Otrasný školský deň uplynul a ja som si konečne mohla zhlboka vydýchnuť. Vyšla som zo sprchy s uterákom okolo môjho tela. Cítila som sa sviežo. Skontrolovala som si mobil. 17 zmeškaných hovorov od Miny. Rozšírili sa mi oči a rýchlo som jej išla volať naspäť.
"Yobuseyo? Mina?" prehovorila som.
"Čo sa stalo?" opakovane som sa opýtala.
"Príď za mnou. V parku. Teraz," povedala a zložila.Bola som zmätená. Znela naštvane, keď na mňa hovorila. Rýchlo som si na seba hodila biele tričko a džínsy. Moje vlasy boli po sprche stále vlhké. Chcela som si ich vysušiť, ale nemala som času nazvyš. Vybehala som z domu, mieriac do parku.
Videla som Minu sedieť samú na lavičke. Zrýchlila som tempo. Všimla si ma a hľadela na mňa.
Sadla som si vedľa nej. "Mina, čo sa stalo? Prečo plačeš?" spýtala som sa a utrela jej slzy palcom.
"Nebuď tak prekvapená, Hyejin ah!" povedala a chladne sa na mňa pozrela. Nevedela som, čo mám povedať.
Zvráštila som obočie, stále v nevedomosti. "O čom rozprávaš...?" spýtala som sa.
Postavila sa predo mňa. Zrazu mi dala silnú facku na tvár.
Ostala som v šoku. Bolelo to, pretože nikdy by som to od Miny nečakala. Neveriacky som sa na ňu pozrela. Padla jej slza na zem.
"TY ŠTETKA!" nadávala mi, "kvôli tebe som sa rozišla s Taehyungom!"
Neverila som, čo rozpráva. "Č-čo? Rozišiel sa s tebou? Prečo?!"
"Povedal mi, že už ma nemiluje. Prepadol ti! Neznášam ťa! Prečo nezomrieš?!" zjapala mi do tváre. Dupla nohou a s veľkou zlosťou odišla.
Č-čo sa to práve stalo... Čo sa deje?
Postavila som sa z lavičky a pošúchala si líco, na ktoré mi dala facku. Kráčala som a vspomenula si na niečo. Taehyung sa do mňa zamiloval? Nevedela som, či mám byť šťastná. Mina vyzerala veľmi sklamaná.
"Ten blbec..." ticho som zasyčala.
*
Zazvonila som na zvonček a násilne potriasla bránou.
"KIM TAEHYUNG, OTVOR!"Brána sa zrazu otvorila a ja som naliehala k dverám. Taehyung otvoril a pozrel sa na mňa. "Čo tu robíš?"
"Prečo si sa rozišiel s Minou?!" založila som si ruky a prebodávala ho pohľadom.
Povzdychol a vtiahol ma do domu. Zatvoril dvere. "Čo by si chcela vedieť?"
"Chcem vedieť prečo..." ostala som ticho, lebo som nevedela, či to mám povedať. "Prečo si jej povedal, že... sa s ňou chceš kvôli mne rozísť. Prečo?"
Jemne sa zasmial.
"Čo ak..." podišiel ku mne bližšie, " Ti začínam prepadávať?"
Stále kráčal bližšie a ja som stále kráčala krok dozadu, kým môj chrbát nebol pritlačený k dverám. Trápne som sa na neho pozrela. Dal tvár bližšie k mojej.
"Kim Taehyung... č-čo robíš," začal mi chvieť hlas.
Jeho tvár bola bližšie a bližšie a ja už som sa nemohla hýbať. Nervózne som zaťala päste a zahľadela na jeho pery.
Zrazu tleskol rukami pred mojou tvárou.
"HAH! MYSLELA SI SI, ŽE ŤA IDEM POBOZKAŤ, ŽE?! Prebuď sa, ty blázon!" Povedal a smial sa. Odišiel odo mňa a sadol si na gauč.
Prevrátila som očami a frustrovaná som sa na neho v trápnosti pozerala. Niekedy sú časy, kedy by som ho najradšej uškrtila.
Sadla som si na gauč oproti nemu. "Yah, nemal by si byť teraz v zadržiavacej triede so Seojunom?"
Zmenil kanál v telke. "Yeah, ale nechce sa mi."
"Prečo?"
"Pretože tam nebudeš so mnou."
Začervenala som sa a obzrela hanblivo preč. "Tak čo budeš robiť, keď ťa Mr Kim zajtra zavolá zase do kancelárie?"
Odpovedal," Tak potom ťa do toho zatiahnem so mnou."
"YAH! Čo som urobila, aby som mala ísť s tebou na zadržiavačku?!" hodila som na neho vankúš.
Chytil ten vankúš. "Pretože si dôvod tej bitky, nie?" Hodil vankúš naspäť na mňa.
Uhla som sa. Pokračoval v menení kanálov.
"A čo s Minou?"
"Čo s ňou?" odpovedal naspäť."Čo budeš s ňou robiť?"
"Ona mi je jedno," odpovedal.
"Tak prečo si s ňou bol vo vzťahu?""Pre zábavu. Len služba pre fanúšika," povedal a zasmial sa.
"Aká fanúšikovská služba! Kvôli tebe mi dala facku," založila som si ruky.
Pozrel sa na mňa. "Kde?"
Ukázala som na moje pravé líce s červeným fľakom. Postavil sa a podišiel ku mne. "Tu?" spýtal sa, ako položil prst na moje líce. Prikývla som.
Zlomyseľne mi dal tiež facku. "Ow! Yaaahh! Kim Taehyung!" kričala som na neho a udrela ho po hrudi.
Smial sa a sadol si vedľa mňa, ako pretiahol ruku okolo môjho pleca. "Araseo araseo, mianhae," ospravedlňoval sa a zrazu mi venoval pusu na líce. Zamrzla som.
Schmatol ovládač od telky. "Nerozprávajme sa už o Mine a pozrime si nejaké drámy alebo čosi. Nudím sa."
Slabo som sa prikývla, stále vo veľkom šoku. Taehyung pohodlne mal položenú ruku okolo môjho ramena, zatiaľ čo moje srdce bilo tak silno, že som mala pocit, že mi vypadne z hrude.
**
Zobudila som sa a uvedomila si, že spím v Taehyungovom náručí. Pozrela som sa do okna. Bola už tma. Kurva, meškám?! Skontrolovala som čas. Bolo 9 večer, phew.
Odtiahla som sa od Taehyunga, ktorý hlboko spal. Pretrela som si oči a zívla si.
"Yahh, Kim Taehyung," zobudila som ho opatrne úderom vankúša po tvári.
Otvoril oči, "Čo."
"Odchádzam. Ďakujem, že som tu mohla byť," povedala som a postavila sa. Následoval ma k dverám.Obula som si topánky. Zakývala som mu a išla odísť, keď vtom ma zastavil.
Taehyung sa pozrel dole na moje topánky. Kľakol si predo mňa. Pozrela som sa dole a uvedomila si, že som si nezaviazala šnúrku.
"Buď opatrná, keď kráčaš, nepadni pre niečo alebo niekoho, len pre mňa," povedal, ako mi zaviazal šnúrku.
Zasmiala som sa na jeho otrepanej fráze. "Okay, ako povieš, ďakujem," povedala som a on sa postavil.
"Dobrú noc," povedal a usmial sa. "Chceš objatie?"
Uškrnula som sa, "Prečo? Ty si do mňa totálne zamilovaný, že hej?"
Ignoroval ma a zrazu ma objal. Tajne som sa usmiala a objala ho naspäť. Nečakane mi rukou prešiel po vlasoch, čím mi pokazil môj účes.
Odtiahla som sa od neho. "YAH! Kim Taehyung!" kričala som naňho a upravovala si vlasy.
Vyplazil na mňa jazyk. "Maj sa. A už sa odtiaľto prac, ty pabo."
Prevrátila som očami a odišla. On vošiel dovnútra a zavrel dvere.
Nemohla som sa prestať smiať. Chytila som si svoje líce a spomenula na tú pusu.
Celú cestu domov som myslela len na to.
ESTÁS LEYENDO
Mr Arrogant || kth. » book 1 (#Wattys2016) [CZ/SK]
FanficOna sa bojí kvôli jednému menu chodiť do školy. :[ high school au, kdrama, Taehyung] ; [picked as one of the best fanfiction on Wattys2016 - The Fiction Awards. ] __ __ From original: Mr Arrogant || kth. >> book 1 (#Wattys2016) By: wtkfics