Hoofdstuk 54 Potloden dief

6.8K 335 136
                                    

Laura POV

Gisteren was het een heftige dag, ik moet even alles op een rijtje zetten in mijn hoofd.

Londen bestond zoveel jaar

Ik ben gesprongen van The Tower Bridge

Harry is me achterna gesprongen

Ik viel in de woeste golven wat ijskoud was.

Mijn been zat vast in een visnet

Harry heeft me uiteindelijk los gekregen

De reddingsbrigade heeft ons geholpen

Ik ben nog naar het ziekenhuis geweest voor onderzoek

En nu lig ik hier in mijn bed, een beetje bij te komen van wat er allemaal gebeurd is gisteren.

Maar het belangrijkste is dat ik hem weervoor de volle 100% vertrouw

Ik draai me nog een keer om om weer in slaap te komen, maar dat gaat niet zo makkelijk als het lijkt.

Na een half uur en heel wat gedraai in mijn bed, kom ik tot de conclusie dat ik toch niet meer in slaap zou kunnen vallen dus besluit ik maar om uit bed te stappen.

Ik loop naar de kast en kies een roze topje, grijze skinny jeans en witte ballerina's met een roze strikje op de neuzen. Daarna loop ik naar de badkamer en neem ik een douche en wissel daarna mijn pyjama om voor de kleren die ik net gepakt heb uit mijn kast.

'Nog even mijn haar doen en mijn make-up.'mompel ik in mezelf. Ik pak de styltang en pak mijn blonde lokken die ik een voor een styl. Daarna nog wat make-up en ik ben klaar.

Ik loop de keuken in en tref nog niemand aan. Dus maak ik maar een ontbijtje voor mezelf. Ik pak de koekenpan en maak een gebakken ei.

'Goedemorgen.' Een vermoeide Harry komt de keuken in gelopen en neemt plaats achter het kookeiland om zelf een eitje te bakken.

'Zullen we straks iets met ze 3en doen, als Anna thuis is?' vraagt Harry als hij plaats neemt op een stoel. 'Ja ins gowd' zeg ik met volle mond. 'Okay dat hoefde ik niet te zien. ' zegt Harry met een vies gezicht. 'Wat niet?' zeg ik grijzend als mijn mond leeg is 'De inhoud van je ontbijt.' zegt hij. 'Oh dit.' ik neem een hap van mijn ontbijt en open daarna mijn mond. Harry kijkt me streng aan en ik sluit mijn mond meteen.

~○~

'Waar gaan we naartoe?' vraagt Anna aan mij. 'Dat weet ik niet.' zeg ik lichtelijk geïrriteerd omdat Anna mij die vraag nou al bijna 30 keer heeft stelt. 'Zijn we er al bijna?' Die vraag heeft ze dus ook al bijna 30 keer gesteld.

'We zijn er.' zegt Harry vrolijk die zijn deur open maakt. Anna en ik stappen uit en voor ons staat een groot blauw gebouw met 4 gele letters.

'Waarom?' vraag ik. 'Dat is toch leuk.' zegt Harry. 'Waarom gaan we naar de Ikea?' vraag ik met een walging in mijn stem. 'Dat is toch leuk?' vraagt Harry blij. 'En nu de echte reden?' vraag ik. 'Ik heb potloden nodig okay?' zegt hij aslof het de normaalste zaak van de wereld is. 'Dus je neemt ons mee naar de Ikea. Alleen om potloden op te halen?' vraag ik verbaasd. Harry knikt hevig. Ik zucht en met zijn drieën lopen we de parkeerplaats af, het gebouw in.

We komen op de afdeling van Matrassen en bedden. Anna en ik kijken mekaar aan en volgens mij denken we hetzelfde. Anna en ik rennen op het eerste, de beste bed af en belanden lachend op de matras. Alle ogen zijn op ons gericht maar het maakt me niks uit. Harry komt met zijn kar naar ons toe en kijkt me streng aan. 'Kom daar vanaf.' Anna en ik stappen van het bed af en kijken naar Harry. 'Okay van Anna had ik het nog verwacht, maar van jou Laura. Het stelt me diep teleur.' 'Please gebruik dat woordenschat niet. dat past echt niet bij jou. "Het stelt me diep teleur".' imiteer ik Harry. 'Zo praat ik dus echt niet.' 'Oh jawel.' zegt Anna.  Anna en ik schieten in de lach en Harry rijdt weer door met zijn kar.

Bij de kassa aangekomen legt hij een paar artikelen op de lopende band en rekent hij daarna af. We lopen naar de catering waar Harry ons wat geld geeft.

Even later komen Anna en ik terug. Anna heeft een ijsje in haar handen en ik een hotdog en een chocolade milkshake. Ik overhandig Harry het wisselgeld en zijn hotdog. 'Dat jij toch wat gekocht hebt.' zeg ik terwijl ik een slok neem van de aller lekkerste milkshake ever. 'Ja, ik had nog wat borden nodig. Aangezien ze ja eh...-' 'Kapot zijn gevallen toen jij dacht dat je kon jongleren met borden van 30 centimeter doorsnee?' zeg ik grinnikent met opgetrokken wenkbrauwen. 'Ja, dat dus.' zegt Harry terwijl hij de ketchup van zijn mond afveegt met een servetje. 'En hoeveel potloden heb je mee kunnen nemen?' vraag ik?' 'Genoeg, ik kan er denk ik een heel jaar weer mee vooruit.' zegt hij grinnikent en ik lach om zij domme antwoord.

~○~

We rijden weer een andere parkeerplaats op en die parkeerplaats ken ik heel goed. 'Bioscoop.' roep ik. 'Dat had je snel door.' zegt Harry grijnzend. 'Misschien komt het door de rode letters die het woord "Bioscoop" vormen die op het gebouw staan?' zegt/vraagt Anna die naar de letters wijst.'Ja dat kon dus ook.' zegt Harry lichtelijk blozend.

Na de film "The Other Woman"  zijn we nog uit eten geweest bij de Mexicaan omdat Harry zo nodig een Taco wou eten. En nu is het 22:00 en liggen Harry en ik een film te kijken omdat Anna in bed ligt kijken we Woman in Black inderdaad een Horror film. En ik hou niet van Horror films. 'Ben je al bang?' vraagt Harry?' 'De film is net 15 minuten begonnen.' zeg ik. 'Dan kan je toch al bang zijn?' zegt Harry die een hand vol popcorn in zijn mond propt. 'Ik ben niet snel bang.' lieg ik. 'Je gilde nog geen 5 minuten geleden en alleen omdat er opeens een zwarte raaf of kraai in beeld langs vloog en er een geluid bij maakte.' 'Ja kraaien of raven zijn dan ook heel eng en ze komen altijd zo onverwacht.' 'Het is ook een Horror film. Alles komt altijd onverwacht.' grinnikt Harry. Ik zucht en volg verder de film. 'Weetje, die jongen speelde ook Harry Potter. ' zeg ik. 'Je meent het.' zegt Harry sarcastisch rollend met zijn ogen. 'Ja ik ben bloed serieus.' glimlach ik en Harry grinnikt.

'Weet je da-' 'Lau, kan je nu even je mond houden we kijken een film. Dat is ook altijd het nadeel om een film te kijken met vrouwen. Ze kletsen er altijd door heen. (:A/N Same Here:) 'Ik klets er niet door he-' 'O wacht laat maar.' grinnik ik.

'Maar kijk het leuke aan een Horror film is, dat je als een meisje bang is je haar kan beschermen.' zegt Harry grijnzend. 'Oh we gaan de romanticus uithangen?' 'Een beetje.' Harry slaat zijn armen om me heen en drukt me stevig tegen zich aan. 'Weetje.' Hij zet de film stop en richt zijn blik weer op mij. 'Zullen we het opnieuw proberen? Jij en ik? Dan beginnen we weer helemaal opnieuw.' Hij laat me los maar houdt mijn handen vast 'Ho een stapje terug.' 'Zullen we het weer proberen? Jij en ik?' vraagt hij. 'Wil je weer mijn vriendin worden en maak je me de gelukkigste man van de wereld?'

'Ja graag, maar dan maak ik je niet de gelukkigste man want never in a milion years wordt jij een man. Maar ik maak je wel de gelukkigste jongen.'

Harry slaat enthousiast zijn armen om me heen en drukt een kusje op mijn voorhoofd. 'I love you.' fluistert hij in mijn oor. 'I Love you to.'

-----

Hahah ik ging vandaag naar de Ikea in Groningen en ik heb 10 potloden gestolen ooohhhh I'm a littl bad girl !) Haha.

Vote?Comment?Follow?Share my Story?

Xxx Marit die zoveel zin heeft in morgen VIVA Hollandia ;) We gaan winnen, althans onze oranje Kanjers gaan winnen en Daley Blind is zooo knapppp *Zwijmel*

I'm No Longer The Only Styles #2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu