Chapter 18

1.7K 159 4
                                    

"Neplač," Seojun povedal a poklepkal mi po chrbte. Kývla som, utierajúc moje slzy.

"Len idem rýchlo do umyvární," povedala som mu a on čakal vonku.

Išla som si umyť tvar a zbadala som odraz v zrkadle - moje oči boli červené, môj nos tiež. Povzdychla som si. Prečo na mňa zjapal? Nič zlé som neurobila!

Vyšla som z umyvární a Seojun sa na mňa usmial. "Poďme si niekde pohovoriť," navrhol.

Súhlasila som a on ma zobral na tretie poschodie, kde nikdy nikto nechodí.

Sadli sme si na schody. "Tak, nechceš mi niečo povedať?" Seojun sa spýtal.

"... neviem," povedala som.

"Nemôžeš potláčať svoje pocity. Ak mi nič nepovieš, ja nebudem nič počuť,"  povedal.

Povzdychla som si. "Predtým než si prišiel do školy, Taehyung a ja sme si vždy išli po krku. Až teraz, trochu, sme sa skamarátili. Ale teraz sa vracia k svojmu starému ja, možno ešte horšiemu."

"Ah... to je smutné. Máš ho rada?" Opýtal sa a pozrel sa mi do očí.

Zadívala som sa na neho, rozmýšľajúc o odpovedi.

Odvrátila som zrak a prehovorila, "Nie."

"Ale vyzeráš veľmi ranene, kvôli tomu, že na teba kričal," povedal.

"Som len strápnená," odpovedala som.

"Jasne," povedal," prečo nezačneme spolu chodiť?"

"Huh?" zmätene som sa na neho pozrela.

"Budeš so mnou chodiť, aby si sa vyhla tomu, čo sa deje medzi tebou a Taehyungom a ja ťa budem pred ním ochraňovať."

Stále som nemo hľadela na Seojuna, lebo som nevedela, čo na to povedať.

"Mám ťa rád," povedal a žmurkol na mňa.

Toto bolo prvýkrát, čo sa mi niekto vyznal.

"P-prečo... č-čo?"
"To znamená áno?" Povedal a pozrel sa na mňa.

Nemotorne som sa usmiala, "Okej."

"Saranghae, Hyejinie," povedal a šťuchol mi do líc.

- - - - - - - - - - - - - - - -

Autorova poznámka:
Wattpad vymazal polku 17. Kapitoly a 18. Kapitoly. Netuším prečo, jednoducho sú preč a dorábať ich nebudem, lebo si ich už ani moc nepamätám. Ale tak tu je aspoň v skratke o čom boli.

chapter 18 ; Po celom tom vyznaní medzi Hyejin a Seojunom, išli na hodinu (myslím, že to bola hodina Mrs Jung) a učiteľka zbierala úlohy, ale Hyejin si ju neurobila. Taehyung sa potom na ňu uškŕňal a provokoval ju, čo Hyejin vytočilo a vykríkla cez celú triedu na neho. Skončili pred triedou so zdvihnutým rukami. Ako tam stáli, Taehyung sa zrazu opýtal o jej vzťahu so Seojunom. Hyejin bola prekvapená, že o tom vedel. Taehyung sa sarkasticky smial, lebo počul ich konverzáciu na schodoch. Kapitola končí, ako sú sa seba celý deň chladní.

Mr Arrogant || kth. » book 1 (#Wattys2016) [CZ/SK]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon