Hoofdstuk 33 Harry is back

8.8K 389 66
                                    

Laura POV

'Heb je me gemist?' vraagt hij. 'Wat denk je zelf?' zeg ik terwijl ik mijn tranen weg veeg. Harry glimlacht en ik geef hem een speelse mep tegen zijn arm. 'Auw' zegt hij. 'Aansteller' zeg ik als ik mijn tong uitsteek naar Harry. 'Love you' zeggen we in koor en dan schieten we in de lach. Harry probeert rechtop te zitten wat moeilijk gaat en ik help hem rechtop te zitten. 'Doe je wel even rustig?' vraag ik. 'Je kent me toch?' grijnst Harry. 'Ja daarom juist dus voorzichtig doen' zeg ik. Harry glimlacht en steekt zijn armen naar me uit en ik geef hem een knuffel. Als we mekaar los hebben gelaten kijkt Harry me aan. Hij gebaart dat ik voor hem moet zitten. Ik ga tussen zijn benen zitten en hij slaat zijn armen om me heen en ik leun met mijn hoofd tegen zijn borst aan. Hij geeft me een kusje op mijn hoofd en ik glimlach.

'Laura ze hadden geen kaneel thee dus heb ik maar zoeth-' Salina laat de 2 glazen uit haar handen vallen en het glas knettert op de gronden valt in duizenden en verspreid zich over de vloer. Ze slaat haar handen voor haar mond. 'Hoi Salina' zegt Harry die naar haar zwaait. 'H-Harry?' stottert ze. 'Nee de kerstman' lacht Harry. Harry gebaart dat ze moet komen en Salina rent naar Harry toe. Harry geeft haar een knuffel en Verbijstert laat Salina hem los.

'Wat is hier toch aan de han-' zegt Louise die de kamer inloopt en van de gebroken thee glazen naar Harry kijkt. 'Harry?' vraagt ze verbaasd. 'Ja hij is wakker' roep ik blij. 'Ja dat zie ik' zegt Louise en dan rent ze de kamer uit. Na een paar minuten komt ze terug met een vrouw met schoonmaakspullen  en met Dominique en dokter Marshall. De vrouw ruimt de stukjes glas op en de dokter loopt naar Harry toe en ik spring van zijn bed af. 'Wat gaan jullie met hem doen?' vraag ik. 'Hij moet even voor wat onderzoeken naar de behandelkamer.  Want met de wonden die hij heeft opgelopen kan hij nooit zo snel wakker worden uit zijn coma' legt de dokter uit. De dokter kopelt het bed los van de wand en Louise neemt het infuus, de zuurstof en de hartmontor mee. 'Nee wacht' roep ik. 'Hij komt zo terug' zegt Dominique die me probeert te kalmeren. 'Ik wil mee' roep ik. 'Nee dat kan niet' zegt Dominique die me probeert te kalmeren door me een knuffel te geven. 'Laat me los' roep ik terwijl ik uit haar greep wil komen. 'Rustig' zegt Dominique die me stevig vast blijft houden. 'Jullie nemen hem van me af' gil ik terwijl ik me nog steeds uit de armen van Dominique wil komen. 'Rustig ze kijken hem alleen maar even na' zegt Dominique die met haar vingers mijn haren streelt.'Laat mij maar' zegt Salina die naar Dominique loopt en Dominique geeft mij aan Salina. 'Het komt wel goed Lau' zegt Salina.  'Ze gaan hem pijn doen' zeg ik zachtjes. 'Ze doen hem geen pijn' zegt Salina. 'Weet je het zeker?' vraag ik. 'Ja dat weet ik zeker' zegt Salina.

'Ik lieg niet tegen mijn beste vriendin' zegt Salina. Bij de 2 mooie woorden die Salina net uitsprak kwam er een grote glimlach tevoorschijn op mijn gezicht.

'Laura je bent mijn beste vriendin en ik kan op je bouwen omdat ik op je vertrouw. Ik zal jou nooit laten vallen ook al is de situatie heel moelijk, ik blijf aan je zijde staan en ik steun je altijd. Je bent een vriendin waarmee ik praten kan, alles wat je mij vertelt komt rechtstreeks uit je hart. Als we problemen hebben dan zoeken we een oplossing. Ik lach met jou, Ik huil met jou en daarom heb je mijn vertrouwen. Want echte vrienden die heb je niet voor even die heb je voor je hele leven. Die zijn er als het nodig is al gaat het mis. Je voelt je nooit alleen. Ze staan volledig achter jou en het voelt vertrouwd. Niemand krijgt ons klein want samen zijn we Laulina, samen staan we sterker dan alleen. Voor jou ga ik door het vuur. Voor zo iemand als jou zet ik alles opzij.'

Salina kijkt me aan en glimlacht naar me. 'Een betere vriendin als jou had ik me niet kunnen wensen' zeg ik terwijl ik Salina een knuffel geef. 'Ik hou ook van jou' zegt Salina die me een kus op mijn wang geeft. 'Hoe doe je dat toch?' vraagt Dominique aan Salina. 'Hoe doe ik wat?' vraagt Salina. 'Nou als iemand boos of verdrietig is maak je diegene binnen No Time weet vrolijk' 'Ze heeft UnicornPower' lach ik. 'Ja dat klopt' zegt Salina lachend. 'Over een uurtje is hij wel weer terug' zegt Dominique. 'Is goed' zegt Salina.  Dominique glimlacht naar ons en loopt de kamer uit.

I'm No Longer The Only Styles #2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu