Hoofdstuk 36 Hoezo heb ik een chocolade probleem?

9.3K 378 48
                                    

Laura POV

Ik zet mijn tassen met een zucht neer op de grond. 'Het komt wel goed Lau, morgen zie je hem weer' zegt Louis die zijn hand op mijn schouder laat rusten. 'Ja maar ik kan het me gewoon niet voorstellen dat hij een zelfmoordpoging heeft gedaan. Zo is Harry nooit' zeg met een dikke zucht. 'Gelukkig is het hem niet gelukt en ten tweede morgen praten we weer met Harry waarom hij dat in zijn hoofd heeft gehaald.' zegt Liam die erbij komt staan. 'Ik ga morgen even alleen als jullie het goed vinden?' zeg ik. 'Tuurlijk we brengen je wel' zegt Louis. 'Ik breng even mijn spullen naar mijn kamer' zeg ik. 'Laat mij dat maar doen' zegt Liam die mijn tassen pakt. 'Dat kan ik zelf wel' zeg ik. 'Zeker?' vraagt Louis. 'Ja ik ben een vrouw' zeg ik. 'Dat zegt nog niks sommige vro-'maar ik kap Louis's zin af. 'Ja ik snap het al' zucht ik. Louis lacht en ik pak mijn tassen van Liam over. Ik loop richting de trap en plant één voor één mijn voeten op de treden. Als ik halver wegen ben hou ik geen evenwicht meer en val ik met tassen en al naar acteren. Louis en Liam liepen gelukkig achter me en kunnen me nog net optijd vast pakken. 'Laat mij dat maar doen' zegt Liam die mijn tassen van me overneemt. 'Ja Liam draagt je tassen dan draag ik jou' zegt Louis grijzend. 'Ik mankeer niks aan mijn benen Lou-'maar Louis tilt me al op en loopt naar boven.

Liam duwt met zijn voet de slaapkamer deur open en zet mijn tassen neer op de grond. Louis loopt de kamer in 'Louis ik kon heus zelf wel lopen' zeg ik als Louis me neer zet. 'Ja maar we gaan je lekker verwennen' zegt Louis. 'Lou daar heb ik Harry voor' grijns ik maar mijn grijns veranderd naar een glimlach. 'Okay daar heb ik nooit om gevraagd' zegt Louis met een vies gezicht. 'Okay Maar chocola is wel altijd welkom als het om verwennen gaan' zeg ik nog snel. 'Ja dat vecht je maar met Eleanor uit, El is de chocoladefreak hier' zegt Louis. 'Ik hoorde mijn naam?' zegt Eleanor die de kamer in komt met Anna. 'Over je chocoladeprobleem' grijnst Louis. 'Ik een chocoladeprobleem? Toen Laura laatst bij ons thuis was heeft ze anders wel mijn chocolade voorraad opgegeten' zegt Eleanor. 'Het was 1 reep het was er maar eentje' zeg ik terwijl ik één vinger in de lucht steek. 'Ja maar je pakte wel meteen de lekkerste en de grootste' zegt Eleanor 'Awh Lou, Eleanor is verdrietig doe je ding' zeg ik plagerig. 'Ja laat het nou maar Eleanor wij gaan even iets voor ons zelf doen' zegt Louis die Eleanor de kamer uitsleurt. 'Je weet waar de voorbehoedsmiddelen liggen hè?' roep ik zd nog na. 'Anna is er ook nog dus pas op je woorden' schreeuwt Eleanor vanuit de gang. 'Volgens mij heeft ze chocola nodig. Bestaat er ook een CAK?' vraag ik aan Liam. 'Een wat?' vraagt Liam. 'Een ChocoladeAfkickKliniek voor Eleanor' zeg ik. Liam schiet in de lach en ik lach mee. 'Dat hoorde ik Laura Styles' schreeuwt Eleanor uit de slaapkamer van Louis en Eleanor. Maar door de opmerking van Eleanor lachen Liam en ik nog harder.

Ik lig in mijn bed en Salina en Darcy slapen bij me op de kamer om me gezelschap te houden. 'Slaap je al?' fluistert Darcy die naast mij ligt in het bed. 'Ja' fluister ik terug. 'Hoe kan jij nou slapen als je praat' zegt Darcy terug. 'Omdat ik toch wakker ben' kreun ik. 'Waarom zeg dan dat je slaapt' zegt Darcy terug. 'Laat maar' kreun ik. 'Nee ik wil het ook weten, anders kan ik vanavond niet slapen' zegt Darcy. 'Hou je kop' sist Salina die naast mij ligt aan de andere kant.'Volgens mij heb je Salina wakker gemaakt' zeg ik tegen Darcy.  'Zal je denken' zegt Salina zwaar sarcastisch. Darcy en ik schieten in de lach en opeens uit het niets voel ik een kussen tegen mijn kop aan. 'Okay wie was dat?' zeg ik als ik recht op in bed zit. 'Ik zou het niet weten' zegt Salina zo onschuldig als wat met een kussen in haar handen. 'Je zou haast denken dat Salina het was' zegt Darcy. 'Nee dat is onmogelijk' zeg ik. 'Ja dat zou ik nooooooit doen' zegt Salina die weer een kussen in mijn gezicht gooit. 'Williams hou op' roep ik terwijl ik het kussen onder Darcy's hoofd weg trek en Darcy op haar hoofd valt op de matras. 'Pak je eigen kussen' zegt Darcy. 'Nee' roep ik. Ik smijt het kussen tegen Salina's hoofd aan die op de matras neer knalt. 'Kussengevecht' brult Darcy die me bekogeld met de kussen die nog op het bed liggen. 'Die krijg je terug' roep ik terwijl ik alle kussen die ik kan pakken pak en Darcy bekogel met kussens.

I'm No Longer The Only Styles #2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu