' zegt ze terwijl ze een gay beweging maakt waardoor ik hard moet lachen.
Ik wist niks, sorry haha, het is heel kort of niet? Jullie dachten zeker dat er iets met Anna gebeurde of niet? (= Ten eerste JustLaurax/XLautjee/NiallerNaill/xHarrysbanana. Hoevaak verander je je naam nog hahahha ;) neem is een kijkje op haar profiel, she is a AmaZayn writer and a very lovely girl, Lovee You Lautjee ;) En omgggg Hazdonut maakt voor mij een trailer voor Don't Let Me Go Thankk Youu so much darling x :)
Ladies and Mabye Gentlemans Nog 2 Hoofdstuk, na hoofdstuk 70 volgt daarna meteen de epiloog, het dankwoord en daarna plaats is het eerste hoofdstuk van *op een zangerig toontje* Don't Let Me Go. Gisteren wow ik had me toch een bom inspiratie ik heb binnen twee mabye drie uur 5 hoofdstukken geschreven :) Ik ben zo enthousiast. En ik ontplof van de ideeën. Heb zoveel zin om jullie de eerste 5 hoofdstukken te laten lezen en dan jullie reacties te lezen wat jullie ervan vinden, maar dat doe ik nog niet. Gemeen ben ik hahah *duivelse Smile met van die leuke hoorntjes* whaha sorry zelf lol. Trouwens, in Don't Let Me Go doe ik geen updates zonder een update van een verhaal ;)
Xxxx Marit ;)
JE LEEST
I'm No Longer The Only Styles #2
FanfictionHarry is van plan om een nieuw iemand te gaan adopteren, maar Laura is het daar volkomen niet mee eens. Want straks krijgt die nieuwe alle aandacht en zal zij terug worden geplaatst in het weeshuis. Maar misschien valt die ''nieuwe'' wel mee... dit...