Laura POV
Ik zit nu al 4 dagen hier opgesloten denk ik. Luke heeft me elke avond verkracht en ik heb al een paar keer geprobeerd om te ontsnappen maar telkens is Luke me voor. Ik wordt ook telkens geslagen of gestompt als ik iets zeg of doe wat Luke niet aanstaat. Ik krijg elke dag minder te drinken en minder te eten. Ik ben al teveel afgevallen en Luke verwaarloost me elke dag meer. Ik heb nergens meer de kracht voor en mijn moed zakt elke dag meer in mijn schoenen. Harry moet nu snel komen.....
Ik hoor een deur open gaan en voetstappen komen van de gang. Nee het is Luke die uit zijn kamer komt. Ik gooi zo snel als ik kan mijn benen over de rand van het bed en ren naar de inloopkast en verstop mezelf. Je hoort de sleutel in het slot vallen en langzaam hoor je de deur open gaan. 'Laura?' hoor ik Luke roepen op een lieve manier. Hij mag me niet vinden hij doet me alleen maar pijn. 'Laura waar zit je!' schreeuwt Luke. Ik geef geen kik. Ik zie hoe Luke mijn hele bed overhoop haalt en van zijn gezicht is af te lezen hoe kwaad hij iedere seconden wordt als hij mij niet vindt. 'Verdomme vieze kut hoer waar zit je!' schreeuwt Luke. Ik moet me beter verstoppen maar ik knal met mijn hoofd tegen een stalen plank aan. 'Auw' floep ik eruit. Meteen zijn de ogen van Luke op de inloopkast gericht en loopt hij steeds sneller. Vind me niet, please vindt me niet smeek ik. Onze blikken kruizen en Luke's gezicht wordt als maar kwader. Als hij recht voor me staat trekt hij me omhoog en zet hij zijn nagels in mijn vel. Hij sleept me de inloopkast uit en ik probeer me aan van alles en nog wat vast te houden. Maar nergens krijg ik grip op. Luke gooit me op het bed en geeft me een klap in mijn gezicht.
'Waar de fuck ben jij mee bezig!' schreeuwt hij. Is dat dan niet duidelijk ik wil hier weg wil ik roepen maar dan ben ik bang dat ik weer een klap krijg. Ik besluit maar mijn mond te houden maar dat was ook niet zo verstandig. 'Geef antwoord' roept hij als hij me een stomp in mijn buik geeft. 'Ik wil hier weg, je doet me alleen maar pijn' zeg ik zachtjes. 'Ik doe jou alleen maar pijn zoals jij mij ook pijn hebt gedaan' zegt Luke die opeens weer poeslief doet. 'Jij mishandelt mij lichamelijk en seksueel' zeg ik. 'Jij hebt me geestelijk pijn gedaan. Je hebt mijn hart gebroken, mijn fucking hart heb je gewoon geëxplodeerd!' Schreeuwt Luke. Luke staart voor zich uit en langzaam zie je dat er tranen bij hem opkomen. 'Laura i-ik het spijt me' zucht Luke. 'Je wilt niet weten wat je allemaal hebt aangericht' roep ik. Luke legt zijn hand op mijn bovenbeen en ik begin te trillen. Luke haalt zijn hand van mijn been en ik ga naar achteren en knal met mijn rug tegen de leuning van het bed aan. 'Ik wil hier weg, elke blik als je naar me kijkt laat me beven, Als je me aanraakt denk ik weer terug aan wat je elke avond met me doet' Ik voel tranen opkomen maar ik hou ze tegen. Ik mag niet weer huilen. 'Het spijt me zo maar je doet gewoon iets met me, je hebt iets wat alleen jij hebt' zegt Luke. 'Ik pas zoveel beter bij jou dan die Curly, Maar als je jou hart niet met mij wil delen zou ik hem wel van je moeten stelen' zegt Luke die me grijzend aankijkt en dichterbij komt. 'Je blijft gewoon van me af en mijn hart is van Harry' schreeuw ik. 'Hou je kop' schreeuwt Luke.
'Harry houdt niet van jou, Harry heeft nooit maar dan ook nooit van je gehouden hij geeft niks om je want anders was hij hier toch allang en zie jij Harry hier? Ik zie hem niet, zullen we hem anders even roepen. 'Harry Harry ben je Hier? Hij is er niet, Harry houdt gewoon niet van je, het is gewoon allemaal een publiciteitsstunt hij doet dit alleen maar voor de band. Hij moest iemand adopteren zodat de hele wereld kon zien wat voor een persoon hij is, althans dat denkt iedereen maar hij speelt dit gewoon allemaal en hij speelt met jou gevoelens. Harry is gewoon een zak!' schreeuwt Luke.
Die woorden die Luke net uitsprak doen me pijn, ik weet dat het niet waar is. Hij houdt van me. Toch?'Laura je moet weten dat ik wel van je hou, ik hou van je en dat probeer ik je de hele tijd duidelijk te maken' zegt Luke. 'Ja zeker om mij te mishandelen' roep ik. 'Laura ik wil je, blijf bij me, hou van me en ga nooit meer weg' roept hij. 'Donder een eind op man. Ik hou niet van je en als ik de kans krijg ben ik pleitte en dan ga ik naar de politie en wordt jij uit de band getrapt en breng jij je zielige leventje door in de bajes waar je thuis hoort' roep ik. Meteen voel ik weer de vlakke hand van Luke branden op mijn wang. 'Maar gelukkig gaat dat nooit gebeuren en blijf je voor altijd bij mij' zegt Luke met een kwaadaardige lach waar ik bang van wordt. Luke streelt mijn wang en de rillingen lopen over lichaam. Luke staat op en loopt de kamer uit.
JE LEEST
I'm No Longer The Only Styles #2
FanfictionHarry is van plan om een nieuw iemand te gaan adopteren, maar Laura is het daar volkomen niet mee eens. Want straks krijgt die nieuwe alle aandacht en zal zij terug worden geplaatst in het weeshuis. Maar misschien valt die ''nieuwe'' wel mee... dit...