Ďalšie ráno sa všetci zišli na ihrisku. "Študenti, poďte sem," tréner zvolával. Položili sme svoje tašky a prišli za ním.
"Som tréner Soohyun a budem vás nasledujúce 3 dni a 2 noci trénovať," povedal a my sme nejako moc nereagovali.
"Jasnéé, tak odsuňte si tie tašky, príďte späť a sadnite si do kruhu. Zahráme si ice breaker (anglické pomenovanie zoznamovacej hry)," rozdal pokyny.
Znovu sme sa zhromaždili, ale tentokrát sme sedeli v kruhu na tráve.
"Fajn. Keď poviem 'zmena', všetci zmeníte miesto, kde sedíte, rýchlo. Potom si zahráme hru, ktorá bude spočívať v tom, že budete musieť povedať meno kamaráta po vašej pravici a podať si s ním ruku. Potom sa zase presadíte a všetko odznova," tréner prehovoril.
Pochopili sme a prikývli. "ZMENA," zakričal a všetci sme sa rozbehli a náhodne posadili do kruhu. Po mojej pravici bol Hoseok. Každý normálne hral hru a niektorí robili svoje unikátne pozdravy.
Každým kolom sme prichádzali s novými, šialenými a zábavnými pozdravmi. Bola to docela zábava.
"Posledné kolo, zmena!"
Začali sme znovu hľadať nové miesto. Konečne som našla prázdne miesto a rýchlo si sadla. Seojun si sadol po mojej lavici a ja som sa na neho usmiala. Po pár sekundách boli všetci usadení a pozrela som sa, kto je to po mojej pravici.
Prehltla som. Taehyung.
"Okej, Hyejin, môžeš začať prvá," tréner povedal.
Ugh, shit. Seojun a ja sme si vymenili pohľady. Neodvážila som sa pozrieť na Taehyunga.Všetci začali tlieskať a ja som musela do rytmu povedať jeho meno, a potom si s ním podať ruku.
((Clap-Clap)) "Kim-Tae-Hyung." Zamrmla som.
Otočila som sa k nemu a jednoducho mu podala ruku. Rýchlo mi ňou potriasol a okamžite sa otočil na jeho partnera po jeho pravici.
Šťastne som si vydýchla, keď sa hra skončila. Mali sme prestávku.
Po 5 minútach sme sa vrátili na ihrisko.
Bolo nám povedané, aby sme si postavili stany. Dievčatá stavali na pravej strane ihriska a chalani na ľavej.
Potom sme namierili k basketbalovému ihrisku."Tak, počúvajte," tréner povedal, " teraz si dáme nejakú kuchársku aktivitu. Rozdelím vás do skupín."
"Mina, Jin, Jungkook, Shinhye, Jongsuk, skupina 1..."
Už bolo utvorených 7 skupín. Ostávala som len ja a pár dalších, s ktorými budem v skupinu. Usmiala som sa, lebo som uvidela Seojuna.
Moji partneri v skupine boli Seojun, Jimin, Hoseok. Oh a ešte jeden. Podskočilo mi srdce. Uvedomila som si, že je v tej skupine ako ja.
Taehyung.
"Eh hey man," Jimin dal svoju ruku okolo Taehyunga.
"Si nízky na to, aby si mi mohol dávať ruku na rameno," Taehyung povedal Jiminovi. Jimin okamžite zložil dole ruku a dal si ju do vrecka.Taehyung a ja sme si sa na seba zadívali, ale ja som sa snažila vyhnúť trápnemu očnému kontaktu.
Mali sme sa zhromaždiť po skupinkách. Seojun sa postaviť blízko mňa. Chcel sa len ubezpečiť, že Taehyung mi neublíži. Prevrátila som oči, pretože to s tým až moc preháňal.
"V poriadku, vyberte si člena, ktorý pôjde po kuchynské náčinie," Tréner Soohyun povedal. Hoseok a Jimin ukázali na mňa.
Povzdychla som si. Už som teda šla, ale Seojun mi povedal, aby som si sadla. Išiel on.
"Tvoj priateľ je tak pomocný huh," Jimin si ma doberal.
"Yeah, a preto má priateľku a ty nemáš žiadnu," zasyčala som naňho.
"Yah ty!" Jimin išiel argumentovať naspäť, ale Seojun sa vrátil s náradím.
Sadli sme si do rohu ihriska a zapálili voskovú kocku. Na našom 'mini sporáku' sme zohrievali vodu.
"Oh vlastne, zabudol som na rezance a hotdogy," Seojun povedal. Hoseok a Jimin išli so Seojunom po ingrediencie, nechávajúc ma samotnú s Taehyungom.
Bolo to trápne. Taehyung a díval mimo a ja som robila niečo s pokrievkou hrnca a tvárila sa, že kontrolujem plameň.
No vtedy, som omylom tú malú železnú pokrievku hrnca nešťastne posunula a ona padla na moju ruku.
"Aaaagggh!" Mávala som šialene s rukou. Taehyung sa otočil.
"Yah čo ja stalo?" Povedal a zbadal odokrytý hrniec a moju obarenú ruku. "Oh môj bože..." podržal ma rukou a pomohol sa mi postaviť. Vypýtal si povolenie od trénera, aby ma mohol zobrať do zdravotnej miestnosti.
**
"Ouch!" Trpela som. Taehyung mi pokladal uterák, namočený vo vlažnej vode na moju popálenú ruku trochu silno.
"Okej, fajn, budem opatrný," povedal. Keď už bolesť ustupovala, naniesol paracetamol a obviazal mi poranené miesto.
"Hotovo," povedal a jemne mi pohladil ruku. Bola som znepokojená.
"Ďakujem," povedala som a odišli sme zo zdravotníckej miestnosti naspäť na basketbalové ihrisko.
**
"Hyejin!" Seojun na mňa volal, keď ma videl prichádzať. Ľahko mi držal ruku, "Čo sa stalo?"
"Nič, len som si trochu popálila ruku. Bude to v pohode," povedala som a darovala Seojunovi slabý úsmev.
Stihla som ešte zachytiť, ako sa Seojun prenikavo pozeral na Taehyunga.
Pokračovali sme vo varení, akoby sa nič nestalo. Po pár minútach sme skončili a všetci sa spolu najedli.
"Povedz ahhh," Seojun mi povedal.
Usmiala som sa, otvorila som ústa a on ma nakŕmil."Aigoo, tak zlaté," Jimin si z nás zase robil srandu.
"Yah Taehyung, povedz ahhh," Jimin povedal a nabral lyžicu varených fazulí a dal ju Taehyungovi do úst. Taehyung prevrátil očami.
Usmiala som sa, ale moja pozornosť sa upriamila na Taehyunga, ktorý sa moc nebavil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mr Arrogant || kth. » book 1 (#Wattys2016) [CZ/SK]
Hayran KurguOna sa bojí kvôli jednému menu chodiť do školy. :[ high school au, kdrama, Taehyung] ; [picked as one of the best fanfiction on Wattys2016 - The Fiction Awards. ] __ __ From original: Mr Arrogant || kth. >> book 1 (#Wattys2016) By: wtkfics