Chapter 10

2.1K 177 1
                                    

Prišiel pondelok a meškala som do školy. Nočný K-drama maratón robí svoje... Po špičkách som vošla do školy, ujistila som sa, že ma nikto nevidí.

"Lee Hyejin!"

Zasekla som sa a otočila som sa. Bol to Taehyung. Vydýchla som si. "Čo tu robíš?" opýtal sa.

"Meškám," povedala som, " Čo tu robíš ty?"

"Vraciam sa z umyvární," povedal.

"Fajn, čokoľvek, choď prvý, ešte nechcem ísť do triedy."

"Samozrejme... poviem učiteľke," vyhrozoval.
"ČO? Nie, prosím!" kričala som v šepkajúcom tóne.

"Tak to mi potom pomôž-"
"Yah Yah! Už sa ma nepýtaj či budem tvoja slúžka, viem, že žiadne záznamy nemáš. Nemáš žiadne bezpečnostné kamery, ty šialenec!" vyštekla som.

"Lee Hyejin!"

Obidvaja sme sa pozreli do prava, bol to Mr Kim.

"Musím ísť!" Taehyung povedal a naliehal do triedy, nechal ma, ako Mr Kim kráčal ku mne. Ugh, zase ten tučný dozorca.

"Meškáš na hodinu, nie?!" začal ma karhať. Mala som dobrú 20 minútovú príručku o chodení neskoro do školy a následne sa to presunulo k tomu, aký som bola dobrý študent. Ako rozprával, náhodou na mňa pľuval sliny, čo ma totálne rozčuľovalo. Aktuálne meškám na hodinu a on ma ešte viac zdržuje.

"... Ináč Hyejin, zadržiavacia trieda po vyučovaní! 2 hodiny, araseo?!"
"Naaee..." uklonila som sa a bežala do triedy.

"Zdravím Lee Hyejin," Mrs Kim ma pozdravila. Narozdiel od jej manžela, ona je veľmi trpezlivá učiteľka a nie je tak výbušná. Je mierna k veľa študentom a niekedy je kvôli tomu často od nich šikanovaná. Ešte dobre, že je v pohode a nebude mi dohovárať. "Prečo meškáš?" zdvorilo sa opýtala.

"Pretože váš manžel mi práve nadával, no a teraz meškám na vašu hodinu. Mimochodom, dobré ráno Mrs Kim," povedala som.

Usmiala sa. "Jasne drahá, vytiahni si svoj zošit a pokračujeme v hodine."

***

Kráčala som s Minou z jedálne a na chodbe sme sa zastavili vytiahnúť veci z našej skrinky.

"Ochmôjbože kúpila som si túto novú sukňu a je taká nádherná, s kvetinovými vzorom a-"

Mina bola prerušená, keď sme obidve zazreli dav v strede chodby.

"Yah! Kde sú moje peniaze?" počula som Taehyunga kričať.

Toto decko, vážne.

"Nie je to Taehyung? Ommo on je taký badboy," Mina povedala a zakusla si do dolnej pery. Prevrátila som oči.

Išla som k davu, nechala som Minu za mnou, išla rovno a videla som Taehyunga držajúc chudáka chlapca za sveter. Hádzal ho o skrinku, kým Jimin and Jungkook mali ich ruky založené a len na neho pozerali.

"YAH KIM TAEHYUNG!" kričala som a šla rovno k nemu, ale Jimin a Jungkook ma zastavili.

"Woah woah woah kľud lady, toto je naša robota," Jimin povedal.

Stúpila som im na nohy a oni sa uhli.

"Čo si myslíš, že robíš?" odsunula som Taehyunga, ten chlapec bol Lee Jongsuk. Dav sa díval na mňa.

Taehyung bol rozzúrený a zízal na mňa. "Nevrátil mi moje peniaze. Vypadni." povedal, zadržiavajúc svoju zlosť.

Išiel dať Jongsukov ďalší úder. Zastavila som ho. "Stop!"

Mr Arrogant || kth. » book 1 (#Wattys2016) [CZ/SK]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora