Chapter 20

1.8K 168 13
                                    

Bolo pondelkové ráno. Vkročila som do školy a vôkol seba som videla plagáty o zajtrajšom kempe. Aké zaujímavé.

Otvorila som skrinku a vytiahla z nej pár vecí.

"Hyejin ah!" Mina mi poklepala po pleci.
"Čooooo..." znudene som odpovedala.

"Máš zabalené veci na zajtrajší kemp? Ja sa tak teším! Beriem si svoj ružový spacák. Mám si zobrať aj BB krém? Oh! Repelent je samozrejmosť! Opaľovací krém? Mám si-"

"Oh sklapni," povedala som a zabuchla skrinku.

Našpúlila ústa. "Ináč, už si sa rozprávala osamote s Taehyungom?" Spýtala sa.

Pozrela som sa na ňu a oprela sa o skrinku.
"Nope, prečo?"

"Neviem, trápi ma to. Vôbec nie je v dobrej nálade v poslednej dobe," povedala s ustráchaným pohľadom.

Odkašľala som si, " Prečo by to malo teba trápiť?"

Snažila sa vyhnúť odpovedi, ale nakoniec to z nej vyliezlo, "No vlastne..." pozrela sa raz vpravo, raz vľavo, potom na mňa, "...mám rada Taehyunga."

Pozrela som sa na ňu so serióznym pohľadom.

Nečakala som to, takže som ani nevedela, ako mám reagovať. "Musíš byť šialená, nie si, Mina?"

"Aniyo! Keď je naštvaný tak je vážne sexy. Ugh vážne si nemyslíš, že je atraktívny?" Bez žiadneho náznaku sarkazmu o ňom rozprávala.

"Tak to znamená, že keď na mňa zjapal v tej jedálni, tak si bola ním okúzlená? Páčilo sa ti, ako ma pred všetkými strápnil?"

"A-aniyo..." Mina stíchla. Povzdychla som si a odišla od nej na prvú hodinu.

***

Hodina trvala nekonečne dlho, ale prestávka našťastie prišla. Vyšla som na chodbu ku mojej skrinke pre nejaké veci. Ďalšia hodina mali byť humanitárne vedy.

"Sprostý bastard!" Niekoho som počula kričať. V strede chodby bol dav ľudí. Docela ma to zaujalo, tak som podišla bližšie.

Svojimi manévrami som sa prebojovala cez dav a videla dvoch chalanov do krvi sa biť.

"PRESTAŇTE!" Bežala som k ním, aby som ich od seba oddelila.

Taehyung si palcom utrel krvácajúci kútik úst, Seojun mu dával zabijacký pohľad.

"Čo to kurva vy dvaja robíte?!" zjapala som na nich.

"Hyejin," Seojun prehovoril a chytil na za zápästie, "Nechajme tohto bastarda tu, už ti nikdy nebude ubližovať."

Seojun ma odtiahol, ale stihla som zachytiť Taehyungov pohľad na mňa.

***

Po škole som si potrebovala pohovoriť so Seojunom.

"Začal bitku prvý, vážne," Seojun povedal.
Povzdychla som, ale verila som mu, lebo naozaj vyzeral, že hovorí pravdu.

"A ak by si nevedel, Taehyung je veľký tyran na škole. Ak budeš v tomto pokračovať, buď si istý, že on ťa nenechá vyhrať," varovala som Seojuna.

"Araseo, už sa nebudem biť, Okej. Ale ak ti znovu ublíži, tak ťa mám ochraňovať, pamätáš?" Povedal.

Prikývla som, "Okej, ale musíš mi sľúbiť, že už žiadne bitky."

Usmial sa a uštipol ma za nos, "Áno, zlatíčko."

Ako sme kráčali chodbou, prišli za nami tri dievčatá alebo skôr by som mala povedať za Seojunom.

"Seojun, môžem si s tebou urobiť fotku?" s veľkým úsmevom povedalo jedno z dievčat. "Ja tiež, ja tiež!" Povedali ďalšie dve.

Seojun sa pozrel na mňa o schválenie, nevýrazne som prikývla.

"Okej, samozrejme," povedal a ony začali pišťať. S ich lacnými mobilmi si s ním robili fotky.

Keď to už trvalo dlho, odkašľala som si, "Seojun, už ideme."

Dievčatá sa na mňa zadívali.

"Dievčatá, idem, ahojte," povedal a žmurkol na nich. Prevrátila som naňho oči. Ako môže flirtovať s ostatnými dievčatami, keď ja jasne stojím pri nich.

"No ahoj," Seojun povedal a položil ruku okolo môjho krku. Dala som ju preč.

"V škole žiadne dotyky," Povedala som a zadívala sa na neho.
"Prečo sa s tebou fotili?"

"Neviem. Myslím si, že som dosť pohľadný huh. Môžeš byť šťastná, že ma máš," povedal a usmial sa.

Odsunula som ho lakťom a odišla.

***

"Ughh čo by som si mala zabaliť," povedala som a rozhádzala celý svoj šatník. Totálne sa na ten zajtrajší kemp neteším. Ale sú to našťastie len 3 dni a 2 noci.

Po jednej hodine som skončila. Položila som si tašku do kúta a hodila sa na posteľ. Odomkla som mobil a otvorila kakaotalk.

'Povedz svojmu priateľovi, aby si hľadel svojho.'-
Taehyung

Nechápala som tú správu.

'O čom rozprávaš? Mimochodom, už mu neubližuj. To ty si začal bitku. Neobviňuj ho.'
-Hyejin

Odpísala som, ale odpovede som sa nedočkala.

Zase mame medzi sebou studenú vojnu?

Povzdychla som si, zhasla svetlá a zatvorila oči.

- - - - - - - - - - - - - - - -

A/N ;

Annyeong všetci! Ďakujem všetkým, ktorí čítajú, komentujú a hlasujú!

Tak, ste tím TaeJin alebo SeoJin? ><

Mr Arrogant || kth. » book 1 (#Wattys2016) [CZ/SK]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora