Laura POV
Aan wie schreef Anne Frank in haar dagboek.
Dear.......
A Miep
B Kitty
C Margot
De laatste vraag, dit is de enige vraag die ik nog hoef in te vullen en dan ben ik klaar. Dan ben ik eindelijk klaar met mijn examen. Harry staat met Niall buiten te wachten. Salina en ik vliegen mee naar Europa, we moeten een maand wachten op de uitslag. Mijn koffers heb ik samen met Harry ingepakt en ze liggen al in de auto. Anna slaapt bij oma Anne en Robin, ik heb vanmorgen afscheid van haar genomen en dat viel best zwaar, wie had ooit gedacht dat Anna en ik het goed met mekaar zouden vinden. Ze voelt nu echt als mijn kleine zusje en ik voel als haar grote zus zei Anna. In het begin wou ze alles goed doen en een goeie indruk op ons maken dat heeft ze uitgelegd. Maar nu doet ze normaal en is ze zichzelf en ik ga haar toch wel erg missen. Een maand zonder ons, Anna had het erg moelijk toen ze van ons afscheid moest nemen. Ze liet ons maar niet los en de tranen stroomde over haar wangen.
'Nog 10 minuten' galmt de stem van mevrouw Church door het lokaal.
Oja de examens.
Makkelijk antwoord B Anne Frank schreef altijd aan Kitty in haar dagboek, ik heb dat boek tig keer gelezen, van achter naar voren en weer van voren naar achteren.
Ik kleur het rondje bij antwoord B pik zwart met mijn potlood en leg dan het potlood terug op tafel. Een zucht vertaalt mijn mond, ik sta op en pak mijn tas ik kijk nog de klas rond. Wat ga ik mijn klas missen op een paar kinderen na natuurlijk. Darcy is ook al klaar want haar stoel is leeg, ze wacht vast buiten op mij.'Miss Styles wilt u het lokaal verlaten' galmt de stem van mevrouw Church. ik verlaat het lokaal en sluit met een dikke zucht de deur. Ik loop van de trap af elke stap die ik zet is een stap dichterbij Harry en Niall, ik hoop dat Salina snel klaar is. Ik hoor de deur opengaan en de deur weer dicht vallen. De voetstappen die op de trap klikken vullen de stille gang. 'Laura?' hoor ik Salina fluisteren. 'Ik ben hier' fluister ik. Salina loopt sneller van de trap af en springt in mijn armen. 'Ik hoop toch zo dat ik slaag' zucht Salina. 'Ik hoop het ook voor jou en ik hoop ook dat ik slaag' glimlach ik. Salina laat me los en pakt mijn hand. 'Weet je wat ik al de hele dag wil doen?' vraag ik. 'Je hebt een "ik heb een fantastische idee" gezicht' zegt Salina. 'We gaan schreeuwend over de gang rennen en schreeuwen "FYING RAINBOW UNICORN BUDDY POWER" zeg ik. Salina knikt en we rennen over de gang heen en schreeuwen "Flying Rainbow Unicorn Buddy Power"!. 'Sssssttttt er zijn examens bezig' sist een docent kwaad. Salina en ik gieren het uit en rennen naar de kluisjes waar we Darcy treffen. 'Zo we zijn eindelijk klaar met school' zegt Darcy die haar armen om Salina en mij heen slaat. 'Ga je op vakantie?' vraag ik aan Darcy. 'Ja ik ga met mijn mama naar Antalya een plaats in Turkije' zegt Darcy. Damien komt ook naar ons toe gelopen en slaat zijn armen om ons 3en heen. Als Damien ons los laat zoent hij Darcy volop haar mond. 'Darc en Damien, Salina en ik gaan. Niall en Harry staan buiten te wachten ons vliegtuig vertrekt om 15:00' zeg ik. Darcy haalt haar lippen van die van Damien af en kijkt hem lief aan. Dan gaat haar blik naar Salina en mij. 'Is goed veel plezier in Europa misschien zie ik jullie nog in Turkije als we op dezelfde tijd in Turkije zijn' zegt Darcy. 'Bye girls' zegt Damien die ons nog een knuffel geeft. Darcy geeft ons ook nog een knuffel en Damien en Darcy zwaaien ons uit en Salina en ik lopen de school uit op naar de parkeerplaats. 'Waar staan ze?' vraagt Salina. 'In een onopvallende auto dat zei Harry' zeg ik. 'Bedoel je die "onopvallende auto"?' vraagt Salina wijzend naar een witte Range Rover met Harry, Niall en Gemma erin. We rennen naar de auto en stappen in. 'We kunnen naar het vliegveld' roept Niall. 'Yeahh' roept de hele auto. Ik geef Gemma een knuffel en laat haar na een paar seconden los. 'Hi Salina' glimlacht Niall naar Salina. Niall geeft Salina een zoen en ik glimlach.
Als we bij het vliegveld zijn gearriveerd zet iedereen zijn zonnebril en hooddie op en stappen we dan uit en pakken we onze koffers en geven we Gemma een knuffel, want Gemma rijd de auto straks naar het huis van Niall zodat de auto niet op het vliegveld blijft staan. Gemma stapt in de auto en verlaat toeterend de parkeerplaats.
Salina pakt de hand van Niall en Niall trekt Salina strak tegen zich aan. Salina trekt haar koffer achter zich aan en Niall trekt ook zijn koffer achter zich aan. Harry kijkt door zijn zonnenbril naar mij en grijnst. Hij kijkt naar mijn hand en ik knik. Harry pakt mijn hand vast en we trekken onze koffers achter ons aan. Als we alles hebben gehad van het inchecken tot de douane komen we bij de One Direction Jet aan. We stappen in en Paul,Louis, Zayn en Eleanor zitten al. 'Perrie gaat niet mee?' vraag ik. 'Nee ze heeft een tour maar misschien komt ze als we in België, Nederland en Duitsland zijn wel langs want dan is de tour van Little Mix klaar' zegt Zayn. Salina en ik zetten onze koffers neer en gaan zitten in een stoel. Als Liam er ook is kunnen we opstijgen en vliegen we naar Spanje voor 3 concert die de jongens daar geven.
Hoofdstuk 10 gepost :)
School begint morgen weer en ik heb het dan best druk met de toetsen en mijn werk. Dus ik kan helaas niet meer elke dag gaan posten. Maar ik probeer wel vaak te posten.
Vote?Comment?Follow?
Ik moet volgend jaar ook Examen doen :(
Gelukkig geen atheneum want dat is veelste hoog voor mij.
Xxxx Marit
JE LEEST
I'm No Longer The Only Styles #2
FanfictionHarry is van plan om een nieuw iemand te gaan adopteren, maar Laura is het daar volkomen niet mee eens. Want straks krijgt die nieuwe alle aandacht en zal zij terug worden geplaatst in het weeshuis. Maar misschien valt die ''nieuwe'' wel mee... dit...