Laura POV
'Hi Harry hoe is je nieuwe dochter?' vraagt Louis aan Harry. 'Ze is fantastisch ze is bijna net zo leuk als Laura' roept Harry blij. Gelukkig wil hij me dus niet terugsturen naar het weeshuis. De jongens kunnen mij niet zien want ik sta achter de deur, ik luister ze af. 'Hoe heet ze?' vraagt Zayn. 'Anna' glimlacht Harry. 'En hoe is jet met Laura?' vraagt Niall. 'Ze is jaloers op haar kleine zusje' zegt Harry. Wat lult hij ik ben niet jaloers.'Ik had veel eerder Anna moeten adopteren ze is zoveel beter dan Laura' zegt Harry. *Krak* Hoorde je dat? Dat was mijn hart wat net brak. 'Ik denk dat ik Laura als ze zo door gaat terug ga sturen naar dat weeshuis' zegt Harry. Ik doe helemaal niks, ik moet alleen een beetje wennen dat ik een zusje heb okay. 'Harry gaat het wel goed? Laura is hartstikke aardig ze doet niemand kwaad waarom doe je zo gemeen tegen en over haar' zegt Liam die het voor me opneemt. 'Ze is het gewoon niet waard, ik wil haar hier gewoon weg hebben' zegt Harry. Okay nu gaat hij te ver. Tranen prikken achter mijn ogen en langzaam rollen de tranen over mijn gezicht. Hoe heb ik ooit met zo'n harteloos persoon een relatie gehad.
Ik schrik wakker en mijn kussen voelt nat. Ik voel aan mijn wangen ik voel dat ze nat zijn. Ik heb dus gehuild. Het was maar een droom, Harry zo zoeits nooit doen? Toch? Ik kijk naast me en ik zie dat Anna helemaal niet meer naast mij ligt. 'Anna?' roep ik. Ik weet wel dat ik eerder naar bed was geweest omdat ik het allemaal een beetje moest verwerken en ik was best moe. Ik kijk op de wekker en zie dat het 2:18 is. Toch maar Anna even zoeken. Ik loop naar de kamer van Harry maar Harry is er ook niet. Waar is iedereen? Ik loop op mijn tenen naar beneden en als ik de deur open maak zie ik Anna en Harry op de bank slapen. Harry heeft zijn armen om Anna heen en ze zijn allebei echt zo schattig als ze slapen. Ik pak een deken en leg de deken over ze heen. 'Slaap lekker' fluister ik en ik geef Harry nog een kleine zoen op zijn wang als slaapkusje.Ik loop daarna weer naar boven naar mijn slaapkamer en probeer maar weer in slaap te komen.
**
Ik wordt wakker van de deur die open gaat. 'Goedemorgen' begroet Harry mij.
'Goodmorning' glimlach ik. Ik sta op en Harry loopt naar mij toe. 'Heb je lekker geslapen?' vraag ik gaapend. 'Ja maar heb een beetje rugpijn' zucht Harry. 'Ik heb vannacht een nachtmerrie gehad en toen schrok ik wakker en Anna was weg. Ik had toen maar besloten om Anna te zoeken dus ik dacht die ligt vast bij jou in bed. Maar jij was ook weg. Ik dacht echt serieus dat er kabouters bestonden en dat de kabouterkoning jou en Anna hadden meegenomen naar hun kabouterwereldje'. 'Gelukkig bestaan er geen kabouter' lacht Harry die naast mij gaat zitten en hij drukt mij tegen zich aan. 'Heb je vaak nachtmerries?'vraagt hij. Ik schud mijn hoofd. 'Waar ging die droom over?' vraagt Harry. 'Jij was gemeen je roddelden over mij tegen de jongens en jij wou me weg hebben en terug sturen naar het weeshuis en Anna o jou kleine Anna was echt zo veel beter dan mij' roep ik kwaad. 'Laura doe normaal ik wil jou niet weg ik hou van jou' zegt Harry die me een kus op mijn voorhoofd geeft.
'Papa?' vraagt Anna die de kamer binnen loopt. 'Ja schatje?' vraagt Harry. Anna loopt naar Harry toe en Harry zet haar op zijn schoot. 'Moet ik vandaag naar school?' vraagt Anna met een pruillipje. 'Oja kut dat moet ook nog, daar heb ik niet aan gedacht, ik heb een belangrijk intervieuw met de jongens' zegt Harry. 'Niet schelden met dingen die jij niet hebt' roep ik. 'Lau kan jij missch-' 'Nee ik moet ook naar school en ik mag dat nie doen' val ik hem in de rede. 'Ik bel oma wel even' zegt Harry die zijn mobiel uit zijn broek vist.
Ik loop naar de kast en pak een licht rozebroek, wit shirt met het badman teken erop en een licht blauw vestje. Ik loop naar de badkamer en maak me klaar voor school.
**
'Salina' roep ik terwijl ik mijn armen om haar heen sla. Als ik haar even later los laat zie ik een jongen naast haar staan. 'Sal wie is dit?' vraag ik wijzend naar de jongen. 'Hi Lau' hoor ik een bekende stem zeggen. Hij zet zijn bril af en en ik herken die ogen. 'Ashton wat doe jij nou hier?' fluister ik. 'Ik wou ook naar school' fluistert hij. 'Ben je gek! straks herkend iedereen je nog' roep ik iets te hard. 'Zet snel die bril weer op,hou je pruik op en hou die tanden in.' roept Salina. Ashton doet het meteen 'Kijk zo doe je dat' zegt Salina tevreden 'Maar hoe wil je hem de klas in krijgen?' vraag ik. 'Hij is mijn neef uit Australië' glimlacht Salina. 'Je moet wel anders praten en je bent voornamelijk stil' zegt Salina streng. 'Salina en Laura' hoor ik Darcy roepen die ook bij de klusjes komt staan. 'Oew wie is die knapperd?' vraagt Darcy. 'Ik ben Greg Blue' zegt Ashton. Salina en ik schieten in de lach. 'Waarom lachen jullie?' vraagt Darcy. 'Dat is niet Greg' lacht Salina. 'Wie dan wel?' vraagt Darcy met een opgetrokken wenkbrauw? 'Ashton' fluistert Salina in Darcy's oor. 'ASH-'roept Darcy maar ze kan net niet zijn naam uitspreken want Salina houdt haar hand al voor Darcy's mond.'Wat doet Ashton hier?'fluistert Darcy. 'Wow kan jij fluisteren?' vraag ik verbaasd. 'Ja' zegt Darcy.
Als de bel gaat lopen we naar Tekenen en gaan we zitten. 'Teken iemand waar je veel van houdt' zegt mevrouw English. Ashton heeft alle aandacht getrokken van de meiden zelfs als hij een pruik, nep tanden en een nerdbril op heeft. Salina tekent Ashton, Ashton tekent Salina, Damien tekent Darcy, Darcy tekent Damien. 'Greg waarom teken je dat mormol?' krijst Lola. 'Hou je mond over mijn vrie-Nichtje' roept Ashton kwaad. 'Vriendin?' vraagt Lola verbaasd. 'Ik bedoel Nichtje' zegt Ashton die langzaam rood wordt. 'Wacht is even' zegt Lola die de bril van Ashton eraf wil halen maar Salina houdt haar tegen. 'Niet doen zo kan Greg niks zien' zegt Salina. Maar het lukt Lola toch om zijn bril eraf te krijgen. 'En nu nog die pruik' grijnst Zoë die er ook bij komt staan. 'Wil jij mijn haar niet beledigen' roept Ashton kwaad. Maar Zoë rukt de pruik al van zijn hoofd af. 'Ik Wist het Ashton' roept Lola. 'Kijk Ashton van 5 Secondes Of Summer is er!' schreeuwt Zoë door de klas. 'Weg nu' zegt Salina die Ashton meetrekt. Alle meiden rennen achter ze aan. 'Wat is er hier aan de hand' roept mevrouw English die wakker is geworden van het geluid. 'Niks' zeggen Darcy en ik die daarna snel het lokaal uitrennen. 'Terug komen Miss Styles en Green' roept ze ons nog na.
Hoofdstuk 3
Vandaag weer gewerkt :)
Omg Ashton in de klas. Dat wil ik ook :)
De tour van 5sos is ook begonnen altans vandaag :)
Vote?Comment?Follow?
ZOEK OP YOUTUBE "LEKKER SPELEN" OP dat zijn 2 Nederlandse jongens die gamen. Beetje zoiets als PEWDIEPEW :) Zooo grappig elke dag posten ze om 16:00 een filmpje op youtube. De jongens spreken ook de stemmen in van de filmpjes "Kud" ze zijn zooo grappig. xxxx
Zoek dan bijvoorbeeld "Freddie Fish 2 spoken op school" op of "Harry Potter filpendo" Ik meen het het is echt het kijken waard!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IK MEEN HET!!!!!!
xxxxxx Marit
~○~
Roses are red,
Violets are blue,
Liam and Nialler,
Harry and Lou,
Zayn has his mirror.
And I have my screen,
If you know what I'm saying,
I must learn how to clean.
Roses are red,
Violets are blue,
Dear One Direction,
It's gotta be you.
~●~
Oja en morgen is DENISE (lovedenise) jarig!!! dus ik draag morgen aan haar een hoofdstukje op en ga zingen in het verhaal.
Waarom?
Omdat het kan en het is mijn verhaaalllllll.
Wees trouwens blij dat ik type en je morgen niet naast mij zit want dan wordt je doof en ik kan niet zingen hahahahahhaahah
Sorry wordt hypper door lolalove1D hahah Xxxx Maritttttttt
JE LEEST
I'm No Longer The Only Styles #2
FanficHarry is van plan om een nieuw iemand te gaan adopteren, maar Laura is het daar volkomen niet mee eens. Want straks krijgt die nieuwe alle aandacht en zal zij terug worden geplaatst in het weeshuis. Maar misschien valt die ''nieuwe'' wel mee... dit...