Hoofdstuk 57 Ik ken jou ergens van+ Happy Birthday

6.3K 328 105
                                    

Laura POV

'Laura.' 'Laura.' 'Emilie houd je kop dicht, ik wil verder slapen.' 'Nee Laura, kom de les begint over een uur.' Meteen schieten mijn ogen open en kijk ik naar het meisje met bruin krullend haar die voor me staat. Ik stap uit bed en zoek in de kast naar kleren. 'Laura, je kleren liggen hier.' Ik kijk naar Emilie die naar een kleerhanger wijst waar een uniform aanhangt. 'Ja dat doe ik niet aan.' 'Ik heb het toch ook aan.' 'Ja ma-''Trek het aan Laura. Je hebt niet de hele dag de tijd.' 'Moet ik het aan?' Emilie knikt. 'Iedereen heeft het aan. Het is een regel van school.' Ik zucht en pak het setje kleren van Emilie en kleed me om in de Badkamer.

~*~

'Laura.' Darcy knuffelt me en daarna laat ze me los. 'Kijk dan wat verschrikkelijk dit is. Ik wil echt geen uniform aan.' pruilt ze. 'Hoezo niet?' 'Dan lijkt het dat ik een baan heb, en ik haat werken.' Salina komt slaperig de kamer van Darcy en Salina uit en kijkt me slaperig aan. 'Goedemorgen.' gaapt ze. 'Is het laat geworden?' 'Beetje. Ik was met Niall aan het skype tot een uur of twee s'nachts. Hij wou het perfecte cadeau voor Theo en-' 'Oh My Gosh. Theo is vandaag jarig. Gefeliciteerd.' ik omhels Salina en feliciteer haar. 'Eleanor is ook jarig vandaag.' 'Is ze op dezlfde dag als Theo en Luke jarig?' 'Luke? Is Luke ook jarig vandaag.' En Darcy knikt. 'Denk daar nou maar niet teveel aan.' zegt Salina. 'Sal en Darc, dit is Emilie mijn kamergenoot en we hebben bij mekaar op de basisschool gezeten.' 'Wat leuk.' zegt Salina. 'In de pauze gaan we even naar Starbucks, anders haal je de lessen niet meer.' en Salina knikt.

Ik gooi mijn kluisje dicht en strijk mijn uniform glad. 'Waar is het gym lokaal?' vraag ik. 'Volg mij maar.' Samen met Emilie loop ik richting de gymzaal.

We kleden ons snel om en daarna lopen we de gymzaal binnen. Damien en Dave zitten al op een bankje te wachten. 'Is Darc er niet?' vraagt Damien en ik schud mijn hoofd. 'Salina en Darcy hebben een ander rooster dan mij.' 'Oh.' mompelt Damien. Ik ga naast Damien zitten en we wachten tot de les begint.

De deur gaat open een een jongeman met te blond haar loopt naar binnen. Hij draagt een baby roze band in zijn blonde haren, en hij draagt een grijze trui met een roze streep en onder zijn trui draagt hij een korte spijkerbroek. 'Is dat de leraar?' fluister ik. 'Ja.' fluistert Emilie.

Hij gaat voor ons staan en dan kan ik eindelijk goed zijn gezicht zien. 'L-Liam?' vraag ik verbaasd.  'Mrs Styles kunt u mond even houden?' 'Eh ja natuurlijk.' Wat doet Liam hier? Hij is gek, straks wordt hij nog herkent.

'Ik ben Leeroy. Ik ben jullie gymleraar voor dit semester.' stelt hij zich voor. 'Damien.' Damien knikt. 'Kijk is goed naar Leeroy.' 'Wat is daar mee?' 'Doet hij je niet aan iemand denken?' 'Nee aan wie zo-' 'Wow wat doet Liam hier?' Damien fronst zijn wenkbrauwen.

'Meneer James, bent u klaar met dat geklets?' Damien knikt, Leeroy gooit een basketbal naar Damien toe. 'Maak maar twee teams, ze moeten even sterk zijn. Gaat je dat lukken?' Damien knikt en maakt de teams.

~*~

'Jeetje, twee uur gym achter mekaar. Ik ben blij dat we wiskunde hebben.' Ik loop met Damien naar het wiskunde lokaal omdat Emilie en Dave allebei een ander vak hebben dan Damien en mij. Ik schuif de deur open en ik plof neer naast Salina. 'Hoe was Gym?' vraagt ze. 'Vermoeiend. Maar het aller raarste was dat Leeroy, onze gym docent op Liam leek en niet zo'n beetje ook.' 'Je ziet vast spoken.' zucht Salina die haar boeken open doet. 'Ja vast. Ik meen het. ' 'Tuurlijk Laura, je mist ze en dat snap ik, maar ik zeg toch ook niet dat Niall opeens onzw directeur is.' 'Laat maar, je gelooft me niet.' 'Vindt je het raar? Liam die eem baan aanneemt op een universiteit als gymleraar? Dan weet je zeker dat je meteen alle meiden van de school op je dak hebt.' Ik zucht en eigen heeft Salina wel gelijk maar ik weet zeker dat het Liam was, ik weet het zeker.

Als de les nog maar een klein kwartier bezig is wordt er op de deur geklopt. 'Binnen.' roept onze wiskunde leraar. De deur wordt open geschoven en een vrouw met lang zwart haar met een blauwe blouse, zwart strak rokje en zwarte schoenen loopt het lokaal in. 'Darcy wat heb je nu weer gedaan?' lacht Damien. 'Niks.' zegt Darcy. 'Ik kom voor Laura en Salina, als het goed is moeten die in deze klas zitten. Klopt dat?' ze kijkt de klas rond en schuift haar bril weer op haar neus. 'Maar we hebben niks gedaan.' zegt Salina paniekerig. 'De directeuren willen jullie spreken.' 'Mrs Styles en Mrs Williams, volg Veronica maar.' We knikken en pakken onze spullen en lopen daarna met onze rugzakken achter de vrouw aan-die blijkbaar Veronica heet. 'Ze lijkt op Zayn.' fluister ik. 'Niet waar.' fluistert Salina. 'Echt wel, dat is Zayn.' 'Lau, hou op met al die onzin.'

We stoppen bij een deur en Veronica klopt aan. 'Binnen.' roept een mannenstem. Veronica gaat achter haar bureau zitten en ze laat haar ogen glijden op het computerscherm. 'Ga maar.' zegt ze zonder op te kijken. Salina opent de deur en ik loop achter haar aan. We zien twee mannen die met hun rug naar ons gedraait zitten. We gaan zitten op een stoel en we lezen van een zwart bordje af "Havey Directeur" en van een ander bordje staat "Jonny Directeur" 'Nou dames.' De twee mannen draaien zich naar ons om en mijn hart staat even stil.  'Holy fuck.' 'Salina Taalgebruik.' lach ik

'Niall?'
'Louis?'

'Ik zei het toch? Er gebeuren hier rare dingen.'

'Alleen Harry nog en de hele band is compleet.' zucht ik

Speciaal voor jullie omdat ik 2 weken niet kan update. Het is wel weer een slecht hoofdstuk en weer heel kort :'(. Ik ben namelijk niet heel snel tevreden op een hoofdstuk. Maar dat hebben jullie waarschijnlijk al gemerkt :'(

En Theo Horan is vandaag 1 jaar jong. Gefeliciteerd Theo--> Neefje van Niall, zoontje van Greg en Denise.
En Theo is niet de enige die jarig is vandaag. Eleanor Calder is vandaag ook jarig. Gefeliciteerd Meis met je 22ste verjaardag Xxx
En de laatste die vandaag jarig is is LUKE HEMMINGS, Luke is vandaag eindelijk 18 geworden :) Loveee Youu Luke.

Vote?Comment?Follow?Follow on Pic collage--> MaritStyles
Xxx Marit

I'm No Longer The Only Styles #2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu