Laura POV
Ik haal mijn lippen van Marcel af en hij glimlacht zwak naar me. 'Heb ik iets verkeerds gedaan?' 'N-Nee, h-het is alleen, ik heb nog nooit een meisje gezoend. E-en al helemaal niet z-zo mooi meisje.' 'Dat is zo schattig.' Ik ga straks haas nog geloven dat Marcel echt bestaat. Ik kijk in zijn mooie groene ogen, helaas zit zijn bril erovoor. 'Zou je je bril is af willen doen?' vraag ik. 'M-Maar zonder bril zie ik niks.' 'Je hoeft ook niks te zien, je hoeft alleen maar te genieten. Marcel kijkt me bang aan, maar zet dan toch zijn bril af. 'Oh My Hazza...' (Ik las deze in de reacties en vond hem geweldig whahahh) 'Wat?' Marcel kijkt me bang aan, 'Je bent fucking knap.' Marcel's wangen beginnen een roze tint te geven, wat betekent dat hij bloost. Hij kom dichterbij en ik voel zijn adem. Ik druk mijn lippen op zijn lippen en ik leg mijn hand op zijn wang. Ik merk hoe Marcel weer schrikt, maar hij hersteld zich snel weer. Ik merk hoe langzaam zijn handen de weg naar mijn middel vinden. Hij trekt me op zijn schoot zonder de kus te onderbreken. Ik haal mijn hand door zijn bruine haren, wat best moeilijk gaat omdat het stijf van de haarlak staat.
Marcel onderbreekt de kus en hij glimlacht nog steeds een beetje ongemakkelijk. 'Gaat het?' vraag ik. 'Het, is allemaal nieuw voor me, ik ben nooit verder dan een knuffel gegaan.' Hij is echt schattig, Harry zit zo goed in zijn rol, maar ik ontmasker hem. Vandaag nog.
'Dus je bent nog maagd?' vraag ik verbaasd. Hij knikt langzaam zijn hoofd. 'Ja.' zegt hij aarzelend en zenuwachtig tegelijkertijd. 'Ow.' 'Maar je bent?' 'negentien.' Hij liegt, Harry is 20. 'Als je het niet wil, moet je het gewoon zeggen. Okay?' 'Als het je allemaal te snel gaat, gewoon aangeven.' 'Maar, ik wil het wel.' komt er nu iets meer zelfverzekerd uit.
Hij drukt snel zijn lippen op die van mijn en ik glimlach tegen zijn lippen aan. Ga ik nou eigenlijk vreemd? Nee toch, dit is gewoon Harry alleen dan vermomd. Dus dan ga je toch niet vreemd? Ik wuif snel die gedachtes van me af en ik laat mijn handen naar zijn blouse gaan. Ik onderbreek de kus om langzaam zijn stropdas los te krijgen en gooi hem dan ergens neer. Dan knoop ik zijn blouse open, maar tot mijn grote verbazing zie ik geen enkele tatoeage. Geen vlinder, geen vogels, geen schip op zijn boven arm. Zelfs de A van Anne en G van Gemma zijn nergens te bekennen. De tatoeage die hij speciaal voor mij had gezet zie ik ook nergens. Ik zie gewoon een ontbloot bovenlichaam met geen enkele tatoeage. Ik slik en ik voel hoe mijn hart steeds sneller begint te kloppen. Marcel merkt het ook en kijkt me met een Wat-is-er blik aan. 'Gaat het?' 'Waar zijn je tatoeages?' 'Tatoeages? Mij niet gezien. Ik haat ze, ik vindt ze vreselijk.' 'Maar, je hebt meer dan veertig tatoeages op je hele lichaam. Waar zijn ze allemaal gebleven? Ik ben echt niet gek. Heeft Lou ze allemaal weg ge make-upt? Was dat de reden waarom je met een joggingbroek, sokken en lang shirt ging slapen?' 'Laura waar heb je het over?' Marcel gaat recht zitten en kijkt me vragend aan. 'Ik moet hier weg. Ik wordt hier gek.' 'Moet ik even een raam open zetten? Wil je even liggen?' Marcel staat al op om de ramen open te zetten, maar ik hou hem tegen. 'Ik voel me beetje misselijk. Misschien komt het door de lucht die in de kamer van Damien en Dave hing. Ik eh-h ga naar mijn kamer. Ik zie je morgen wel weer. Marcel knikt en trekt zijn blouse weer aan. Hij laat me uit en hij wil me nog snel een kus geven, maar ik deis achteruit.
***
In mijn kamer aangekomen pak ik een sweater en joggingbroek en loop ik naar de badkamer. Ik spring onder de douche en denk aan alles wat er net gebeurd is. Harry die geen tatoeages heeft? Nee Marcel is Harry en Harry is Marcel, of heb ik mezelf voor de gek gehouden? Is Marcel een echt mens en sprak Harry echt de waarheid? Ik draai de kraan uit en trek snel mijn kleren aan en ga op de bank zitten met een zak chips en ik start de tv, Ik ga een Disney Marathon houden en vooral niet aan Marcel en Harry denken, maar dan besef ik dat die namen al weer in mijn hoofd rond spoken.
Kort Hoofstuk, Ja ik had gisteren 2 keer hoofdstuk 62 online gezet dus vandaar dat ik nu ff hoofstuk 63 upload:)
Vote? Comment? Follow? Follow on Pic Collage--> MaritStyles
Byeeee xxxx Marit
JE LEEST
I'm No Longer The Only Styles #2
FanfictionHarry is van plan om een nieuw iemand te gaan adopteren, maar Laura is het daar volkomen niet mee eens. Want straks krijgt die nieuwe alle aandacht en zal zij terug worden geplaatst in het weeshuis. Maar misschien valt die ''nieuwe'' wel mee... dit...