Chapter 1

5.1K 251 10
                                    

"AISSHHH TO JE VŠETKO TVOJA CHYBA", od hnevu som naňho kričala. Držala som hore ruky- nie, nebola som tak šialená (i keď som nemala od toho ďaleko), ale učiteľka matematiky mňa a Kima Taehyuga vyhnala von z triedy ako trest za to, že sme sa pustili do hádky počas hodiny.

"Sklapni, chceš aby nás Mrs Jung počula? Tak ako tak, nebola to moja chyba, udrela si ma prvá! A do oka!!" nevšímavo povedal.

"Ty šialený bastard. To bolo neúmyselne." povedala som a ťažko som si vydýchla.

"Ooh... tak ty omylom vypichuješ ľuďom oči?!"

Moje ruky už nevládali. Mala som ich zdvihnuté už 15 minút alebo viac.

Nedovolila som si ich dať dole, pretože učiteľka matematiky je zúrivá a nikto si nechce s ňou zahrávať. Samozrejme, okrem Taehyuga. Povedala, že ak nás uvidí, že nemáme naše ruky hore, pošle nás čistiť záchody, čo som ja strašne neznášala, pretože školské toalety sú tak špinavé, že nemám tú odvahu tam čokoľvek robiť.

Po veľkom boji moje ruky klesali a klesali, až som ich konečne dala dole. Od sĺz som nemala ďaleko.

"Daj hore ruky, idiot." povedal a jednou rukou zdvihol moju ruku hore. Bolo to nepríjemné. Už to je tretíkrát tento týždeň, čo s ním stojím pred triedou.

Moje meno je Lee Hyejin a toto je môj druhý rok na strednej. Prvý rok mi veci dobre vychádzali. Bola som prezindentkou triedy a obľúbencom u učiteľov. Až kým sa neobjavil chalan menom Kim Taehyung, ktorý bol prepísaný do mojej triedy. Vždy testoval moju trpezlivosť, bohvie prečo. Keď už som sa nemohla kontrolovať, zaplietla som sa s ním do bitky. Vždy ma sabotoval, ja som robila to samé.

Bola som prepustená z funkcie triedneho prezidenta. Zhoršila som sa. Prestala som si robiť úlohy a moje známky klesali, dosť klesali.

Moji rodičia boli sklamaní, ale moc som sa o to nestarala, pretože boli vždy zaneprázdnení prácou.

Mávala som svoju vlastnú voľnosť, ale byť rebelom nikdy nebola vec pre mňa.

Snažila som sa dobehnúť moju prácu, len Taehyung je jedno veľké, veľké vyrušenie. Príde, keď práve robím dôležitú prácu do školy. Keď som sama doma, spamuje ma správami a dokonca mi kvôli tomu raz nefungoval jeden deň mobil.

Snažiť sa všetko dobehnúť nebolo vôbec jednoduché, ako som začala byť lenivá, najmä, keď máte okolo seba ľudí ako Taehyung. Ten chalan chodí po škole, šikanuje, prankuje, trolluje ľudí okolo s jeho jedinými kamarátmi, Jungkookom a Jiminom.
Tí tiež sú 'šikanovaní' Taehyungom.

Poškolská trieda je pre neho ako jeho druhým domovom. Neviem, či sa o to jeho rodičia niekedy zaujímali, ale mať takého syna, ako je on, pošlem ho do nemocnice pre mentálne porušených.

Skúšala som ho rok tolerovať rok. Nemôžem sa dočkať na maturitu, a ako odídem z tejto školy. Ale teraz tu s ním stojím vonku pred triedou a robím ten istý sprostý trest, ktorý dokáže moje ruky urobiť napumpované, keby ho robím pravidelne.

Školský zvonček zazvonil. Dvere od triedy sa otvorili a obidvaja sme sa otočili ku Mrs Jung. "Vy dvaja, prestaňte sa biť, lebo to už nebude len on státí vonku so zdvihnutými rukami."

Odišla a konečne sme dali ruky dole. Práve som vstupovala do triedy, no Taehyung ma odstrčil stranou a vstúpil prvý. Povzdychla som si.

Povedzte mi, ako vás nemôže iritovať taký sprostý debil.

Mr Arrogant || kth. » book 1 (#Wattys2016) [CZ/SK]Where stories live. Discover now