Hoofdstuk 24 Holiday

9.3K 381 92
                                    

Laura POV

We stappen uit het vliegtuig en stappen meteen in een gehuurde auto altans de jongens, Perrie, Anna en Eleanor. Niall, Salina, Darcy, Harry en ik stappen in de auto van Harry.  Ik snap nog steeds niet dat Harry speciaal voor 3 weken zijn auto heeft laten overvliegen. Louis rijdt voorop en Harry crost achter hem aan met volle snelheid. 'Kan het nog sneller' roep ik als Harry over de snelweg crost met 130 KM per uur. 'Ja hoor' grijnst Harry die het gaspedaal nog verder indrukt en het pijltje de 160 aan geeft. 'Sukkel rem af straks wordt je aangehouden' roep ik als Harry over de snelweg sjeest met 160 kilometer per uur en hij Louis inhaalt. Maar Harry negeert me. 'STOP' schreeuw ik. Harry trapt op de rem en de auto stopt meteen. Louis raakt ons net niet met de gehuurde auto. 'Je bent echt gestoord' roept Niall die terug op zijn plek gaat zitten-omdat hij net bijna door de voruit vloog- 'We hadden bijna een geplette Niall' roep ik. 'Ja, en het is niet leuk als je geplet wordt' zegt Niall lachend. Harry start de auto weer maar ik haal de autosleutels uit het stopcontact.  'Dacht het niet. Niall jij rijdt want ik vertrouw jou niet meer' roep ik tegen Harry. Ik gooi de autosleutels naar Niall. 'Het is mijn auto' zegt Harry die de autosleutels terug pakt.

'Beloof je dan weer normaal te rijden' roep ik. 'Ja mama' zegt Harry met een grijns. 'Klein kind' roep ik. 'Je bent zelf een klein kind' zegt Harry die zijn tong uitsteekt. 'Shut up Curly' roep ik. 'Ik begrijp het baas' lacht Harry. 'Stil kleine Potato' lach ik. 'Ik ben een Potato' zegt Niall. Harry en ik kijken tegelijkertijd naar Niall. 'Niall ssssstill het is het gesprek van Harry en Laura' zegt Salina. Harry en ik schieten in de lach en gaan verder met ons rare gesprek.'Kleine Nutella' zegt Harry die in mijn buik prikt. 'Hou ook van jou mijn oreo' lach ik terwijl ik in de kuiltjes van Harry prik. Harry drukt zijn lippen op de mijne en er komt ook nog wat tong bij. 'Kunnen we nu eindelijk verder rijden' zegt Niall, Harry haalt zijn lippen van de mijne af en knikt. Hij start de auto en begint met rijden.  'Wat ik niet snap is dat wij de enige zijn die hier rijden op de snel weg' zegt Darcy. Iedereen schiet in de lach en we rijden naar het appartementencomplex.

Als we aankomen zien we de blauwe zilvere cabrio al voor de deur staan en horen we gelach uit ons appartement komen. 'Zijn wij de enige?' vraag ik als ik uitstap en verder geen andere auto zie staan. 'We hebben dit hele appartementencomplex afgehuurd' zegt Niall die Salina uit de auto tilt.'Dus we hebben een heel appartementencomplex met 10 appartementen voor ons alleen?' vraag ik. Harry knikt. 'Wat een luxe' roep ik.

Als alles is uitgepakt en alles staat op zijn plaats pak ik mijn roze bikini en verruil ik de bikini voor mijn kleren. Als ik bij het zwembad aankom gooi ik mijn handdoek op een random witte stoel die er staat en neem ik een aanloop en duik ik het zwembad in. Ik kom boven water en doe een handstand in het zwembad. Als ik boven water kom kijk ik recht in de bruine ogen van Salina. 'Boeh' roept ze. 'Salina fucking Williams! Ik schrok me dood!' roep ik. 'Dat was echt niet de bedoeling, zo iets zou ik nooooooit doen' lacht Salina. 'Ik kom eraan' hoor ik Darcy roepen. Een harde klap vult mijn oren en ik zie Darcy langzaam naar de bodem zakken. Snel zwemt ze omhoog. 'Auw dat was mijn rug' kreunt Darcy. Ze zwemt terug naar de kant en wordt omhoog getrokken door Anna die daarna het zwembad in springt in haar donker blauwe bikini. Darcy's rug is verschrikkelijk rood van de mega klapper die ze net heeft gehand. Darcy gaat zitten op een ligstoel en ze krijgt gezelschap van Liam die de stoel naast haar bezet houdt.

'Perrie wil ook zwemmen' roept Perrie die het appartement uit komt gerent in haar licht roze bikini en een bommetje maakt. 'Pezzie' roep ik als Perrie lachend omhoog komt. 'Zayyyynn kom er ook in' roept Perrie naar Zayn die op een stoel gaat liggen naast Liam. 'Liever niet' zegt Zayn. 'Nobody say No....-' 'Tegen Perrie' vult Salina aan. Perrie zwemt op haar hardst naar de kant toe en klimt razendsnel op de kant en sleurt Zayn mee. 'Perrie Power!' roep ik. Liam helpt Perrie mee en Zayn belandt in het zwembad' Zayn komt boven water en kijkt boos naar Perrie. 'Als je zwemles hebt gehad moet je ook gaan zwemmen anders hadden die zwemlessen geen nut' zegt Perrie die naast Zayn neer ploft in het zwembad en lachend boven water komt. 'Waar zijn Niall, Louis, Eleanor en Harry?' vraagt Salina. 'Where we are?' lacht Niall. 'Here' roep ik lachend.  Ik zwem naar de kant en trek Harry het zwembad in. Met een plons komt Harry in het water. 'Waar was dat voor nodig' roept hij. 'Nou jij bent Harry' roep ik. 'So What?!' zegt Harry. 'Nothing' glimlach ik.

I'm No Longer The Only Styles #2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu