Hoofdstuk 70 Thinking about You ♡Last Chapter♥

5.5K 314 31
                                    

Laura POV

¤ I remember when I met him. It was so clear that he was the only one for me. We both knew it, right away. I always love him..¤

We hebben het allemaal overleefd, althans dat waren de woorden van Harry, hij raakte opeens helemaal in paniek. Theo liep bijna tegen de salon tafel op, Ernist wou niet slapen en voor de rest is alles op rolletjes gelopen.

Ik lig op een lucht bedje in het zwembad,  naar de wolken te kijken en ik denk na, over dingen. Wat voor dingen?  Nou ik denk na over alle dingen die ik tot nu toe gedaan heb sinds Harry in mijn leven is gekomen,  het zijn er ongelooflijk veel,  het zijn mooie herinneringen.

Hand in hand lopen we door de straten van Amerika. De straten worden verlicht door de lantarenpalen en door het licht van de maan. 'Stop,' Ik stop met lopen en Harry laat mijn hand los. 'Doe je ogen dicht,  je mag pas kijken als ik zeg dat je mag kijken, okay?' Ik knik en sluit mijn ogen, ik hoor hoe de voetstappen langzaam vervagen, gelukkig wordt daar snel een einde aan gemaakt en hoor ik de bekende voetstappen weer. Zijn warme adem komt dichterbij en hij drukt zijn zachte lippen op die van mij  ik glimlach tegen zijn lippen aan en langzaam haalt hij zijn lippen van mij. 'Okay open je ogen,' zegt zijn zachte stem. Ik open langzaam mijn ogen en ik zie Harry met een rode roos in zijn handen staan. 'Voor het mooiste meisje van de wereld.' Ik glimlach en neem de rode roos aan. 'En nu heb ik nog een verrassing voor je,' 'Wat dan?' Ik ben namelijk dol op verrassingen.  Harry pakt mijn hand vast, zijn hand voelt warm en vertrouwd. 'We gaan rennen.'  zegt hij terwijl hij langzaam in beweging komt, hij versneld zijn passen en ik probeer zo snel als ik kan hem bij te houden op mijn stiletto's. 'Waarom rennen we?' roep ik lacherig. 'Omdat ik die roos net geplukt heb van een vrouw die nu naar buiten komt, dus harder rennen.' lacht Harry. Ik kijk achter me en zie een oudere vrouw bij een rozenstruik staan. 'Mijn mooie roos.' roept ze. 'Dank u wel, hij is heel mooi.' roep ik terwijl ik Harry nog steeds probeer bij te houden, maar mijn voeten doen zo pijn dus besluit ik om even te stoppen met lopen en laat de hand van Harry los. Ik doe mijn stiletto's uit en hou ze vast en mijn ene hand. 'Lau, kom rennen.' Harry neemt mijn stiletto's  van me over en pakt mijn hand weer. We rennen door de straten en als we ver genoeg uit het zicht van de vrouw zijn stopt Harry met rennen, wat ik automatisch ook doe. 'Dat was leuk.' hijg ik uit en Harry knikt. Het is iets over twaalven s' nachts en Harry zet mijn stiletto's neer op de tegels. Nog steeds heeft hij mijn hand vast en begeleid hij me naar het midden van de weg, wat normaal gesproken een hele drukke weg is waar auto's met volle snelheid overheem rijden. Hij gaat liggen op de weg onder een stoplicht. 'Wat doe je? Kom van die weg af, straks moet ik alle stukken Harry bij mekaar gaan zoeken in het donker.'  'Ik lig op de weg, dit doen Noah en Allie ook in één van mijn favoriete films The NoteBook. Ik heb altijd al een keer de scène willen na spelen,' 'Wat hield je tegen? de fans? de paparazzi? de auto's? ' 'Ik wou dit doen met het juiste meisje, het meisje waar ik mijn leven voor zou geven, het meisje dat me aan het lachen maakt als ik verdrietig ben, het meisje van mijn dromen,' Harry kijkt me glimlachend aan en gebaard dat ik moet komen. 'Laura, jij bent dat meisje.' Een grote glimlach verschijnt op mijn gezicht en voorzichtig loop ik naar Harry toe. 'Ga maar liggen, ik heb vaak genoeg de film gekeken en telkens spoelde ik terug bij de scène die hier bij hoort.' Aarzelend ga ik naast hem liggen, de hemel  is donker en wordt verlicht met duizenden, miljoenen, en misschien zelfs wel  triljoenende sterren. Harry pakt opnieuw mijn hand en hij legt mijn hand die hij vast heeft op zijn hart. Een zucht verlaat mijn mond en ik voel met mijn hand hoe het hart van Harry tekeer gaat. 'Dat komt door jou,'  fluistert hij. Een nog groter glimlach vormt zich rondom mijn lippen. Ik kan hier wel eeuwige liggen met Harry,  Mijn Harry. Helaas wordt ons moment verstoord door een auto die toetert. Harry staat snel op en trekt me omhoog, we rennen naar de stoep en als de auto voorbij rijdt scheld de bestuurder ons verrot,  maar het maakt ons weinig uit, dat mooie moment pakt niet meer van Harry of van mij af, zo'n herinnering blijf ik voor altijd herinneren, for ever.

Glimlachend denk ik terug aan die avond in Amerika,  het was een onvergetelijke avond. Starend kijk ik naar een een mus die op de rand van het zwembad gaat zitten, maar opeens vliegt de mus weg, geen idee waarom.

Ik sluit mijn ogen en ik probeer aan een andere herinnering te denken, wat jammer genoeg mislukt omdat ik van mijn luchbed val, met een plons val ik in het water en snel zwem ik boven water. Ik hou me vast aan het luchbed en open mijn ogen. 'AAH.' twee heldere groene ogen kijken me aan en een grijns vormt zich op mijn lippen. 'Heb je lekker gezwommen?' Ik zucht en probeer weer op het luchbed te gaan liggen, wat jammer genoeg mislukt.

Doorweekt en wel klim ik op de kant en laat ik me achterover vallen op het grasveld. Weer sluit ik mijn ogen, maar niet voor lang omdat er een paar druppels op mijn lichaam vallen. Hij drukt een kusje op mijn neus en ik glimlach. Hij schud zijn hoofd zodat er honderden waterdruppels op mij vallen en hopend dat zijn haar droog wordt, wat natuurlijk niet het geval is. Hij gaat naast me liggen en slaat zijn armen om me heen.

Zijn natte lichaam tegen mijn natte lichaam.

Zijn natte ,gespierde lichaam.

Zijn natte, goddelijke ,gespierde lichaam,

Zijn mooie, natte goddelijke, gespierde lichaam.

Zijn mooie, natte, goddelijke, gespierde lichaam waar ik nooit genoeg van krijg.

Hij draait zijn lichaam naar me om en ik voel zijn ogen prikken, ik draai me om, maar voor ik me helemaal kan omdraaien drukt hij een kus op mijn lippen. Daarna schud hij weer met zijn hoofd waardoor ik nog natter wordt dan ik al was.

Hij is mijn "Kleine Waterat." :)

Awhhh Romantisch stukje. Nou het laatste hoofdstuk is af, je kan meteen de epiloog, dankwoord en eerste hoofdstuk van Don't Let Me Go lezen.

Ik hoop dat jullie deel twee net zo leuk vonden als deel 1, of eigenlijk nog leuker.

Vergeet niet te Stemmen, Reageren en als je wilt te volgen :) xxxx Marit

I'm No Longer The Only Styles #2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu